Sain yo-kirjotuksissa A,A,B,C
Kommentit (75)
Kokeethan ovat myös vaikeusasteeltaan joka vuosi eri tasoisia ja jos arvostelu menee gaussin käyrän mukaan eikö se ole vähän tuurista kiinni jos omalle kirjotuskerralla sattuu jtn huippuoppilaita ja esim. Keväisin kirjoittavia on enemmän
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:16"]Onnea ylioppilaalle!
[/quote]
Kiitoksia! :))
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:58"]Miks ees menit lukioon? T. LEEMM [/quote] Halusin mennä lukemaan enkkua yliopistoon,joten pidin lukion käymistä tarpeellisena. Todistuksessa kirjottamani aineiden arvosanat ovat 8,8,8,7 kun kirjotuksiin piti lukea aloin sitten laiskottelemaan ;(
[/quote]
Etkö titedä sitäkään, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti?
Onko se joku pakko saada kirjoituksista parhaat mahdolliset arvosanat? Hyvähän se on että edes yrittää! Ja aika moni nuori menee lukioon juuri siksi ettei vielä tiedä mitä isona haluaa tehdä..
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:58"]Miks ees menit lukioon? T. LEEMM [/quote] Halusin mennä lukemaan enkkua yliopistoon,joten pidin lukion käymistä tarpeellisena. Todistuksessa kirjottamani aineiden arvosanat ovat 8,8,8,7 kun kirjotuksiin piti lukea aloin sitten laiskottelemaan ;(
[/quote]
Etkö titedä sitäkään, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee välilyönti?
[/quote]
Se on tiedä* senkin sivistymätön moukka >:D
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 12:13"]
Onko se joku pakko saada kirjoituksista parhaat mahdolliset arvosanat? Hyvähän se on että edes yrittää! Ja aika moni nuori menee lukioon juuri siksi ettei vielä tiedä mitä isona haluaa tehdä..
[/quote]
Juurihan tuo kertoi, ettei edes yrittänyt kun ei jaksanut lukea. Ja tosi heikosti on kielet hallussa, jos menee kirjoitukset noin huonosti. Reaali ja matikkakin voi mennä heikohkosti, jos ei kertaa, mutta kielten kanssa se viime hetken pänttääminen ei juuri auta. Ap:n kannattaisi haudata turhat haaveet filologian opinnoista ja kääntää katse kohti ammattikorkeakouluja.
Ei niillä kirjaimilla oo niin väliä jatkon kannalta vaikka opet niin väittääkin. Enemmän merkitsee pääsykokeet. Mä kirjoitin aikoinani C,C,B,M ja A. Yksi C oli englanti, ja nyt opetan sitä. Mä vaan panikoin ja menin täysin lukkoon ylioppilaskirjoituksissa ja meni päin helvettiä. Pääsykokeet puolestaan meni hyvin ja pääsin sisään enkunlaitokselle. :)
Onneksi olkoon! Itsekin olen tämän kevään ylioppilas ja kirjoitin BBAB. Olen tyytyväinen, sillä en lukenut, enkä ole menossa yliopistoon
Siis meinaatko AP, ettet ole vielä edes aloittanut pääsykokeisiin lukemista? Täällä yksi enkkua lukenut, nykyisin jo valmis maisteri, ja aloitin pääsykokeeseen opiskelemisen edellisvuoden syksynä. Pääsinkin sitten heittämällä sisään. Harmi, että noin huonoista YO-arvosanoista saat myös pisteitä aika huonosti (jos ollenkaan). Suosittelisin, että keskityt nyt korottamaan YO-arvosanoja syksyn kokeissa ja haet opiskelemaan vasta ensi vuonna. Cumu pitkästä englannista ja laiska lukuinto eivät nimittäin ole sisäänpääsyn kannalta kovin lupaava yhdistelmä.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:24"]Ai mitenkö vaikuttaa? Olisko kuule se, että iso ryhmä ahdistaa eikä pysty keskittymään kunnolla? Mulle just nuo ryhmä tilanteet ja varsinkin silloin, jos joku tarkkailee on pahoja..
Mulla tuo fobia on oikeasti PAHA.. Jos tekee nettitestin, niin tulos on 107.
[/quote]
No miksi ihmeessä et hakeudu hoitoon?
Muutaman vuoden kuluttua kukaan muu kuin mummosi ei ole kiinnostunut arvosanoista. Ihan hyvin pärjäät tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 16:34"]No jos ruotsi oli koko lukion ajan 4 tai 5 ja kävin JOKA IKISEN kurssin vähintään kaksi kertaa uudestaan, niin kyllä se A oli/on hehkutuksen aihe..
tuo opettaja oli muutenkin vittumainen, kaveri saattoi saada tismalleen samat pisteet kokeista, hän sai viitosen, itse sain nelosen.
[/quote]
Jos tuo on totta, niin kai veit asian eteenpäin? Pienemmästäkin suosimisesta on opettajia erotettu virasta.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:24"]Ai mitenkö vaikuttaa? Olisko kuule se, että iso ryhmä ahdistaa eikä pysty keskittymään kunnolla? Mulle just nuo ryhmä tilanteet ja varsinkin silloin, jos joku tarkkailee on pahoja..
[/quote]
Siis oletko ap? Tuossa tapauksessa ehkä kielten opiskelu ei ole sun juttu? Paljon pakollisia ryhmätöitä ja pienryhmäopetusta ja niiden lisäksi 50-300 ihmisen massaluentoja.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 19:24"]Ai mitenkö vaikuttaa? Olisko kuule se, että iso ryhmä ahdistaa eikä pysty keskittymään kunnolla? Mulle just nuo ryhmä tilanteet ja varsinkin silloin, jos joku tarkkailee on pahoja..
[/quote]
Siis oletko ap? Tuossa tapauksessa ehkä kielten opiskelu ei ole sun juttu? Paljon pakollisia ryhmätöitä ja pienryhmäopetusta ja niiden lisäksi 50-300 ihmisen massaluentoja.
[/quote]
Ei tainnutkaan olla ap, pahoittelut!
Mä sain LLEEEMM
Mutta tosiaan, ei kirjoitukset kerro kaikkea, tsemppaa pääsykokeisiin!