Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain yo-kirjotuksissa A,A,B,C

Vierailija
18.05.2015 |

Meni päin helvettiä, kysyttävää?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:47"]

Mäkin olin ihan kännissä kaikissa kirjoituksissa ja tuli LLLLL. nyt olen yliopistossa ja kännään vain mutta saan pelkkiä 3333sia. Työelämässäkin kännään koko ajan, mutta tulen menestymään paremmin kuin muut. :)

[/quote]

Ens kerralla kannattaa muistaa, että yliopistoissa arvosteluasteikko on 1-5.

Vierailija
22/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta se on ku amikset yrittää leikkiä eliittiä ja tulla lukioon. takas sotelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienestä lukiosta ja siinä koulussa pääsääntöisesti keskitasoiset kirjoittivat todistustasoaan paremmin, hyvät ja huonot omalla tasollaan. Itse olin poikkeus toiseen suuntaan. Syitä koejännitys ja toisena se, että olen ollut aina vähän laiska pänttämään. Esimerkkinä voin sanoa, että saksassa koulussani kirjoitettiin erään opettajan aikana ensimmäinen b kun hän oli ollut yli 20 vuotta virassaan. Hän oli tosi pettynyt aina oli ennen ollut c huonoin siinä koulussa. 

Vierailija
24/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin AACME ja yliopistoon pääsin :).

Vierailija
25/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:51"]Se luuseri, joka ilakoi siitä ruotsin A:sta oli joo paska muutenkin. Lukion päättötodistuksen keskiarvo tasan 6,27.. Joo kivittäkää vaan ja haukkukaa tyhmäksi.. Se on kuulkaa pirun hyvä haukkua, kun ei tiedä kaikkia fatkoja.. Mulla on katsokaas paha sosiaalisten tilanteiden fobia, joka puhkesi jo yläasteella, seiskan talvella, jos tarkkoja ollaan. Eli repikääpä siitä ja ilkkukaa vaan lisää.
[/quote]
Mites se sosiaalisten tilanteiden pelko vaikuttaa kirjoituksissa menestymiseen? T: LLEEEE, kirjoitusten aikaan vaikeasti masentunut ja tuota sos. tilanteiden pelkoa minullakin ollut yläasteelta lähtien. Nyt syksyllä toivottavasti pääsen lukemaan matikkaa yliopistoon, jos en kuole ennen sitä.

Vierailija
26/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:34"]Onpa surkeat arvosanat. Onko sulla pelkkää kutosta lukion päättötodistuskin? Noin huonosti ei voi mennä joka aineessa sattumalta.
[/quote]
8 aika paljon muutama 6 ja 7 ap

Vierailija
28/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 17:33"]Onnittelut ylioppilaaksi tulon johdosta!
[/quote]
Kiitos! :)))

Vierailija
29/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitenkö vaikuttaa? Olisko kuule se, että iso ryhmä ahdistaa eikä pysty keskittymään kunnolla? Mulle just nuo ryhmä tilanteet ja varsinkin silloin, jos joku tarkkailee on pahoja..

Mulla tuo fobia on oikeasti PAHA.. Jos tekee nettitestin, niin tulos on 107.

Vierailija
30/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:02"]

Sain A A A B C ja pääsin yliopistoon opiskelemaan unelma alaani. Ei kirjoitukset kaikkia mahdollisuuksia pilaa vaikka penkin alle menisivätkin :-)

[/quote]

Jos tuo on totta niin se on vääryys. Kirjoitin 90-luvulla EEEEMM ja en päässyt yliopistoon yhteiskuntatieteelliseen vaikka yritin 4 kertaa. Puolet paikoista jaettiin sekä yo-kokeen että pääsykokeen perusteella, puolet pelkän pääsykokeen. Muistaakseni yo-kokeesta olisi ainakin 1. kerralla pitänyt saada maksimipisteet eli 6 E:tä, jotta siitä olisi ollut hyötyä.

Vierailija
31/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä niin väliä mitä arvosanoja sieltä tulee. Itse kirjoitin kans saman rivistön + yhen C:n lisäks. Pääsin yliopistoon ja olen pärjännyt siellä ihan hyvin :) Ja toki voit myöhemmin koittaa korottaa arvosanoja jos haluat. Tsemppiä tulevaisuuteen! :)

Vierailija
32/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:56"]Ei sillä niin väliä mitä arvosanoja sieltä tulee. Itse kirjoitin kans saman rivistön + yhen C:n lisäks. Pääsin yliopistoon ja olen pärjännyt siellä ihan hyvin :) Ja toki voit myöhemmin koittaa korottaa arvosanoja jos haluat. Tsemppiä tulevaisuuteen! :)
[/quote]
Kiitos, samoin! :)))

Vierailija
33/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ees menit lukioon? T. LEEMM

Vierailija
34/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lukenut yhtään, siis valehtelematta. Sain E, E, M ja C. Toi C oli reaali (kirjoitin siis silloin kun reaali oli vielä yksi kokonaisuus).

Vierailija
35/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain A A A B C ja pääsin yliopistoon opiskelemaan unelma alaani. Ei kirjoitukset kaikkia mahdollisuuksia pilaa vaikka penkin alle menisivätkin :-)

Vierailija
36/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:58"]Miks ees menit lukioon? T. LEEMM
[/quote]
Halusin mennä lukemaan enkkua yliopistoon,joten pidin lukion käymistä tarpeellisena. Todistuksessa kirjottamani aineiden arvosanat ovat 8,8,8,7 kun kirjotuksiin piti lukea aloin sitten laiskottelemaan ;(

Vierailija
37/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAA-rivi ja yliopistossa opiskelen. Pääsin jopa ensi yrittämällä sisään!

En ole tyhmä, mutta lukioaikana ei vain kiinnostanut opiskelu. Kirjoituksiin en lukenut ja matikan kirjoituksiin menin suoraan jatkoilta... No mutta jaa :D

Vierailija
38/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:02"]Sain A A A B C ja pääsin yliopistoon opiskelemaan unelma alaani. Ei kirjoitukset kaikkia mahdollisuuksia pilaa vaikka penkin alle menisivätkin :-)
[/quote]
Hyvä kuulla! :) pelottaa vaan että pääsykokeetkin menee nyt penkin alle. Pitäs ehtiä täs ryhdistäytyä..

Vierailija
39/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:58"]

Miks ees menit lukioon? T. LEEMM

[/quote]

Peukku tälle!  Ankeaa, jos edes ei ole selvää kirjoittaessa, että pääsee läpi! Se nyt on vähimmäisvaatimus lukioon menijälle!

Vierailija
40/75 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes menit lukioon? T. LLLLC (v.-91)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan