Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joidenkin mielestä liukkarin käyttö noloa tms?

Vierailija
18.05.2015 |

Oon lueskellu välillä keskusteluja, joista on voinut rivien välistä lukea, että liukkarin käyttö seksin aikana olis jotenkin noloa tai epänormaalia ja hävettävää. En ymmärrä. Ite ihan nuorena ihmisenä sitä välillä käytän jos tuntuu ettei seksi luista. Miten on? Onko liukkarin käyttö mielestäsi noloa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onse tavallaan.

Yks vanhuuden merkki taas lisää. Vaikka käyttää sitä nuoretkin.

Vierailija
22/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa, mutta en ole koskaan joutunut käyttämään. Mutta selviytyisin kyllä siitäkin noloudesta, jos seksi muuten estyisi. Olisi kivaa olla vain mahdollisimman normaali ilman mitään tukitoimia, kun siihen on tottunut. Nainen 40+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on noloa vielä tänäpäivänä ajatella, että liukkari on vain sitä varten jos nainen ei kostu tarpeeksi. Kyllä meiltäkin löytyy liukkaria jos jonkinmoista, vaikka kostun helposti ja olen itseasiassa lähes aina kokoajan kostea. Liukkarilla voi tehdä vaikka mitä. Kertooköyhästä mielikuvituksesta jos siä ei osaa muuhun käyttää kuin yhdynnän onnistumiseen.

Vierailija
24/24 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään liukkaria lähes joka kerta. Mollemat tykkää eikä ole yhtään noloa. Ja välillä luiskahtaa liukkarin kanssa pikku kakkoseen :). Yhdessä yli 15v ja ihanaa on.

Man and Woman +40