Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin siirryitte persepanoihin?

Vierailija
19.03.2013 |

3 lasta synnytetty, ja tosiasia on se, että pillu alkaa olla todella horossa kunnossa. Mitkään jumpat ei enää auta. Mies ei oikeen saa enää tyydytystä toosastani ja onkin jo alkanut vihjailemaan, että voitaisiin alkaa kokeilemaan persepanoa. Olen vielä kakkosen osalta neitsyt. Mietin vaan, että jos miehelle kerran antaa kireää persettä, niin alkaako sitä vaatimaan aina, ja pillu jää täysin pois käytöstä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voitte kokeilla persepanoa, mulle se sattui ja sattuu edelleen! Mä oon 3 lasta alateitse synnyttänyt ja samassa tilassa oon sun kanssa. Meillä mies fistaa mulle orkut ja se itekin laukee pelkästä ajatuksesta fistata naista ;) N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meilläkin siirryttiin pillupanoista kahen lapsen jälkeen nyrkkipanoihin. Naisen toivomuksesta siis, olen 40v viriili mies ;)

Vierailija
4/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepanot olivat antiikan aikana käytetty ehkäisy keino, ei todellakaan nykyaikana tarvitse repiä eukon takapuolta jos ei omista tosi pientä mulkkua. Eli tsempia  naisille ei hanuria tarte antaa ukolle, jos vaatii menköön homoporukkaan. Eikä muijan pillu oo niin horo

Vierailija
5/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukolle ei pillu kelpaa niii työntäköön hieromasauvan hanuriin ja menköön homostelemaan muuallle

Vierailija
6/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on huono provo. Se sisältää kysymyksenasettelussaan paikkansapitämättömän oletuksen "siirryitte harrastamaan anaaliseksiä". Heteropariskunnat harrastavat anaaliseksiä muun seksin ohella, eikä siihen liity mitään siirtymistä. Pimpan löysyydessä on yleensä kysymys lihasten heikosta kunnosta eli Kegel - harjoitukset ovat jääneet tekemättä. Lukekaa niitä ohjeita synnyttäjille...

Alatiesynnytys voi aiheuttaa kudosten repeämiä, joiden vuoksi anaaliseksin harrastaminen ei ole miellyttävää. Synnytys kun on naisilla yleisin syy sulkijalihasten vaurioille ja ulosteinkontinenssille.