Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluan vain vierasta enkä omaa miestä?

Vierailija
19.02.2011 |

Kertokaa, miksi haluan vain vierasta miestä enkä enää omaani? Tai vieras on kyllä salarakas tms. joten ei nyt niiin vieras tosiaan. Aluksi kun oli käynyt hänen kanssaan harrastamassa seksiä niin panetti niin että pystyi omankin miehen kanssa harrastamaan, jota en siis ole halunnut enää useampaan vuoteen ja josta olen harkinnut yhtä kauan eroa. Nyt kuitenkin jotain on muuttunut, koska en enää kykene seksiin hänen kanssaan ollenkaan, vaikka kuinka harrastaisin mielikuvaharjoittelua. En aikaisemminkaan halunnut häntä, mutta pystyin seksiin kun ajattelin muuta, mutta nyt ei sekään enää luonnistu. Johtuuko tämä tästä salarakkaasta? Minulle on kehittynyt tunteita häntä kohtaan. Oman miehen kosketus tai teot ei tunnu miltään, mutta salasuhteen miehen pelkkä ajattelu saa kiihottumaan. Mikä neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo muuta vaihto ehtoo kuin ero et rakasta miestäsi.

Vierailija
2/3 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luovuttaa sen vanhan suhteen kanssa? Siis avioliiton. Anna miehen mennä, ehkä molemmat voitte vielä löytää rakastavan suhteen. Myönnän että se on helpommin sanottu kuin tehty, itsekin sinnittelen pitkässä suhteessa vaikka olen rakastunut toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin sinnittelen pitkässä suhteessa vaikka olen rakastunut toiseen.

Kysyn vaan että miksi? Toivotteko vielä rakkauden löytyvän uudelleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi