Onko sperman maku parempi miehen lauettua aiemmin?
Millä olette saaneet parannettua sperman makua ?
Itse olen ainakin huomannut että koostumus on aivan erinlainen kun ensin laukeaa 2 päivän tauon jälkeen on tavara paksua ja vaaleaa kuin steariinia. Sitten kun edellisestä orgasmista on palauduttu on seuraava orgasmi paljon voimakkaampi ja sperma on paljon juoksevampaa tyttöystäväni sanoin : paljon helpompaa nieltävää ja maistuu paremmalta. Muilla vastaavaa?
Kommentit (33)
Oma sperma hyvää mahtaa olla kun vaimo niin innokkaasti aina nielee :D. Ananastakin on tullut vedettyä
Olen sinkkunainen, sperman mausta voi päätellä milloin mies on lauennut edellisen kerran.
Onko esim laukaissut itsensä yansseihin lähtiessä :)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:29"]
Olen sinkkunainen, sperman mausta voi päätellä milloin mies on lauennut edellisen kerran.
[/quote]
Korjaan.
Siis tansseihin
[/quote]
Miten maku eroaa ? Tiedätkö keinoja parantaa makua ?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:16"]
[/quote]
Miten maku eroaa ? Tiedätkö keinoja parantaa makua ?
[/quote]
Olen huomannut joillakin miehillä sperman olevan sakeaa. Tulee mieleen lähinnä hammastahna, jota pursotat kielelle :-)
Parempi siemennesteen maku - https://tracking.comfortclick.eu/SH1TN Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Koostumus on yleensä juoksevampaa ja helpommin nieltävää jos on toinen tai kolman lasti ja se ensimmäinen varsinkin tauon jälkeen on aika paksumpaa nieltävää
Meillä mies haluaa yleensä yhdynnän lopussa, joskus nielen kyllä ja ton saman huomaa siitä miten valuu pimpasta. 3. lasti peräjälkeen tai saman päivän aikana kastelee reidet vaikka ei hievahtaiskaan ja vaikka siltä tulee paljon vähemmän. Tosi paljon laimenee ja muuttuu juoksevaks.
Voi olla, että sperma maistuu vähemmän kitkerältä, jos on jo lauennut muutamaa hetkeä aikaisemmin. Mutta jos otan suihin loppuun asti, niin mieluummin vaikka yli vuorokauden edellisestä laukeamisesta pelkästään pitkän suihinoton takia. Muuten sitä kul lia saa imeä puoli tuntia leuat kipeänä - mieluummin vaikka vähän kitkerää lastia, jos sen saa tulemaan ennen kuin homma alkaa ns. maistua puulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koostumus on yleensä juoksevampaa ja helpommin nieltävää jos on toinen tai kolman lasti ja se ensimmäinen varsinkin tauon jälkeen on aika paksumpaa nieltävää
Meillä mies haluaa yleensä yhdynnän lopussa, joskus nielen kyllä ja ton saman huomaa siitä miten valuu pimpasta. 3. lasti peräjälkeen tai saman päivän aikana kastelee reidet vaikka ei hievahtaiskaan ja vaikka siltä tulee paljon vähemmän. Tosi paljon laimenee ja muuttuu juoksevaks.
Meillä sama. Haluaa aina pi*lua lopussa. Saan yleensä siin itsekin orgasmin...
stressi ilmeisesti vaikuttaa paljonkin sperman makuun koska naiseni on sanonut makua mauttomaksi ennen mutta nyt sperma on ollut kitkerämpää ja paksumpaa. Se on myös jännä miten koostumus on ollut paksumpi vaikka olisi vasta lauennut ja normaalisti koostumus on todella vesimäinen jos laukeamisesta on lyhyt aika
Naispuolinen kaverini ottaa usein suihin mielellään ja nielee sperman lähes aina. Lastini kuulemma on mautonta ja joskus makeaakin. Tupakoin nykyään todella vähän ja syön hedelmiä ja juon hedelmämehuja muutenkin lieneekö sillä iso vaikutus asiaan. Useillä miehillä kuulemma paljon pahempaa
En ikinä jää maistelemaan, äkkiä alas vaan