Mitä tehdä kun miestä ei...
haluta? Tämä on ihan kamalaa, viimeisen viikon olen itseni uneen itkenyt ja miettinyt syytä. Muuten mies ihana, rakastava ja hellä, seksi vaan ei kiinnosta. Oma itsetunto ihan nollissa ja alaspäin ollaan menossa vaan sen osalta. Kaikki riidat saa alkunsa tästä samaisesta asiasta. Mitä teen?
Kommentit (70)
Oletko lihava MÄTISÄKKI/RASVAVALAS ? Vai mikä ulkonäössäsi mättää ? PIZZANAAMA ? Vai mikä kysyy dr.phil ?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:49"]Meillä sama ongelma. Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, yksi lapsi, haluttomuus alkoi kun olimme olleet yhdessä noin vuoden, eli jatkunut jo pitkään.
Eniten ärsyttää se, että mies haluaa seksiä aina juuri silloin kun a) mulla on menkat b) haluaisin vain nukkua (aikainen herätys tms.) c) on kännissä.
Muuten kyllä hellii ja on huomaavainen, mutta kun ei ole haluja niin ei ole. Itse olen jo alistunut osaani ja seksuaalisuuteni on vähän nukuksissa. Ennen tarvitsin orgasmin vähintään kerran päivässä, nyt riittää pari kertaa vko, jotka nekin hoidan itse ja salaa.
Kaikkeni olen yrittänyt, puhunut hyvällä ja pahalla, vietellyt, masturboinut miehen vieressä, pitänyt itsestäni huolta. En tiedä. En kuitenkaan ota tästä itseeni mitään loukkausta tai stressiä, ja toivon että te kohtalonsiskotkin pääsette siitä yli. Rakkaus on se mikä merkitsee ja seksi voi olla upeaa myös yksin. Kukaan ei voi muuttaa kuin itseään.
[/quote]
Mä olen huomannut myös tuon että meillä miehen tekee mieli silloin kun mulla on menkat (ehkä juuri siksi että tietää ettei sillon ole "mahdollisuutta") ja silloin kun on kännissä. Kännissä joo todellakin muuttuu ihan eri ihmiseksi, tuon asian suhteen siis. Ei meinaa näppejä erossa silloin minusta pitää, ja ilta päätyy aina silloin seksiin ja toisinaan useaan otteeseen. Mutta kun ei hirmu usein alkoholilla läträtä niin ei paljoa lohduta tuo.
Ap
[/quote]
Valemenkat peliin vaan! Huijauksen voi myöhemmin kuitata sanomalla, että luulit menkkojen alkaneen, mutta kroppa temppuilee tms.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:49"]Meillä sama ongelma. Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, yksi lapsi, haluttomuus alkoi kun olimme olleet yhdessä noin vuoden, eli jatkunut jo pitkään. Eniten ärsyttää se, että mies haluaa seksiä aina juuri silloin kun a) mulla on menkat b) haluaisin vain nukkua (aikainen herätys tms.) c) on kännissä. Muuten kyllä hellii ja on huomaavainen, mutta kun ei ole haluja niin ei ole. Itse olen jo alistunut osaani ja seksuaalisuuteni on vähän nukuksissa. Ennen tarvitsin orgasmin vähintään kerran päivässä, nyt riittää pari kertaa vko, jotka nekin hoidan itse ja salaa. Kaikkeni olen yrittänyt, puhunut hyvällä ja pahalla, vietellyt, masturboinut miehen vieressä, pitänyt itsestäni huolta. En tiedä. En kuitenkaan ota tästä itseeni mitään loukkausta tai stressiä, ja toivon että te kohtalonsiskotkin pääsette siitä yli. Rakkaus on se mikä merkitsee ja seksi voi olla upeaa myös yksin. Kukaan ei voi muuttaa kuin itseään. [/quote] Mä olen huomannut myös tuon että meillä miehen tekee mieli silloin kun mulla on menkat (ehkä juuri siksi että tietää ettei sillon ole "mahdollisuutta") ja silloin kun on kännissä. Kännissä joo todellakin muuttuu ihan eri ihmiseksi, tuon asian suhteen siis. Ei meinaa näppejä erossa silloin minusta pitää, ja ilta päätyy aina silloin seksiin ja toisinaan useaan otteeseen. Mutta kun ei hirmu usein alkoholilla läträtä niin ei paljoa lohduta tuo. Ap [/quote] Valemenkat peliin vaan! Huijauksen voi myöhemmin kuitata sanomalla, että luulit menkkojen alkaneen, mutta kroppa temppuilee tms.
[/quote]
Miten sen hajun voi muka feikata?
syyllisyys transitio miehelle joka ei sinua halua jolloin joudut tyytymään johokin muuhun.
jos kohtelet huonost, erska menee muualle, ja saat syyttää itseäsi, lorisee han siellä ruoholahdessakin.
Meillä ollut miehen kanssa seksiä tässä n.3-4 vuoden ajan ehkä noin 1-3 kertaa.
En niin kauheesti valittelisi jos seksiä on 2krt/kk - nauttikaa!
Mies ei myöskään pussaa, halaa, koske...
Itse olen yrittänyt välillä lähestyä mutta se torjutuksi tuleminen on aivan kauheeta, itsetunto lyö nolliin. Kuka sellaista montaa kertaa kestää - ei kukaan.
68 jatkaa...
Siis 1-3krt/vuosi, viimeisen 3-4 vuoden aikana.
On se kumma kun erokommentit täällä saavat yläpeukkuja. Kun taas mies valittaa naisen haluttomuudesta, hänet leimataan heti ja syy on miehessä.
Ehkä miehesi ei kehtaa kertoa mitä sinulta todella haluaa. Jos on jokin fetissi tai fantasia ja arvelee puolison joko torjuvan tai pitävän sitä pervona...näillä todellisilla tarpeilla on kumuloiva vaikutus. Ajan kuluessa ne muuttuvat yhä tärkeämmiksi.
Minulla oli sellainen ongelma avioliiton alkuaikoina. Kesti pitkään ennenkuin sain sen vaimolle kerrotuksi.
Halusin vaimoni jättävän peseytymiskertoja väliin. Halusin että iltaisin vain hammasharja ja meikkien poispesu, ei muuta. Vaimo suostui, niin usein kuin se oli mahdollista. Hämmästeli kuitenkin alkuun.
Senjälkeen vuoteessa tuoksuivat kainalohiki ja pimppi.
Mun avomiehellä on masennuslääkitys, joka sitten noita haluja vie. Parhaimmillaan ehkä kerran kuussa harrastetaan pikaseksiä ku sillä kännissä/krapulassa kauhea panetus. Siihen se sitten jääkin. Kyllä tekis itellä enemmän mieli mutta alan tähän tilanteeseen jo turtua ja hyväksymään vaan. Suhteessa muutakin probleemaa niin olen miettinyt ihan eroakin. Sillä tavalla ois helppo lähteäkin kun ei ole lapsia.