Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miestä ei...

Vierailija
17.05.2015 |

haluta? Tämä on ihan kamalaa, viimeisen viikon olen itseni uneen itkenyt ja miettinyt syytä. Muuten mies ihana, rakastava ja hellä, seksi vaan ei kiinnosta. Oma itsetunto ihan nollissa ja alaspäin ollaan menossa vaan sen osalta. Kaikki riidat saa alkunsa tästä samaisesta asiasta. Mitä teen?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi seksiä joka viikko mitenkään, niin erilaisia me ihmiset ollaan. Olen kyllä nainen.

Vierailija
42/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. : / mites muu läheisyys? Mun mies on ollut viimeiset puoli vuotta haluttomampi kuin minä ja ollaan vasta vähän alle kolmekymppisiä, lapsettomia ja oltu yhdessä vasta reilu vuosi.
Minä haluaisin seksiä lähes päivittäin tai ainakin pari kertaa viikossa, mutta jos odotan miehen aloitetta, saisin odottaa varmasti ainakin pari viikkoa. Mies on aina 'väsynyt' tai 'stressaantunut' tai kääntää lähestymisyritykseni 'vitsiksi' ja kutitteluksi tms. Muuta läheisyyttä kyllä on, lusikassa nukutaan ja halaillaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin brutaalia touhua, että en viitsi harrastaa sitä, onneksi en ole parisuhteessa. Kirjojen lukeminen korvaa seksin moninkertaisesti. Turhaa ajanhukkaa.

Vierailija
44/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti.

Vierailija
46/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:08"]Sukupuolitauti.
[/quote]
??

Vierailija
47/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:19"]haluta? Tämä on ihan kamalaa, viimeisen viikon olen itseni uneen itkenyt ja miettinyt syytä. Muuten mies ihana, rakastava ja hellä, seksi vaan ei kiinnosta. Oma itsetunto ihan nollissa ja alaspäin ollaan menossa vaan sen osalta. Kaikki riidat saa alkunsa tästä samaisesta asiasta. Mitä teen?
[/quote]

Kaappihomo tai sillä on toinen nainen

Vierailija
48/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin poika ollut aina haluttomampi, vaikka ollaan vasta vähän yli kakskymppisiä.

Vierailija
49/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavoitteesi mahdollisesti tulla pian raskaaksi, ja siksi haluaisit tiheästi?
Entä jos miehesi panikoi siitä aiheesta, eikä haluaisi lisää lapsia ?

Vierailija
50/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:25"]Onko tavoitteesi mahdollisesti tulla pian raskaaksi, ja siksi haluaisit tiheästi?
Entä jos miehesi panikoi siitä aiheesta, eikä haluaisi lisää lapsia ?

[/quote]
Syön pillereitä, ei siis ole tarkoitus raskaaksi tulla. Ja tahdonko minä tiheästi? Mielestäni tahdon ihan normaalin verran. Tai lähinnä tyydyn normaaliin määrään.
Ap

Vierailija
51/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:30"]Sama ongelma. : / mites muu läheisyys? Mun mies on ollut viimeiset puoli vuotta haluttomampi kuin minä ja ollaan vasta vähän alle kolmekymppisiä, lapsettomia ja oltu yhdessä vasta reilu vuosi.
Minä haluaisin seksiä lähes päivittäin tai ainakin pari kertaa viikossa, mutta jos odotan miehen aloitetta, saisin odottaa varmasti ainakin pari viikkoa. Mies on aina 'väsynyt' tai 'stressaantunut' tai kääntää lähestymisyritykseni 'vitsiksi' ja kutitteluksi tms. Muuta läheisyyttä kyllä on, lusikassa nukutaan ja halaillaan jne.
[/quote]
Muuta läheisyyttä on. Halaillaan paljon ja pussaillaankin, ei siis suudella, vaan pussaillaan. Sellaista hempeilyä on, seksuaalista koskettelua ei. Läheisyyttä siis on tarpeeksi, mutta haluaisin tuntea itseni haluttavaksi ja halutuksi, enemmän sillä seksuaalisella tavalla.
Ap

Vierailija
52/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkaa aina haluamaan mua juuri kun olen masturboinut muutamaa tuntia aikaisemmin enkä enää halua tai jos minulla on paha olo tai väsyttää :/ Eikä sitten usko jos kieltäydyn... Muulloin hän kyllä torjuu kaiken, jopa suihinotot. Kerran viikossa suurinpirtein kuitenkin naimme, silti joudun käyttämään hormonaalista ehkäisyäkin vaikka en haluaisi koska seksiä on niin harvoin.

Vierailija
53/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]Runkkaat / eroat. Ei vissiin ole lapsia? [/quote] On yksi lapsi. Rakastan miestäni koko sydämmestä, en ole vielä valmis luovuttamaan. Ap

[/quote]

Se on sydämestä, EI sydämmestä.
[/quote]
Se on pilkku ( , ). Nussi sitä.

Vierailija
55/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen jos edes kerran kuussa... Meillä ei tapahtuisi mitään ilman mun aloitetta. Joten ehkä 1x parissa kuussa on normi, jos sitäkään....

Vierailija
56/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:41"]Ole tyytyväinen jos edes kerran kuussa... Meillä ei tapahtuisi mitään ilman mun aloitetta. Joten ehkä 1x parissa kuussa on normi, jos sitäkään....
[/quote]
Nii no, ainahan asian voi noinkin kääntää. Onhan niitä ihmisiä suhteessa vuosiakin ilman. Mua pelottaa että meidänkin suhde hiipuu tohon teidän määrään..
Ap

Vierailija
57/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme näitä naisia vaivaa, jotka valittaa jostain seksittömyydestä jos kerran saa seksiä välillä? Minä oon koko ikäni elänyt puutteessa, ilman rakkautta ja syrjittynä. Ja sit täällä valitetaa jostai siitä että saa seksiä max pari kertaa kuussa. Koitappa asettua meidän hyljeksittyjen ja syrjittyjen alemman tason miesten joukkoon, jotka joudumme elämään kokonaan ilman seksiä ja rakkautta. :/ T: M20

Vierailija
58/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, yksi lapsi, haluttomuus alkoi kun olimme olleet yhdessä noin vuoden, eli jatkunut jo pitkään.
Eniten ärsyttää se, että mies haluaa seksiä aina juuri silloin kun a) mulla on menkat b) haluaisin vain nukkua (aikainen herätys tms.) c) on kännissä.

Muuten kyllä hellii ja on huomaavainen, mutta kun ei ole haluja niin ei ole. Itse olen jo alistunut osaani ja seksuaalisuuteni on vähän nukuksissa. Ennen tarvitsin orgasmin vähintään kerran päivässä, nyt riittää pari kertaa vko, jotka nekin hoidan itse ja salaa.

Kaikkeni olen yrittänyt, puhunut hyvällä ja pahalla, vietellyt, masturboinut miehen vieressä, pitänyt itsestäni huolta. En tiedä. En kuitenkaan ota tästä itseeni mitään loukkausta tai stressiä, ja toivon että te kohtalonsiskotkin pääsette siitä yli. Rakkaus on se mikä merkitsee ja seksi voi olla upeaa myös yksin. Kukaan ei voi muuttaa kuin itseään.

Vierailija
59/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:49"]Meillä sama ongelma. Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, yksi lapsi, haluttomuus alkoi kun olimme olleet yhdessä noin vuoden, eli jatkunut jo pitkään.
Eniten ärsyttää se, että mies haluaa seksiä aina juuri silloin kun a) mulla on menkat b) haluaisin vain nukkua (aikainen herätys tms.) c) on kännissä.

Muuten kyllä hellii ja on huomaavainen, mutta kun ei ole haluja niin ei ole. Itse olen jo alistunut osaani ja seksuaalisuuteni on vähän nukuksissa. Ennen tarvitsin orgasmin vähintään kerran päivässä, nyt riittää pari kertaa vko, jotka nekin hoidan itse ja salaa.

Kaikkeni olen yrittänyt, puhunut hyvällä ja pahalla, vietellyt, masturboinut miehen vieressä, pitänyt itsestäni huolta. En tiedä. En kuitenkaan ota tästä itseeni mitään loukkausta tai stressiä, ja toivon että te kohtalonsiskotkin pääsette siitä yli. Rakkaus on se mikä merkitsee ja seksi voi olla upeaa myös yksin. Kukaan ei voi muuttaa kuin itseään.
[/quote]
Mä olen huomannut myös tuon että meillä miehen tekee mieli silloin kun mulla on menkat (ehkä juuri siksi että tietää ettei sillon ole "mahdollisuutta") ja silloin kun on kännissä. Kännissä joo todellakin muuttuu ihan eri ihmiseksi, tuon asian suhteen siis. Ei meinaa näppejä erossa silloin minusta pitää, ja ilta päätyy aina silloin seksiin ja toisinaan useaan otteeseen. Mutta kun ei hirmu usein alkoholilla läträtä niin ei paljoa lohduta tuo.
Ap

Vierailija
60/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi