Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun miestä ei...

Vierailija
17.05.2015 |

haluta? Tämä on ihan kamalaa, viimeisen viikon olen itseni uneen itkenyt ja miettinyt syytä. Muuten mies ihana, rakastava ja hellä, seksi vaan ei kiinnosta. Oma itsetunto ihan nollissa ja alaspäin ollaan menossa vaan sen osalta. Kaikki riidat saa alkunsa tästä samaisesta asiasta. Mitä teen?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että mies ei vaan alkuhuuman jälkeen halua sinua enää? Joillain miehillä kiinnostus naiseen vaan lopahtaa kun ollaan oltu kauemmin yhdessä. Haaveillaan sitten siitä jännittävästä ja uudesta seksistä kun toinen on vielä vieraampi

Vierailija
24/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:30"]Voisiko olla että mies ei vaan alkuhuuman jälkeen halua sinua enää? Joillain miehillä kiinnostus naiseen vaan lopahtaa kun ollaan oltu kauemmin yhdessä. Haaveillaan sitten siitä jännittävästä ja uudesta seksistä kun toinen on vielä vieraampi
[/quote]
Kaipa se voi mahdollista olla. Uskon kyllä että rakkaus ei ole lopahtanut, mutta voihan se olla että seksuaalinen kiinnostus on lopahtanut. Luulisi silti että miehen tekisi mieli sitten sitä seksiä edes, vähän useammin kuin kerran kuussa.
Ap

Vierailija
25/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. En huomannut tätä aloitusta ja ehdin jo samasta aiheesta avautua. "Jos ei saa tarpeeksi seksiä kotona, onko pettäminen oikeutettua?"

Sitä tuntee itsensä niin kelvottomaksi, epänaiseksi ja rumaksi. Ja vielä se, että kun se haluttomampi osapuoli on mies. Eihän sen niin _kuuluisi_ olla...

Minäkin olen miettinyt tuota, että onko minun mieheni vaan sen tyyppinen, että kyllästyy nopeasti. Saalistaja, joka tarvitsee vaihtelua? Sen vuoksi olen ehdottanut avointa suhdetta. Minulle se kävisi vallan hyvin. Hän ei halua siihen ryhtyä.

Vierailija
26/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:41"]Sama tilanne. En huomannut tätä aloitusta ja ehdin jo samasta aiheesta avautua. "Jos ei saa tarpeeksi seksiä kotona, onko pettäminen oikeutettua?"

Sitä tuntee itsensä niin kelvottomaksi, epänaiseksi ja rumaksi. Ja vielä se, että kun se haluttomampi osapuoli on mies. Eihän sen niin _kuuluisi_ olla...

Minäkin olen miettinyt tuota, että onko minun mieheni vaan sen tyyppinen, että kyllästyy nopeasti. Saalistaja, joka tarvitsee vaihtelua? Sen vuoksi olen ehdottanut avointa suhdetta. Minulle se kävisi vallan hyvin. Hän ei halua siihen ryhtyä.
[/quote]
Ah vihdoinkin joku jolla sama ongelma! Kenellekään en kehtaa asiasta muuten puhua, kavereilla ongelma päinvastainen. Kateellisena kuuntelen kuinka heidän miehensä vonkaa. Meillä kun tilanne oli toisinpäin, minä vonkasin, kunnes joka ilta saatuani rukkaset, lopetin sen.
Ap

Vierailija
27/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi sitten vaan jaksa kiinnostaa paria kertaa kuukaudessa enempää saman ihmisen kanssa. Runkata nyt voi vaikka joka viikko, se on nopeesti tehty ja paineet purettu.

Vierailija
28/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:46"]Ei se seksi sitten vaan jaksa kiinnostaa paria kertaa kuukaudessa enempää saman ihmisen kanssa. Runkata nyt voi vaikka joka viikko, se on nopeesti tehty ja paineet purettu.
[/quote]
No miten se sitten minua jaksaa kiinnostaa? Miten se muita miehiä jaksaa kiinnostaa? Kyllä minä ainakin eron näen seksillä ( varsinkin oman rakkaan aviomiehen) ja runkkaamisen välillä.
Ap

Vierailija
29/70 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta! Toisin päin kyllä on tällaista, mutta miehen haluttomuus on harvinaisempaa tai sitten vaan tabu. Tunnen itseni huijatuksi. Alussa seksiä oli paljon, mutta jo ensimmäisten muutaman kuukauden jälkeen homma hiipui selvästi. Me olemme ollet yhdessä vasta 1,5 vuotta. Aiheesta on keskusteltu kymmeniä kertoja, on sovittu sitä ja sovittu tuota.

Eniten loukkaa se, että mieheni himoitsee kyllä muita naisia, mutta ei minua (omasta mielestään ei nyt senkummemmin). Eli minusta tuntuu, että vika todellakin on minussa. Jos hänellä olisi joku toinen nainen, olisiko hän tällainen? vai kävisikö samoin kaikkien muidenkin kanssa? Ensimmäisten kuukausien jälkeen kiinnostus hiipuisi?

En haluaisi muita miehiä. Haluaisin tuon nimenomaisen, mutta useammin!! Mutta jos hänen kanssaan oleminen tarkoittaa jatkuvaa huonommuuden ja seksuaalisen turhautumisen tunnetta...en tiedä. En todella tiedä.

Oletteko te keskustelleet avoimesta suhteesta? Pystyisitkö sinä sellaiseen?

Vierailija
30/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:56"]Sanopa muuta! Toisin päin kyllä on tällaista, mutta miehen haluttomuus on harvinaisempaa tai sitten vaan tabu. Tunnen itseni huijatuksi. Alussa seksiä oli paljon, mutta jo ensimmäisten muutaman kuukauden jälkeen homma hiipui selvästi. Me olemme ollet yhdessä vasta 1,5 vuotta. Aiheesta on keskusteltu kymmeniä kertoja, on sovittu sitä ja sovittu tuota.

Eniten loukkaa se, että mieheni himoitsee kyllä muita naisia, mutta ei minua (omasta mielestään ei nyt senkummemmin). Eli minusta tuntuu, että vika todellakin on minussa. Jos hänellä olisi joku toinen nainen, olisiko hän tällainen? vai kävisikö samoin kaikkien muidenkin kanssa? Ensimmäisten kuukausien jälkeen kiinnostus hiipuisi?

En haluaisi muita miehiä. Haluaisin tuon nimenomaisen, mutta useammin!! Mutta jos hänen kanssaan oleminen tarkoittaa jatkuvaa huonommuuden ja seksuaalisen turhautumisen tunnetta...en tiedä. En todella tiedä.

Oletteko te keskustelleet avoimesta suhteesta? Pystyisitkö sinä sellaiseen?

[/quote]
Ei olla keskusteltu. Paitsi mitä joskus riidan aikana mies tokaissut että "mene sitten panemaan muita", mutta itse en pystyisi siihen. Niin huono omatunto asiasta olisi, enkä voisi antaa miehenikään käydä vieraissa. siihen pystyisin että esim baarissa käydessä pussailisin ja antaisin miesten osoittaa huomiota, vaikka nyt sitten lääppimään. Sellaista kun harvemmin kotona saa. Okei, kuulosti typerältä, mutta olen oikeasti niin lojaali etten edes vilkuile muita.
Meillä kanssa mies luvannut yrittää tsempata, ehkä viikon kaksi onnistunutkin, mutta aina palattu takaisin tähän lähtöruutuun.
Ap

Vierailija
31/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:46"]Ei se seksi sitten vaan jaksa kiinnostaa paria kertaa kuukaudessa enempää saman ihmisen kanssa. Runkata nyt voi vaikka joka viikko, se on nopeesti tehty ja paineet purettu. [/quote] No miten se sitten minua jaksaa kiinnostaa? Miten se muita miehiä jaksaa kiinnostaa? Kyllä minä ainakin eron näen seksillä ( varsinkin oman rakkaan aviomiehen) ja runkkaamisen välillä. Ap

[/quote]

Todellakin! Meillä tosin on miehen kanaa tästä hiukan eri käsitys. Olen ymmärtänyt, että vaikka hänellä olisi kuinka mahtavaa seksiä, runkkaamisesta hän ei halua luopua ikinä. Minä taas nimenomaan toivoisin, että runkata ei enää tarvitsisi. Ainakaan yksin. Tuo miehen näkemys helposti johdattaisi ajatukset siihen, että minä olen miesparalle kauhea työmaa ja hän haluaa joskus "selvitä helpolla". Väärin. Ollen todella avoin ja kokeilevainen, valmis liki kaikkeen. Täytän mielelläni miehen itsekkäitäkin  toiveita, ilman taustalla olevaa oman nautintoni pakkoa. Mies on sanonutkin, että tällaisesta naisesta moni mies antaisi molemmat kätensä, jos vain saisi...  Olen miettinyt sitäkin, että pitäisikö tälle miehelle ollakin sellainen viimeisen päälle tympeä pihtari, olisiko siinä tarpeeksi haastetta?

t. 26 ja 30

Vierailija
32/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:46"]Ei se seksi sitten vaan jaksa kiinnostaa paria kertaa kuukaudessa enempää saman ihmisen kanssa. Runkata nyt voi vaikka joka viikko, se on nopeesti tehty ja paineet purettu. [/quote] No miten se sitten minua jaksaa kiinnostaa? Miten se muita miehiä jaksaa kiinnostaa? Kyllä minä ainakin eron näen seksillä ( varsinkin oman rakkaan aviomiehen) ja runkkaamisen välillä. Ap

[/quote]

Todellakin! Meillä tosin on miehen kanaa tästä hiukan eri käsitys. Olen ymmärtänyt, että vaikka hänellä olisi kuinka mahtavaa seksiä, runkkaamisesta hän ei halua luopua ikinä. Minä taas nimenomaan toivoisin, että runkata ei enää tarvitsisi. Ainakaan yksin. Tuo miehen näkemys helposti johdattaisi ajatukset siihen, että minä olen miesparalle kauhea työmaa ja hän haluaa joskus "selvitä helpolla". Väärin. Ollen todella avoin ja kokeilevainen, valmis liki kaikkeen. Täytän mielelläni miehen itsekkäitäkin  toiveita, ilman taustalla olevaa oman nautintoni pakkoa. Mies on sanonutkin, että tällaisesta naisesta moni mies antaisi molemmat kätensä, jos vain saisi...  Olen miettinyt sitäkin, että pitäisikö tälle miehelle ollakin sellainen viimeisen päälle tympeä pihtari, olisiko siinä tarpeeksi haastetta?

t. 26 ja 30
[/quote]
Tämä tässä ihmeellistä onkin, nimittäin minäkin koen olevani todella seksuaalinen ihminen. Olen aina valmis ja valmis ainakin kokeilemaan uusia juttuja. Itse olen suht kokematon, tai oli ennen tätä suhdetta, mutta monesti olen ilmaissut haluni kokeilla uutta. Mielestäni olisin monen miehen "unelma" seksuaalisuudellani. Eikä ulkonäössäkään pahemmin moittimista ole. Mitä nyt muutama kilo. Mutta olen miettinyt juuri tuota että olisiko mieheni ja jonkun pihtarin seksielämä normaalia, eli miehenikin jaksaisi vongata kun tietäisi että harvoin saa.
Ap

Vierailija
33/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko ap miehesi sinuun muuten? Suuteletteko tms?

Vierailija
34/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:24"]

Koskeeko ap miehesi sinuun muuten? Suuteletteko tms?

[/quote]

Minäkin vastaan tähän. Minun mieheni on kova silittelemään ja halailemaan, osoittaa hellyyttä enemmän kuin minä. Itselläni taas menee niin, että jos seksiä ei ole mielestäni tarpeeksi, etäännyn. Kosketus ei enää tule luonnostaan. Aika monella miehellä lienee sama tilanne kuin minulla :-)

26

Vierailija
35/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:24"]Koskeeko ap miehesi sinuun muuten? Suuteletteko tms?
[/quote]
Kyllä. Joka ilta pussaillaan hetki ennen nukkumaan menoa ( itse tietysti toivoen että se johtaisi seksiin) ja halitaan usein. Telkkaria katsellaan kiinni ja toisiamme silitellen. mutta mitään seksuaalista koskettelua ei ole, kuten kuorimista tai lääppimis yrityksiä :D no, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
Ap

Vierailija
36/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:24"]Koskeeko ap miehesi sinuun muuten? Suuteletteko tms?
[/quote]
Kyllä. Joka ilta pussaillaan hetki ennen nukkumaan menoa ( itse tietysti toivoen että se johtaisi seksiin) ja halitaan usein. Telkkaria katsellaan kiinni ja toisiamme silitellen. mutta mitään seksuaalista koskettelua ei ole, kuten kuorimista tai lääppimis yrityksiä :D no, ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.
Ap
[/quote]
Kourimista tarkoitin. Ja sama kanssa mulla kuin edellisellä, mulla suudellessa taka-ajatuksena aina seksi, ja joka kerta kun itse rupean lämpenemään, mies työntää pois toivottaen hyvät yöt, niin rupeaa maku menemään siitäkin hommasta.
Ap

Vierailija
37/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:54"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:46"]Ei se seksi sitten vaan jaksa kiinnostaa paria kertaa kuukaudessa enempää saman ihmisen kanssa. Runkata nyt voi vaikka joka viikko, se on nopeesti tehty ja paineet purettu. [/quote] No miten se sitten minua jaksaa kiinnostaa? Miten se muita miehiä jaksaa kiinnostaa? Kyllä minä ainakin eron näen seksillä ( varsinkin oman rakkaan aviomiehen) ja runkkaamisen välillä. Ap [/quote] Todellakin! Meillä tosin on miehen kanaa tästä hiukan eri käsitys. Olen ymmärtänyt, että vaikka hänellä olisi kuinka mahtavaa seksiä, runkkaamisesta hän ei halua luopua ikinä. Minä taas nimenomaan toivoisin, että runkata ei enää tarvitsisi. Ainakaan yksin. Tuo miehen näkemys helposti johdattaisi ajatukset siihen, että minä olen miesparalle kauhea työmaa ja hän haluaa joskus "selvitä helpolla". Väärin. Ollen todella avoin ja kokeilevainen, valmis liki kaikkeen. Täytän mielelläni miehen itsekkäitäkin  toiveita, ilman taustalla olevaa oman nautintoni pakkoa. Mies on sanonutkin, että tällaisesta naisesta moni mies antaisi molemmat kätensä, jos vain saisi...  Olen miettinyt sitäkin, että pitäisikö tälle miehelle ollakin sellainen viimeisen päälle tympeä pihtari, olisiko siinä tarpeeksi haastetta?

t. 26 ja 30 [/quote] Tämä tässä ihmeellistä onkin, nimittäin minäkin koen olevani todella seksuaalinen ihminen. Olen aina valmis ja valmis ainakin kokeilemaan uusia juttuja. Itse olen suht kokematon, tai oli ennen tätä suhdetta, mutta monesti olen ilmaissut haluni kokeilla uutta. Mielestäni olisin monen miehen "unelma" seksuaalisuudellani. Eikä ulkonäössäkään pahemmin moittimista ole. Mitä nyt muutama kilo. Mutta olen miettinyt juuri tuota että olisiko mieheni ja jonkun pihtarin seksielämä normaalia, eli miehenikin jaksaisi vongata kun tietäisi että harvoin saa. Ap

[/quote]

Ulkonäöstä. Aika usein kuulee (kirjoitetuissa keskusteluissa, joissa kukaan ei ulkonäköäni tiedä), että syynä miehen haluttomuuteen on joko naisen lahnaaminen/vaativuus ja/tai valasmainen ulkomuoto. Kohdallani ei ole kyse näistä mistään. Olen itsestäni huolehtiva, sopusuhtainen ja seksikäs, naisellinen nainen. Kuten jo sanoin, olen myös aktiivinen ja miellyttämishaluinen sängyssä.

26

Vierailija
38/70 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:54"] [quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:46"]Ei se seksi sitten vaan jaksa kiinnostaa paria kertaa kuukaudessa enempää saman ihmisen kanssa. Runkata nyt voi vaikka joka viikko, se on nopeesti tehty ja paineet purettu. [/quote] No miten se sitten minua jaksaa kiinnostaa? Miten se muita miehiä jaksaa kiinnostaa? Kyllä minä ainakin eron näen seksillä ( varsinkin oman rakkaan aviomiehen) ja runkkaamisen välillä. Ap [/quote] Todellakin! Meillä tosin on miehen kanaa tästä hiukan eri käsitys. Olen ymmärtänyt, että vaikka hänellä olisi kuinka mahtavaa seksiä, runkkaamisesta hän ei halua luopua ikinä. Minä taas nimenomaan toivoisin, että runkata ei enää tarvitsisi. Ainakaan yksin. Tuo miehen näkemys helposti johdattaisi ajatukset siihen, että minä olen miesparalle kauhea työmaa ja hän haluaa joskus "selvitä helpolla". Väärin. Ollen todella avoin ja kokeilevainen, valmis liki kaikkeen. Täytän mielelläni miehen itsekkäitäkin  toiveita, ilman taustalla olevaa oman nautintoni pakkoa. Mies on sanonutkin, että tällaisesta naisesta moni mies antaisi molemmat kätensä, jos vain saisi...  Olen miettinyt sitäkin, että pitäisikö tälle miehelle ollakin sellainen viimeisen päälle tympeä pihtari, olisiko siinä tarpeeksi haastetta?

t. 26 ja 30 [/quote] Tämä tässä ihmeellistä onkin, nimittäin minäkin koen olevani todella seksuaalinen ihminen. Olen aina valmis ja valmis ainakin kokeilemaan uusia juttuja. Itse olen suht kokematon, tai oli ennen tätä suhdetta, mutta monesti olen ilmaissut haluni kokeilla uutta. Mielestäni olisin monen miehen "unelma" seksuaalisuudellani. Eikä ulkonäössäkään pahemmin moittimista ole. Mitä nyt muutama kilo. Mutta olen miettinyt juuri tuota että olisiko mieheni ja jonkun pihtarin seksielämä normaalia, eli miehenikin jaksaisi vongata kun tietäisi että harvoin saa. Ap

[/quote]

Ulkonäöstä. Aika usein kuulee (kirjoitetuissa keskusteluissa, joissa kukaan ei ulkonäköäni tiedä), että syynä miehen haluttomuuteen on joko naisen lahnaaminen/vaativuus ja/tai valasmainen ulkomuoto. Kohdallani ei ole kyse näistä mistään. Olen itsestäni huolehtiva, sopusuhtainen ja seksikäs, naisellinen nainen. Kuten jo sanoin, olen myös aktiivinen ja miellyttämishaluinen sängyssä.

26
[/quote]
Sama. Pidän itsestäni huolta, ja saan kyllä vierailtakin miehiltä huomiota osakseni. Sängyssä olen ainakin ollut aktiivinen, enään en jaksa niinkään yrittää kun päässä pyörii vaan seksinkin ajan se kuinka mieheni ei minua halua. En nyt ihan mikään lahna ole, mutta kyllä kaikki ehdottelu uusista asioista on jäänyt.
Ap

Vierailija
39/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:49"]Meillä sama ongelma. Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, yksi lapsi, haluttomuus alkoi kun olimme olleet yhdessä noin vuoden, eli jatkunut jo pitkään.
Eniten ärsyttää se, että mies haluaa seksiä aina juuri silloin kun a) mulla on menkat b) haluaisin vain nukkua (aikainen herätys tms.) c) on kännissä.

Muuten kyllä hellii ja on huomaavainen, mutta kun ei ole haluja niin ei ole. Itse olen jo alistunut osaani ja seksuaalisuuteni on vähän nukuksissa. Ennen tarvitsin orgasmin vähintään kerran päivässä, nyt riittää pari kertaa vko, jotka nekin hoidan itse ja salaa.

Kaikkeni olen yrittänyt, puhunut hyvällä ja pahalla, vietellyt, masturboinut miehen vieressä, pitänyt itsestäni huolta. En tiedä. En kuitenkaan ota tästä itseeni mitään loukkausta tai stressiä, ja toivon että te kohtalonsiskotkin pääsette siitä yli. Rakkaus on se mikä merkitsee ja seksi voi olla upeaa myös yksin. Kukaan ei voi muuttaa kuin itseään.
[/quote]
Mä olen huomannut myös tuon että meillä miehen tekee mieli silloin kun mulla on menkat (ehkä juuri siksi että tietää ettei sillon ole "mahdollisuutta") ja silloin kun on kännissä. Kännissä joo todellakin muuttuu ihan eri ihmiseksi, tuon asian suhteen siis. Ei meinaa näppejä erossa silloin minusta pitää, ja ilta päätyy aina silloin seksiin ja toisinaan useaan otteeseen. Mutta kun ei hirmu usein alkoholilla läträtä niin ei paljoa lohduta tuo.
Ap
[/quote]

Valemenkat peliin vaan! Huijauksen voi myöhemmin kuitata sanomalla, että luulit menkkojen alkaneen, mutta kroppa temppuilee tms.
[/quote]
Mies ei siis halua harrastaa seksiä menkkojen aikaan, mutta menkkojen aikaan puhuu tyyliin "vitsit kun sulla on noi menkat, tekis mieli nyt.." ja koko ajan kyselee koska ne loppuu, sitten kun ne loppuu, halut on taas tiessään.
Ap

Vierailija
40/70 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme