Mitä tehdä kun miestä ei...
haluta? Tämä on ihan kamalaa, viimeisen viikon olen itseni uneen itkenyt ja miettinyt syytä. Muuten mies ihana, rakastava ja hellä, seksi vaan ei kiinnosta. Oma itsetunto ihan nollissa ja alaspäin ollaan menossa vaan sen osalta. Kaikki riidat saa alkunsa tästä samaisesta asiasta. Mitä teen?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]Runkkaat / eroat. Ei vissiin ole lapsia?
[/quote]
On yksi lapsi. Rakastan miestäni koko sydämmestä, en ole vielä valmis luovuttamaan.
Ap
1. Lopetat draamailun ja ylireagoinnin
2. Tilaat kaalimadosta jotain
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:24"]1. Lopetat draamailun ja ylireagoinnin
2. Tilaat kaalimadosta jotain
[/quote]
Eli minun tulisi tukahduttaa omat halut? Eikö normaaliin suhteeseen kuulu seksi? Ja, kyllä minä saan itsekin tyydytyksen hankittua, seksi pitää sisällään paljon muutakin kuin sen orgasmin, ainakin minä ajattelen niin.
Ap
Luulen myös ettei tuohon haluttomuuteen ainakaan syyllistäminen auta, eikä haukkuminen. Ikäväähän se toki on, mutta miehetkään eivät ole koneita, eikä haluttomuuden tarvi johtua sinusta, voi johtua ihan stressistäkin. Toivottavasti tilanne jossain välissä normalisoituu.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:28"]Luulen myös ettei tuohon haluttomuuteen ainakaan syyllistäminen auta, eikä haukkuminen. Ikäväähän se toki on, mutta miehetkään eivät ole koneita, eikä haluttomuuden tarvi johtua sinusta, voi johtua ihan stressistäkin. Toivottavasti tilanne jossain välissä normalisoituu.
[/quote]
Olen yrittänyt omasta mielestä jo ne kaikki tavat lähestyä tätä ongelmaa, myös ne huonot. Koko suhteen ajan olen elätellyt toiveita siitä kuinka tämä johtuu siitä ja tästä, ja että tämä on nyt vain vaihe. Ongelma alkoi vuoden suhteen alusta ja on nyt kestänyt kolme vuotta, koko ajan pahentuen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:28"]Luulen myös ettei tuohon haluttomuuteen ainakaan syyllistäminen auta, eikä haukkuminen. Ikäväähän se toki on, mutta miehetkään eivät ole koneita, eikä haluttomuuden tarvi johtua sinusta, voi johtua ihan stressistäkin. Toivottavasti tilanne jossain välissä normalisoituu. [/quote] Olen yrittänyt omasta mielestä jo ne kaikki tavat lähestyä tätä ongelmaa, myös ne huonot. Koko suhteen ajan olen elätellyt toiveita siitä kuinka tämä johtuu siitä ja tästä, ja että tämä on nyt vain vaihe. Ongelma alkoi vuoden suhteen alusta ja on nyt kestänyt kolme vuotta, koko ajan pahentuen. Ap
[/quote]
Ok, miten mies tilanteen perustelee? Miksei halua?
Myöntääkö mies ettei haluta? Kuinka usein sinä haluat? Haluaako mies koskaan?
10 kysyy, koska elon itse vähähaluisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]Runkkaat / eroat. Ei vissiin ole lapsia? [/quote] On yksi lapsi. Rakastan miestäni koko sydämmestä, en ole vielä valmis luovuttamaan. Ap
[/quote]
Se on sydämestä, EI sydämmestä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:28"]Luulen myös ettei tuohon haluttomuuteen ainakaan syyllistäminen auta, eikä haukkuminen. Ikäväähän se toki on, mutta miehetkään eivät ole koneita, eikä haluttomuuden tarvi johtua sinusta, voi johtua ihan stressistäkin. Toivottavasti tilanne jossain välissä normalisoituu. [/quote] Olen yrittänyt omasta mielestä jo ne kaikki tavat lähestyä tätä ongelmaa, myös ne huonot. Koko suhteen ajan olen elätellyt toiveita siitä kuinka tämä johtuu siitä ja tästä, ja että tämä on nyt vain vaihe. Ongelma alkoi vuoden suhteen alusta ja on nyt kestänyt kolme vuotta, koko ajan pahentuen. Ap
[/quote]
Ok, miten mies tilanteen perustelee? Miksei halua?
[/quote]
Miehen syyt vaihtuvat stressistä väsymykseen ja siihen että teen asioita väärin tai että en ole ulkoisesti haluttava ( näitä sitten vuolaasti anteeksi pyytelee jälkeenpäin) ja ihan vaan siihen että ei haluta, eikä osaa selittää. Kerran kuussa kun tästä asiasta suunnilleen riidellään ja aina syy vaihtuu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:41"]Myöntääkö mies ettei haluta? Kuinka usein sinä haluat? Haluaako mies koskaan?
[/quote]
Myöntää. Itse olisin valmis harrastamaan seksiä vaikka joka päivä ja useamman kerran, olen silti sanonut että pari kertaa viikossa minulle riittää. Miehelle sopiva määrä olisi varmaan pari kolme kertaa kuussa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:22"]Runkkaat / eroat. Ei vissiin ole lapsia? [/quote] On yksi lapsi. Rakastan miestäni koko sydämmestä, en ole vielä valmis luovuttamaan. Ap
[/quote]
Se on sydämestä, EI sydämmestä.
[/quote]
Kiitos!
Ap
Eroa, koska mies loukkaa sinua perusteluilllaan.
Miehesi tuskin on raskaana, joten raskauspahoinvointi tai synnytyksestä toipuminen eivät vaikuta hänen päätökseensä.
Ei pari/kolme kertaa kuussa ihan kamalan haluttomalta kuulosta. Taitaa olla monessa lapsiperheessä aika normaali määrä ;). Tai ainakin meillä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:00"]Eroa, koska mies loukkaa sinua perusteluilllaan.
Miehesi tuskin on raskaana, joten raskauspahoinvointi tai synnytyksestä toipuminen eivät vaikuta hänen päätökseensä.
[/quote]
Mutta meillä muuten toimii kaikki. Luottamus toiseen on 100 % ja nautimme toistemme seurasta, seksi vaan ei toimi. Testosteronivajetta itse epäilen, mies ei suostu tutkimuksiin. Päässäni on kaksi ääntä, toinen yrittää vaientaa niitä omia haluja, toinen yrittää saada sitä seksiä lisää suhteeseen. Toisaalta tämä ongelma itsessään voi tuhota suhteen pidemmällä aikavälillä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:06"]Ei pari/kolme kertaa kuussa ihan kamalan haluttomalta kuulosta. Taitaa olla monessa lapsiperheessä aika normaali määrä ;). Tai ainakin meillä.
[/quote]
Tämä sama tahti ollut jo siis kaksi vuotta ennen lasta. Ja tämäkin määrä seksiä varmasti vain ettei riitoja tule niin usein. Harvoin tuntuu miestä oikeasti seksi kiinnostavan.
Ap
Runkkaat / eroat. Ei vissiin ole lapsia?