Olenko aivan toivoton lauta?
Mieheni on kertonut olevansa tyytyväinen vartalooni. Omasta mielestäni en omista minkäänlaista takapuolta. Toisaalta olen tyytyväinen vartalooni näin pienen lapsen äitinä :)http://aijaa.com/xtx1Zn
Kommentit (82)
Ihan hyvältähän näytät. Tosin kannattaisi jonin liikuntaharrastus kyllä aloittaa. Kroppasi näyttää siltä ettet ole koskaan liikkunut.
Laihat usein ovat siinä luulosa etteivät tarvitse liikuntaa vaikka se on yhtä tärkeää kuin lihavimmillekin.
Pitää luut ja lihakset kunnossa sekä tekee hyvää sydämelle.
Ihana vartalo, oisin ylpeä tuollaisesta.
Kiitos kehuista! Tavoitteena olisi kyllä kerätä vähän lihaa luiden ympärille :) ja nimenomaan sitä lihasta. Toki löysä " pullataikinakaan" ei haittaisi :D
Ap
Mulla on aika samantapainen vartalo! :) yleensä sitä on kehuttu, eli voit olla ihan huoletta :) toki itsekin toivoisin peppuni olevan pyöreämpi..
Vyötäröä vähän esiin, ja hanki vähän lihaksia peppuun ja reisiin! Hyvä kyllä nytkin.
Kaunis vartalo, mutta tissithän tuosta puuttuu, eikä peppu! Mutta hyvä kroppa on.
Ei mikään perus AV - mamma :) Hyvä!
Hyvä kroppa. Millaiset hiukset sulla on?
M26
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:40"]
Kaunis vartalo, mutta tissithän tuosta puuttuu, eikä peppu! Mutta hyvä kroppa on.
[/quote]
Joo ne viimeisetkin tissin rippeet katosi imetyksen jälkeen :( Niitä ei oikeen saa treenamalla takas. Ehkä jos nostaisin vähän rasvaprosenttia niin voisi jotain parannusta tapahtua asian suhteen :)
Romua niskaan ja kyykkäämään&kunnolla sapuskaa ni alkaa näyttää paremmalle.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:45"]
Romua niskaan ja kyykkäämään&kunnolla sapuskaa ni alkaa näyttää paremmalle.
[/quote]
Sitä mieltä mäkin oon. Kai se pitää sitten alkaa syömään kunnolla ja kyykkämään! :)
Oon kyllä tosi yllättyny kuin paljon tullut positiivista palautetta! KIITOS <3 ( Huono itsetunto, tiedän) -Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:42"]
Hyvä kroppa. Millaiset hiukset sulla on? M26
[/quote]
Kiitos :) Hiukset tarkoituksella piilossa, ettei kukaan vain tunnista! Mutta pitkät ne on.
Kyykkyä vaan, niin saat peppuunkin muotoa jos se sinua häiritsee. Omasta mielestäni kropassasi ei ole mitään vikaa. :)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:42"]
Hyvä kroppa. Millaiset hiukset sulla on? M26
[/quote]
Kiitos :) Hiukset tarkoituksella piilossa, ettei kukaan vain tunnista! Mutta pitkät ne on.
[/quote]
Höh oisin halunnut nähdä ne, mutta hyvä jos ne on pitkät ;)
M26
Ei kyllä uskois et tällä kropalla on synnytetty! Voit olla ylpeä tosta vartalosta. Bikinikunnossa ;D
Up