Loistavaa seksiä, ja uneton yö T:N21
Onko tosiaan niin, että ihmiset ovat näin epäluuloisia? Olemme nuori perhe, joilla on alle vuoden ikäinen lapsi. Saatiin lapsi hyvissä ajoin nukkumaan, ja väsymyksen tunteen ylitti himo, ja päädyimme pienen käsityöskentelyn kautta doggyilemaan. Hetken mielijohteesta, ehdotin itse miehelle, että mitäpä jos kokeiltaisiin pitkästä aikaa kakkoseen, nyt kun olin siihen itsekin valmis. Hommat hoitui hienosti, ja kivuttomasti, kun osasi sitä itse odottaa, ja jopa nautin siitä. Toki mies otti myös etupuolen huomioon. Aktin jälkeen, jäin selaamaan internettiä, ja mies katsoi televisiota. Jostain keskustellessa tuli esille ns. "footjob", ja iskin jalkani miehen kalulle, joka sitten tietystikin jäykistyi. Runkkasin miestä hetken jaloilla, ja päädyimme yhdessä internetin ihmeelliseen maailmaan. Katsoimme netistä artikkeleita, ja keskustelimme kaikenlaisesta seksistä. Lopulta mies kaatoi makuliukkaria kalulleen, otti ranteestani kiinni, ja veti käteäni itseään kohti. Otin suihin ja runkkasin. Mies oli niin tyytyväinen lauettuaan, että halusi välttämättä "maksaa takaisin", ja sain itsekin olla nuoltavana, vaikka kello tikitti jo aamuyössä. Lopulta kello oli jo niin paljon, että aamu sarasti, ja vauva heräsi, jolloin kävin tämän imettämässä, ja väsymyksestä nukahdin itsekin vauvan viereen. Päädyimme siis rakastelemaan koko yön ajan, lähes joka ikisellä tavalla, kuin vain voi rakastella. Mies kirjoitti upeasta yöstämme palstoille, mutta sai osaksensa pelkkää epäluuloa ja pientä vittuilua, että liekö koko hommaa edes tapahtunut. Voin kertoa, että kyllä on! Miksi sitten kirjoitettiin asiasta? Onhan tuollainen nyt niin pirun harvinaista herkkua, että kyllä se julkaisemisen arvoinen asia on.
Kommentit (5)
Minusta tuntuu vain hurjalta, että noin nuori (21) on jo harrastanut seksiä ollenkaan.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:21"]
Siis häh. Ketä kiinnostaa?
[/quote]
Kiinnosti kuitenkin suakin, kun piti lukea ja vielä kommentoidakin
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:21"]Minusta tuntuu vain hurjalta, että noin nuori (21) on jo harrastanut seksiä ollenkaan.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Minä olen 17-v ja olen harrastanut seksiä jo kohta kahden vuoden ajan :D Toisin vain yhden ja saman (nykyisen avopuolison) pojan kanssa, jonka kaa ollaan seurusteltu 3v.
Olen ap:lle kateellinen, koska mun poikaystävä ei tykkää anaaliseksistä :( Itse haluaisin sitä, mutta poikaystävä ei, joten me ei tehdä sitä.
Miksi miinusta, miksi epäilyä? Uskoisiin kuitenkin, että en ole ainut jolle joskus on sattunut pidempi hetki intohimoa putkeen? Saa jakaa myös omia kokemuksia! T: AP