Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin luokan kaunein ja suosituin tyttö, mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
18.01.2022 |

Usko tai älä, aloitus on totta. Vastaan hetken aikaa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vieläkin mielestäsi kaunein ja suosituin?

Vierailija
62/68 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosiaan vielä lukiossa mietit sitä, että olit kaunein ja suosituin? Minä en tunnistaisi varmaan 90% muista oppilaista lukiostani, puhumattakaan siitä että mietin heidän ulkonäköään tai sosiaalista statustaan. Mahtaa olla pieni koulu jos tuollaisia vertailuja voi edes tehdä.

Ap väittää olevansa Hkistä. Eli ei ole. Hkissä ei ole "yksi luokka ala-asteelta lukioon" - ellei kyseessä joku n.50v ihminen. Suuria luokkia ollut aina ja vaihtuvuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt pitää mennä myymään assalle persettä, koska kauneuteni ei maksata enään elämääni ja kommenttini ovat mitä ovat, hyviä öitä".

Vierailija
64/68 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kivaa olla edes jossain vaiheessa elämääsi kaunis? Me tavalliset tallukat emme ole sitä koskaan. 

Vierailija
65/68 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kivaa olla edes jossain vaiheessa elämääsi kaunis? Me tavalliset tallukat emme ole sitä koskaan. 

"Me"? Älä yleistä, minä olen ihan komea mies vaikka olen tavallinen "tallukka". En käy salilla, enkä tienaa paljon. Mutta minua ei joku tyhjäpää bimbo lyttää. Se nainen joka minut joskus löytää, tajuaa arvoni. Minä en lyö, en vähättele ja pitäisin aina hyvänä.

Vierailija
66/68 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit-verbi ei lohduta. Pitää olla edelleen 😎

67/68 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko iso pudotus tulla pieneltä paikkakunnalta isompaan keskukseen, jossa on paljon muitakin kauniita naisia kuin sinä? 

Vierailija
68/68 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites peräpukamat jaksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän