Olin luokan kaunein ja suosituin tyttö, mitä haluaisit kysyä?
Usko tai älä, aloitus on totta. Vastaan hetken aikaa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosiaan vielä lukiossa mietit sitä, että olit kaunein ja suosituin? Minä en tunnistaisi varmaan 90% muista oppilaista lukiostani, puhumattakaan siitä että mietin heidän ulkonäköään tai sosiaalista statustaan. Mahtaa olla pieni koulu jos tuollaisia vertailuja voi edes tehdä.
Ap väittää olevansa Hkistä. Eli ei ole. Hkissä ei ole "yksi luokka ala-asteelta lukioon" - ellei kyseessä joku n.50v ihminen. Suuria luokkia ollut aina ja vaihtuvuutta.
"Nyt pitää mennä myymään assalle persettä, koska kauneuteni ei maksata enään elämääni ja kommenttini ovat mitä ovat, hyviä öitä".
Oliko kivaa olla edes jossain vaiheessa elämääsi kaunis? Me tavalliset tallukat emme ole sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kivaa olla edes jossain vaiheessa elämääsi kaunis? Me tavalliset tallukat emme ole sitä koskaan.
"Me"? Älä yleistä, minä olen ihan komea mies vaikka olen tavallinen "tallukka". En käy salilla, enkä tienaa paljon. Mutta minua ei joku tyhjäpää bimbo lyttää. Se nainen joka minut joskus löytää, tajuaa arvoni. Minä en lyö, en vähättele ja pitäisin aina hyvänä.
Olit-verbi ei lohduta. Pitää olla edelleen 😎
Oliko iso pudotus tulla pieneltä paikkakunnalta isompaan keskukseen, jossa on paljon muitakin kauniita naisia kuin sinä?
Ootko vieläkin mielestäsi kaunein ja suosituin?