Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän miestäni

Vierailija
17.05.2015 |

On lihonnut. Eniten hävettää hänen liiallinen alkoholinkäyttönsä. Illanistujaisissa nolottaa, kaikki yleensä ihmettelevät tälaisissa kuinka paljon hän juo. Lykkii suunsa täyteen nuuskaa, puhe sammaltaa. Suusta roikkuu nusskaa ja hampaat on mustat viinin kittauksesta.  Kaikkeista eniten minua nyppii hänen sekoilunsa facebooksissa. Ryyppä tietokoneen edessä j asitten kun on promilleja tarpeeksi veressä alkaa päivityksiä satelemaan. Joo lastemme kavereiden vanhemmat ovat hänen kavereitaan fcebooksissa. Olen kysynyt etteikö hän ajattele lapsiaan kun kaikki taas varmasti tietävät että siellä taas maistuu... Ei häpeä yhtään käytöstään, kuvittelee olevan vaan hienoa. Selvinpäin ei kirjoita juuri yhtään mitään tuonne. Olen niin kyllästynyt koko touhuun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta olet juonut?

Vierailija
2/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 20:56"]Monta olet juonut?
[/quote]

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin exästäni puhuisit. Niin ihanaa kun nykyään on mies, joka osaa käyttää alkoholia kohtuudella eikä pienessä humalassakaan hölmöile niin että tarvitsisi hävetä.

Vierailija
4/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin otsikon, ajattelin että tulenpas heti alapeukuttamaan. 

Mutta kun luin koko tekstin, on kyllä pakko sanoa, että kyllä minäkin häpeäisin jos minulla olisi tuollaien mies. Voiko hänelle sanoa noista asioista suoraan? Eikö hän itse tajua, miten kamalaa hänen käytöksensä on lastenkin kannalta? 

Vierailija
5/5 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa vittu. Minähän otan ja en häpeä teissä on vika teidän pääkopassa on se vika kun ette osaa relata.