Ei ole enää varaa tilata foodorasta. Monien ruokien kuljetus maksaa 12.90 ja joidenkin jopa 15.90 euroa/tilaus
Perus pitsalätylle tulee hintaa 10 lätty+12.90 kuljetus. Noh ainakin laihtuu. 😂
Kommentit (60)
Asun Helsingin keskustassa, ja usea paikka toimittaa ilmaiseksi tai 1,90 euron kuluilla. Asuminen onkin sitten täällä kallista, vaikka wolttaaminen ei. Valintoja ja näin.
Ensin pidetään hinnat alhaalla ja rakennetaan monopoli koko Suomeen ja nyt katsotaan paljonko ihmisiltä pystyy kuppaamaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on köyhä niin voi voi. Meillä tilataan 6 kertaa viikossa tilausruokaa ja kerran käydään ravintolassa syömässä.
Kannattaisko mielummin palkata oma kokki 🥱
Ei ole tarvetta kun ruoka tuodaan kotiin.
Mielummin söisin huippukokin valmistamaa ruokaa tuoreena, tuoreista raaka-aineista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä tollasissa tilauksissa? Hae itse ruokasi, ellet jaksa itse tehdä.
Miksi lähtisin kesken työpäivän hakemaan ruokaa kun joku muu voi sen tuoda?
Paljonko teillä menee kuukaudessa noihin?
Täällä on joissain ravintoloissa 0e kuljetus. Varsinkin pizzerioissa on paljon noita ilmaisen kuljetuksen paikkoja. Jos haluaa vaikka sushia tilata niin kuljetukset 2,90-7,90 ravintolasta riippuen. En tajua miten niillä on varaa noihin ilmaisiin kuljetuksiin. Ei varmaan hirveästi jää ravintolalle käteen tilauksesta, kun foodora lohkaisee siitä ison osan.
Ei ole täällä onneksi yhtäkään ravintolaa josta maksaisi noin paljon. Suurin kuljetushinta on 5.9e ja on jotain ilmaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä jaksaisi laskeskella?
Vierailija kirjoitti:
Ensin pidetään hinnat alhaalla ja rakennetaan monopoli koko Suomeen ja nyt katsotaan paljonko ihmisiltä pystyy kuppaamaan rahaa.
Ai foodoralla monopoli? Mikäs se wolt sitten on...
En ole koskaan tilannut, enkä meinannut aloittaa nytkään. NiiN!
Onhan se ikävää että lähettejä ei riistetä enää yhtä pahasti.
Niin moni vouhottaa ihmisten ja työntekijöiden riistosta. Tällaiset woltit käytännössä repivät miljardinsa alipalkattujen kuskien ja ravintoloiden selkänahasta. Kannattaa lukaista mm. hesarin tän viikon juttu alipalkatuista maahanmuuttajataustaisista siivoojista.
Tilastojen mukaan kuulun sekä palkan, että omaisuuden perusteella korkeimpaan 5%:iin suomalaisista. Silti ei tulisi mieleenkään tilata ravintolaruokaa kotiin. Joko menen ravintolaan syömään tai sitten teen itse ruokani. Mikä siinä teitä oikein viehättää?
Ilmankin pärjää. Jos tekee mieli kiinalaista tai kebabbia tai vaikkapa grilliruokaa niin ajaa vasn lähimpään kaupunkiin 62 km päähän syömään.
Voin sanoa ettei meillä noutoruoalla lihota :D
En ole tilannut kun ei voi maksaa lounareilla ja nopeammin saa kun haee itse.
Hyvä juttu, vyötärönympärys kiittää, suomalaiset on ylilihavia. Ongelma tulee vaan pahenemaan, pikkulapsesta asti totutaan ylirasvaiseen mättöön. Älkää selittäkö että terveysruokaa tilaatte, ette tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolet kelan tuista, loppuosalla ostamme kaljaa.
t. kelan asiakkaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä jaksaisi laskeskella?
Kela maksaa, varmaan wolttiakin varten voi jo hakea harkinnanvaraista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ruokaa ei voi hakea itse?
Meinaat, että autoton lähtisi darrassa hakemaan pöperöä kilometrien päästä?
Vain älyllisesti rajoittunut kyselee tuollaisia.
Tai että autolliselle se ruuan hakeminen autolla olisi ilmaista? Kuljetuspalveluiden idea on juuri se, että ruoka tulee ovelle.
Ei nykyajan kotiäidit edes tiedä, mikä keittiö on (tv-mainoksesta opittua).