Ei ole enää varaa tilata foodorasta. Monien ruokien kuljetus maksaa 12.90 ja joidenkin jopa 15.90 euroa/tilaus
Perus pitsalätylle tulee hintaa 10 lätty+12.90 kuljetus. Noh ainakin laihtuu. 😂
Kommentit (60)
Asian vierestä: en ymmärrä miksei joku taho (ihan vaikka taksifirmat tmv.) ole keksinyt alkaa nyydä yhteiskuljetuksia. Joku sovellus tmv. missä lähiöön X myydään kuljetus xx päivänä klo xx-xx.
On oikeasti älytöntä että moni tilaa (kalliilla) yksittäisiä kuljetuksia, ja niitä sitten varsinkin tiettyinä aikoina (veikkaisin esim. pe-la iltoina) moni kuski ajelee.
Varsinkin esim. sushia/pitsaa, mikä kestää pienen kuljetuksen (jälkimmäinen lämpölaatikossa) paremmin mitä 'ranskalaiset" tmv.
Esim. itse en raaski maksaa kallista kuljetushintaa, mutta n.1/3 voisin maksaa. Veikkaan että täällä naapurustosta löytyisi helposti muitakin joille maistuisi sushi/pitsa/muu vastaava työviikon päälle perjantaina, mutta tilaaminen jää kalliin kuljetuksen takia.
Eli RYHMÄTILAUKSIA, toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kai tässäkin toimii periaate, koukutetaan asiakkat ilmaisella palvelulla ja lopuksi he maksavat mitä vaan kun ovat tottuneet.
Olen itse mennyt Woltin kanssa tähän lankaan. Kun aloitin asiakkaana, kuljetus oli 3,90 €. Nyt se on jo 6,90 ja joistain ravintoloista 7,90 ja uusimpana on nyt tullut joku 0,30 euron palvelumaksu. Edelleen tottumuksesta tilaan, mutta pakko vähentää.
No voi yhyy.
Nyt riennä terapiaan kunnalliselle puolelle. Eihän tuo ole ihmisarvoista elämää!!!
Tilaan Foodoran kautta ravintoloista, joissa kuljetus on ilmainen.
Joo eipä tarvi enää tilata, hinnannoususta kiittää sekä kehoni että lompakkoni.
En tilaisi tuolla hinnalla missään tapauksessa. Ei mitään järkeä enää.
Vierailija kirjoitti:
No voi yhyy.
Nyt riennä terapiaan kunnalliselle puolelle. Eihän tuo ole ihmisarvoista elämää!!!
“Kunnallinen puoli”, siellä on ruoho vihreämpää!!!
:DDDDD
Me tilattiin silloin kun sai kuljetuksen vitosella. Kerran tilattiin melkein 7 e maksavana, mutta siihen jäi. Osin myös siksi että kaupungissa kuljettaa ilmaiseksi kaksi ruokalafkaa, joten jos jotain on "pakko" tilata, niin näistä sitten.
Ei meille maksa mitään. Yli 20€ tilaukset ilmaiseksi. Ja helposti tuo tulee täyteen kun perhe.
Itse tilaan usein Woltilla läheisen kauppakeskuksen useasta ravintolasta. On valinnanvaraa. Aikaisemmin kuljetusmaksu oli 1.90€, nyt 2.90€. Kohtuullista on vieläkin, koska kauempaa ei tarvitse tilata.
Miksi sitä ruokaa ei voi hakea itse?
No jos on köyhä niin voi voi. Meillä tilataan 6 kertaa viikossa tilausruokaa ja kerran käydään ravintolassa syömässä.
Olipa yllätys! Meillä ei oikeasti olekaan varaa palkata lähettityttöjä ja -poikia juoksemaan asioillamme. En olisi uskonut! (sarkasmia)
Mitä järkeä tollasissa tilauksissa? Hae itse ruokasi, ellet jaksa itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
No jos on köyhä niin voi voi. Meillä tilataan 6 kertaa viikossa tilausruokaa ja kerran käydään ravintolassa syömässä.
Kannattaisko mielummin palkata oma kokki 🥱
Mistä hiidestä asti sä niitä pitsoja oikein tilaat? Minulla kallein kuljetusmaksu on ollut vähän päälle 3€!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko mielummin palkata oma kokki 🥱
Ei ole tarvetta kun ruoka tuodaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä ruokaa ei voi hakea itse?
Meinaat, että autoton lähtisi darrassa hakemaan pöperöä kilometrien päästä?
Vain älyllisesti rajoittunut kyselee tuollaisia.
Kai tässäkin toimii periaate, koukutetaan asiakkat ilmaisella palvelulla ja lopuksi he maksavat mitä vaan kun ovat tottuneet.