Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna 3. treffit ja annan viimeisen mahdollisuuden miehelle

Vierailija
18.01.2022 |

En ole aivan varma, haluanko häntä seksuaalisesti. Tarkoituksena on:

1. Keskittyä pohtimaan sitä, voinko kuvitella seksiä hänen kanssaan vai en. Tähän mennessä en oikeastaan ole pystynyt kuvittelemaan tai se ei ole tullut edes mieleeni (huono merkki, I know).

2. Yrittää haistella hänen tuoksuaan. Tapaamme ensimmäistä kertaa sisätiloissa, omasta aloitteestani, juuri sen takia että kun päällysvaatteet on pois, haistan ominaistuoksun paremmin.

Kuulostaa kauhealta testailulta mutta pakko. Huomisen perusteella teen päätöksen jatkosta.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu on äärimmäisen tärkeä, sanokaa mitä sanotte.

Jos tuoksussa on jotain häiritsevää, se tulee häiritsemään aina. Sitten taas sopiva tuoksu saa aina väreilyä aikaan.

Vierailija
42/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuoksussa on jotain häiritsevää, se tulee häiritsemään aina. Sitten taas sopiva tuoksu saa aina väreilyä aikaan.

Osta sille miehelle sitten ihan just semmoiset tuoksut, joista tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua pnna miehen kanssa, niin dilloin on turha alkaa suhteeseen.

Vierailija
44/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ominaistuoksu on se ensimmäinen asia, käsien koon ohella, joka saa naisen kostumaan.

Ominaistuoksun erotat deodorantin ja partaveden tuoksun alta?

Aika moinen hajunenä, jos siihen pystyy.

Vierailija
45/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vttu mä en jaksaaa ...oletko tallentanut nämä kommentit koneelle, josta sitten niitä tånbe suolla, se on biologiaa ääliö.

Vierailija
46/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Kannattaa sinun lopettaa se äitisi pa ne m inen.

Vierailija
47/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille miehelle sitten ihan just semmoiset tuoksut, joista tykkäät.

En ollut ap, mutta ilmeisesti te jotka ette tätä usko, ette myöskään ole kokeneet sitä hetkeä kun tuoksu ns. natsaa.

Sillä ei ole mitään tekemistä kemiallisten tuoksujen kanssa.

Vierailija
48/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin naisen kanssa vähän aikaa sitten 6 treffit eikä hän silti ikinä halunnut seksiä.

Karua olla epähaluttava mies, hitonmoista ajanhukkaa kun itse on siinä uskossa että toinen haluaa edetä hitaasti niin totuus on tuo että ei halua missään vaiheessa.

Ja minä tapailin miestä useamman kuukauden ennen kuin oli seksiä. 

Jos kaikki miehet luovuttaisivat noin nopeasti, jäisi aika monta suhdetta muodostumatta. En minä ole heti valmis hyppäämään sänkyyn, varsinkin jos vasta tutustutaan.

En minä mitään luovuttanut, sain pakit.

Eri mutta se nainen yritti tosissaan viehättyä sinusta koska kävitte jopa kuusi kertaa treffeillä. Mitä sen olisi pitänyt ihan oikeasti tehdä jos kerran ei syntynyt sitä kipinää joka pitää yhdessä?

En ole tuo keneltä kysyit mutta ihmettelen, eikö joku muka aikaisemmin huomaa, ettei tarvittavaa kipinää ole? Täytyy olla tosi epätoivoinen jos pitää yrittää väkisin vääntää, vaikka ilmeistä on alusta saakka, ettei juttu toimi.

Monet menee nettideiteillä treffeille ennen kuin pahemmin keskusteltu. Päättääkö nekin heti kun kerran tavattu onko se toinen sopiva vai ei?

Tekstiviestit on ihan tyhjän kanssa, kun pitää arvioida onko henkilökemiaa vai ei. Naamatusten näkeminen tunnin ajan pitäisi riittää. Se on parempi kuin kahden viikon viestittely.

Tunnisako te päätätte täysin tuntemattomasta ihmisestä haluaako se kanssa suhdetta vai ei?

Vierailija
49/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin naisen kanssa vähän aikaa sitten 6 treffit eikä hän silti ikinä halunnut seksiä.

Karua olla epähaluttava mies, hitonmoista ajanhukkaa kun itse on siinä uskossa että toinen haluaa edetä hitaasti niin totuus on tuo että ei halua missään vaiheessa.

Jos kaikki miehet luovuttaisivat noin nopeasti, jäisi aika monta suhdetta muodostumatta. En minä ole heti valmis hyppäämään sänkyyn, varsinkin jos vasta tutustutaan.

Eri mutta se nainen yritti tosissaan viehättyä sinusta koska kävitte jopa kuusi kertaa treffeillä. Mitä sen olisi pitänyt ihan oikeasti tehdä jos kerran ei syntynyt sitä kipinää joka pitää yhdessä?

En ole tuo keneltä kysyit mutta ihmettelen, eikö joku muka aikaisemmin huomaa, ettei tarvittavaa kipinää ole? Täytyy olla tosi epätoivoinen jos pitää yrittää väkisin vääntää, vaikka ilmeistä on alusta saakka, ettei juttu toimi.

Monet menee nettideiteillä treffeille ennen kuin pahemmin keskusteltu. Päättääkö nekin heti kun kerran tavattu onko se toinen sopiva vai ei?

Tekstiviestit on ihan tyhjän kanssa, kun pitää arvioida onko henkilökemiaa vai ei. Naamatusten näkeminen tunnin ajan pitäisi riittää. Se on parempi kuin kahden viikon viestittely.

Tunnisako te päätätte täysin tuntemattomasta ihmisestä haluaako se kanssa suhdetta vai ei?

Helposti. Jos naamatusten tavataan niin ainakin perustiedot on jo kuitenkin ennalta tiedossa. Jos tunnissa ei tule mitään tunnetta että tämän henkilön haluan nähdä uudestaan ja tuntea paremmin tai haluan hänet niin ei sitä todennäköisesti tule jatkossakaan.

Vierailija
50/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja usein vielä sitäkin nopeammin. Tindertreffeillä tiesin usein heti ensimmäisten sekuntien aikana etten halua suhdetta hänen kanssaan, mutta kohteliaisuudesta olin treffeillä sen tunnin ajan. Sama juttu, jos joku tuntematon tulee kysymään treffeille. Tiedän vastauksen yleensä välittömästi, eikä tarvetta ole ensimmäisillekään treffeille. Joissain ihmisissä jokin tökkää heti niin pahasti, ettei mitään mahdollisuutta suhteeseen olisi. Eikö sinulle koskaan käy näin, eli periaatteessa kenelle tahansa voisit antaa mahdollisuuden ja lähteä treffeille, ehkä useammillekin?

Vierailija
51/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ominaistuoksu on se ensimmäinen asia, käsien koon ohella, joka saa naisen kostumaan.

Pituus ja lompakon koko on kirkkaasti tärkeämpiä useille naisille.

Vierailija
52/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja usein vielä sitäkin nopeammin. Tindertreffeillä tiesin usein heti ensimmäisten sekuntien aikana etten halua suhdetta hänen kanssaan, mutta kohteliaisuudesta olin treffeillä sen tunnin ajan. Sama juttu, jos joku tuntematon tulee kysymään treffeille. Tiedän vastauksen yleensä välittömästi, eikä tarvetta ole ensimmäisillekään treffeille. Joissain ihmisissä jokin tökkää heti niin pahasti, ettei mitään mahdollisuutta suhteeseen olisi. Eikö sinulle koskaan käy näin, eli periaatteessa kenelle tahansa voisit antaa mahdollisuuden ja lähteä treffeille, ehkä useammillekin?

Näin se vaan menee, että suurin osa ihmisistä ei kiinnosta millään tavalla tai jo pelkästään ulkonäkö on jotenkin vastenmielinen.

Vierailija
53/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni on se, että viehätyn miehestä sitä enemmän ja syvemmin mitä paremmin tunnemme. Olen nyt yli puolen vuoden ajan ollut meilinvaihtosuhteessa, olosuhteiden vuoksi (olin omaishoitaja, on korona-aika ja asumme eri kaupungeissa), ja ihastun häneen koko ajan enemmän. Uskon, että me molemmat käsitämme, etteivät kemiat lopulta kohtaakaan, mutta onhan tämä ihanaa ja kiihottavaa. - Emme harrasta nettiseksiä, vaan kirjoittelemme pitkiä ja lyhyitä viestejä pitkin päivää, välillä flirttailemme rankasti, välillä puhutaan asia-asioita. Myöhään yöhön.

Olemme elämää ja rankkoja parisuhteita tahoillamme kokeneita keski-ikäisiä, osaamme olla armollisia toisillemme ja itsellemme, ja sielunkumppanuus ja henkinen läheisyys on kultaakin kalliimpaa. Tällä hetkellä sanoisin, että jos tavatessamme hän olisi kiinnostunut Lihan Iloista, haluaisin ilman muuta rakastella, vaikken itse heti syttyisikään. Halukin voi syttyä ja syntyä kosketellessa, ja viimeistään ajan kanssa. Vai miten onnelliset ja tyydyttävät järjestetyt avioliitot aikoinaan selittyivät? Haluaisin siis yrittää - tosin olen helposti syttyvää sorttia, ja käsitin mitä eräs kaverimies aikoinaan tarkoitti todetessaan, että seksi on kuin pizza. Ihanaa, kun se on hyvää, ja jos se on huonoa, se on silti aika hyvää.

Tämä ei mitenkään liity aiheeseen ominaistuoksuista tai deittikerroista ennen sänkyynmenoa, mutta halusin tuoda keskusteluun tuulahduksen menneiltä vuosikymmeniltä, jolloin tutustumiseen ja rakastumiseen satsattiin. - Olemme ikäluokassamekin reliikkejä, vitsailemme siitä. Toivottomia romantikkoja kumpikin, joista kovat kokemuksetkaan eivät ole karistaneet ihastumisen ja toiveikkuuden tunteita.

Toki olisimme voineet ängetä sen tapaamisen johonkin väliin, mutta me kaksi olemmekin slow foodin ystäviä.... Kirjeenvaihto on hykerryttävän ihanaa!

Ei se toimi noin, vaikka kuinka uskottelisitte toisillenne. Kun tapaatte, se on ihan 50/50 että tuleeko mitään kipinää. Ette te sitä kirjeessä pysty päättämään että tulee. Se ei ole teidän päätettävissä. Voit tuhlata aikaa vaikka useamman vuoden jos et uskalla ottaa selvää livenä.

Vierailija
54/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon niille roikkuville häppäreille voi kuin isolle kivespussille joten turha sellaisia on haukkua.

Vierailija
55/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä itsestään tuollaista kuvittelevia on paljon. Kaikki myös näyttävät ikäistään nuoremmilta, ovat myös keskivertoa tiukempia, perusseksi harvoin lähetyssaarnaaja-asennossa pimeässä peiton alla tekee tällaisesta naisesta seksin ylipapittaren.

Vierailija
56/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja lompakon koko on kirkkaasti tärkeämpiä useille naisille.

Pituus ja lompakon koko usein (ei aina) korreloi aika monen asian kanssa; itseluottamus, karisma, sosiaalisuus, itsestä huolehtiminen… te uuulit näette vain sen lompakon ja pituuden. Te ette näe mitkä asiat henkilössä on johtaneet siihen että on menestynyt. Ne on ne asiat mitkä naisia yleensä viehättää.

Jos sä otat tähän 150 kiloisen ujon ja puhumattoman äijän, joka asuu äitinsä kanssa, niin se ei tule viehättäväksi vaikka se olisi pitkä ja olisi voittanut lotossa 10 miljoonaa. Tällaiset miehet joutuu joka tapauksessa hakemaan naisen jostain Filippiineiltä.

Vierailija
57/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin riittää, ettei "tuoksu miltään" :-) Mutta allekirjoitan kyllä tuon ominaistuoksuasian.

Vierailija
58/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tosiaan kommenteista huomaa, että osa porukasta ei ymmärrä tuota ominaistuoksuasiaa ollenkaan. Toki hyvän tuoksun voi pilata pahalla hajusteella tai korostaa hyvällä, mutta mun miehen hiki kirjaimellisesti haisee hyvältä mun nenään. Ei toki sitten jos pukisi vanhat hikiset vaatteet päälle ilman pesua, mutta jos ollaan vaikka just tehty lumitöitä tai puuhommia tai sille tulee helteisellä kelillä tai seksiä harrastaessa hiki.

Monen muun miehen hiki taas haisee epämiellyttävältä ihan jo ohi kävellessä vaikka olisi tosi kiva työkaveri tms.

Erikseen on tietysti sitten vielä se hienhaju, jota erittyy kun ihmisellä on aineenvaihduntasairauksia kuten hoitamaton diabetes.

Vierailija
59/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysi-Anna deittimaailmassa

Vierailija
60/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Jos naamatusten tavataan niin ainakin perustiedot on jo kuitenkin ennalta tiedossa. Jos tunnissa ei tule mitään tunnetta että tämän henkilön haluan nähdä uudestaan ja tuntea paremmin tai haluan hänet niin ei sitä todennäköisesti tule jatkossakaan.

Mutta jos tulee jatkoa niin se toinen on sitten tunnin jälkeen se jonka kanssa haluat olla mahdollisesti loppuelämän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä