Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna 3. treffit ja annan viimeisen mahdollisuuden miehelle

Vierailija
18.01.2022 |

En ole aivan varma, haluanko häntä seksuaalisesti. Tarkoituksena on:

1. Keskittyä pohtimaan sitä, voinko kuvitella seksiä hänen kanssaan vai en. Tähän mennessä en oikeastaan ole pystynyt kuvittelemaan tai se ei ole tullut edes mieleeni (huono merkki, I know).

2. Yrittää haistella hänen tuoksuaan. Tapaamme ensimmäistä kertaa sisätiloissa, omasta aloitteestani, juuri sen takia että kun päällysvaatteet on pois, haistan ominaistuoksun paremmin.

Kuulostaa kauhealta testailulta mutta pakko. Huomisen perusteella teen päätöksen jatkosta.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kieltämättä hassulta, mut toisaalta mikäs minä olen sanomaan. lycka till!

Vierailija
2/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin naisen kanssa vähän aikaa sitten 6 treffit eikä hän silti ikinä halunnut seksiä.

Karua olla epähaluttava mies, hitonmoista ajanhukkaa kun itse on siinä uskossa että toinen haluaa edetä hitaasti niin totuus on tuo että ei halua missään vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi myös antaa sulle viimeisen mahdollisuuden noilla treffeillä..

Vierailija
4/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kertoa miehelle, että toimii oikein eli tuoksuu oikealla tavalla ja käyttäytyy seksuaalisesti haluttavasti.

Vierailija
5/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin naisen kanssa vähän aikaa sitten 6 treffit eikä hän silti ikinä halunnut seksiä.

Karua olla epähaluttava mies, hitonmoista ajanhukkaa kun itse on siinä uskossa että toinen haluaa edetä hitaasti niin totuus on tuo että ei halua missään vaiheessa.

Aina kannattaa katkeroitua. Lisää mahdollisuudet moninkertaisiksi.

Kieltämättä kuudet treffit sen selvittämiseen, että ei kiinnosta, tuntuu paljolta.

Toisaalta mua on roikotettu parhaimmillaan vuosi. Enää en odottele.

N40

Vierailija
6/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista kertoa miehelle, että toimii oikein eli tuoksuu oikealla tavalla ja käyttäytyy seksuaalisesti haluttavasti.

Deittailu ei ole peli, jossa saa pilua kun tekee kaiken oikein. Jos niin ajattelee, mokaa jo kättelyssä.

Vierailija
7/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh, Hohh, mitä roskaa.....

Vierailija
8/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuvittelet että nainen vaivautui kuusi kertaa treffeille kanssasi, vaikka piti sinua epähaluttavana? Eiköhän se syy ollut jossain muussa kuin sinussa. Kaikki eivät vaan ole niin nopeasti valmiita, vaikka kumppani olisikin puoleensavetävä.

Vierailija
9/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat asioita joihin ei voi itse vaikuttaa. Kyse on biologiasta. Toista joko haluaa tai sitten ei.

Vierailija
10/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti se nainen halusi kovasti haluta. Mitä sen olisi pitänyt sun mielestä tehdä? Teeskennellä aluksi ja sitten laittaa myöhemmin liinat kiinni kun ei enää jaksa tsempata?

Vierailija
11/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä sekopäitä oikein tulee?

Vierailija
12/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sekopäistä tässä on? Nimenomaan fiksua ja suoraselkäistä. Tavata vielä kerran ja tutkia epäröimiään asioita ja tehdä sen perusteella päätös.

Vierailija
13/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin uskalsit kirjoittaa.

Vierailija
14/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on haluamasi ominaistuoksu?

Vierailija
15/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vierailija
16/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap on sekopää? Koska käy treffeillä ottaakseen selvää haluaako olla toisen kanssa vai ei?

Vierailija
17/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmasti digidi.

Vierailija
18/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tapailin miestä useamman kuukauden ennen kuin oli seksiä. 

Jos kaikki miehet luovuttaisivat noin nopeasti, jäisi aika monta suhdetta muodostumatta. En minä ole heti valmis hyppäämään sänkyyn, varsinkin jos vasta tutustutaan.

Vierailija
19/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

No sittenhän te olitte hyvä pari. Sinä painoit menemään roikkuvat kassit läiskien 👍.

Vierailija
20/69 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kiihottunut sun kanssa, kuinka yllättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi