Huomenna 3. treffit ja annan viimeisen mahdollisuuden miehelle
En ole aivan varma, haluanko häntä seksuaalisesti. Tarkoituksena on:
1. Keskittyä pohtimaan sitä, voinko kuvitella seksiä hänen kanssaan vai en. Tähän mennessä en oikeastaan ole pystynyt kuvittelemaan tai se ei ole tullut edes mieleeni (huono merkki, I know).
2. Yrittää haistella hänen tuoksuaan. Tapaamme ensimmäistä kertaa sisätiloissa, omasta aloitteestani, juuri sen takia että kun päällysvaatteet on pois, haistan ominaistuoksun paremmin.
Kuulostaa kauhealta testailulta mutta pakko. Huomisen perusteella teen päätöksen jatkosta.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin naisen kanssa vähän aikaa sitten 6 treffit eikä hän silti ikinä halunnut seksiä.
Karua olla epähaluttava mies, hitonmoista ajanhukkaa kun itse on siinä uskossa että toinen haluaa edetä hitaasti niin totuus on tuo että ei halua missään vaiheessa.
Ja minä tapailin miestä useamman kuukauden ennen kuin oli seksiä.
Jos kaikki miehet luovuttaisivat noin nopeasti, jäisi aika monta suhdetta muodostumatta. En minä ole heti valmis hyppäämään sänkyyn, varsinkin jos vasta tutustutaan.
En minä mitään luovuttanut, sain pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin naisen kanssa vähän aikaa sitten 6 treffit eikä hän silti ikinä halunnut seksiä.
Karua olla epähaluttava mies, hitonmoista ajanhukkaa kun itse on siinä uskossa että toinen haluaa edetä hitaasti niin totuus on tuo että ei halua missään vaiheessa.
Jos kaikki miehet luovuttaisivat noin nopeasti, jäisi aika monta suhdetta muodostumatta. En minä ole heti valmis hyppäämään sänkyyn, varsinkin jos vasta tutustutaan.En minä mitään luovuttanut, sain pakit.
Eri mutta se nainen yritti tosissaan viehättyä sinusta koska kävitte jopa kuusi kertaa treffeillä. Mitä sen olisi pitänyt ihan oikeasti tehdä jos kerran ei syntynyt sitä kipinää joka pitää yhdessä?
Ominaistuoksunainen taas linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miehet luovuttaisivat noin nopeasti, jäisi aika monta suhdetta muodostumatta. En minä ole heti valmis hyppäämään sänkyyn, varsinkin jos vasta tutustutaan.En minä mitään luovuttanut, sain pakit.
Eri mutta se nainen yritti tosissaan viehättyä sinusta koska kävitte jopa kuusi kertaa treffeillä. Mitä sen olisi pitänyt ihan oikeasti tehdä jos kerran ei syntynyt sitä kipinää joka pitää yhdessä?
Ja ajanhukasta puheen ollen, ihan saman ajanhukan joutui se nainen kokemaan.
Mulla ois vähän sama tilanne. Tai sillä erolla, että mies on vanha tuttu. Palasi sattumalta elämääni ja on kaikin puolin "paperilla "unelmakumppani, mutta muistan jutun aikoinaan tyssänneen juurikin mielestäni tympeään "ominaishajuun" tms.
No, enää en ole lapsille isää katsomassa ja korona heikensi hajuaistin olemattomaksi, joten ehkä tämä tästä... Pelkään vaan joutuvani johonkin pakkopullaseksitilanteeseen. =/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.No sittenhän te olitte hyvä pari. Sinä painoit menemään roikkuvat kassit läiskien 👍.
Lisäksi huonosti hoidetut hampaasi haisivat tosi pahalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä sekopäitä oikein tulee?
Mitä sekopäistä tässä on? Nimenomaan fiksua ja suoraselkäistä. Tavata vielä kerran ja tutkia epäröimiään asioita ja tehdä sen perusteella päätös.
Sekopäinen osuus: "2. Yrittää haistella hänen tuoksuaan. Tapaamme ensimmäistä kertaa sisätiloissa, omasta aloitteestani, juuri sen takia että kun päällysvaatteet on pois, haistan ominaistuoksun paremmin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo keneltä kysyit mutta ihmettelen, eikö joku muka aikaisemmin huomaa, ettei tarvittavaa kipinää ole? Täytyy olla tosi epätoivoinen jos pitää yrittää väkisin vääntää, vaikka ilmeistä on alusta saakka, ettei juttu toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei syttynyt kakkosesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo keneltä kysyit mutta ihmettelen, eikö joku muka aikaisemmin huomaa, ettei tarvittavaa kipinää ole? Täytyy olla tosi epätoivoinen jos pitää yrittää väkisin vääntää, vaikka ilmeistä on alusta saakka, ettei juttu toimi.
Monet menee nettideiteillä treffeille ennen kuin pahemmin keskusteltu. Päättääkö nekin heti kun kerran tavattu onko se toinen sopiva vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet menee nettideiteillä treffeille ennen kuin pahemmin keskusteltu. Päättääkö nekin heti kun kerran tavattu onko se toinen sopiva vai ei?
Tekstiviestit on ihan tyhjän kanssa, kun pitää arvioida onko henkilökemiaa vai ei. Naamatusten näkeminen tunnin ajan pitäisi riittää. Se on parempi kuin kahden viikon viestittely.
Vierailija kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Huhhuh, olet siis syyllistynyt hautarauhan rikkomiseen ja nekrofiliaan. Toivottavasti ruumis ei kosta sinulle hirveää tekoasi rajan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono lahna oli myös sängyssä.
50 kymppinen? Toki jos deittailee 500- vuotiaita, niin mahdollisuus lahnaisuuteen ja roikkuviin häppäreihin kasvaa joka sadan vuoden välein.
Kannattaa jatkossa kokeilla PIKKASEN nuorempia, niin sängyn puolella voi olla hieman aktiivisempaa.
Miehen ominaistuoksu on se ensimmäinen asia, käsien koon ohella, joka saa naisen kostumaan.
Minun kokemukseni on se, että viehätyn miehestä sitä enemmän ja syvemmin mitä paremmin tunnemme. Olen nyt yli puolen vuoden ajan ollut meilinvaihtosuhteessa, olosuhteiden vuoksi (olin omaishoitaja, on korona-aika ja asumme eri kaupungeissa), ja ihastun häneen koko ajan enemmän. Uskon, että me molemmat käsitämme, etteivät kemiat lopulta kohtaakaan, mutta onhan tämä ihanaa ja kiihottavaa. - Emme harrasta nettiseksiä, vaan kirjoittelemme pitkiä ja lyhyitä viestejä pitkin päivää, välillä flirttailemme rankasti, välillä puhutaan asia-asioita. Myöhään yöhön.
Olemme elämää ja rankkoja parisuhteita tahoillamme kokeneita keski-ikäisiä, osaamme olla armollisia toisillemme ja itsellemme, ja sielunkumppanuus ja henkinen läheisyys on kultaakin kalliimpaa. Tällä hetkellä sanoisin, että jos tavatessamme hän olisi kiinnostunut Lihan Iloista, haluaisin ilman muuta rakastella, vaikken itse heti syttyisikään. Halukin voi syttyä ja syntyä kosketellessa, ja viimeistään ajan kanssa. Vai miten onnelliset ja tyydyttävät järjestetyt avioliitot aikoinaan selittyivät? Haluaisin siis yrittää - tosin olen helposti syttyvää sorttia, ja käsitin mitä eräs kaverimies aikoinaan tarkoitti todetessaan, että seksi on kuin pizza. Ihanaa, kun se on hyvää, ja jos se on huonoa, se on silti aika hyvää.
Tämä ei mitenkään liity aiheeseen ominaistuoksuista tai deittikerroista ennen sänkyynmenoa, mutta halusin tuoda keskusteluun tuulahduksen menneiltä vuosikymmeniltä, jolloin tutustumiseen ja rakastumiseen satsattiin. - Olemme ikäluokassamekin reliikkejä, vitsailemme siitä. Toivottomia romantikkoja kumpikin, joista kovat kokemuksetkaan eivät ole karistaneet ihastumisen ja toiveikkuuden tunteita.
Toki olisimme voineet ängetä sen tapaamisen johonkin väliin, mutta me kaksi olemmekin slow foodin ystäviä.... Kirjeenvaihto on hykerryttävän ihanaa!
Ap, näen, että haluaisit haluta, mutta ei sitä oikein voi (eikä pidä) feikata. Varmaan sitä pystyy harrastamaan seksiä vähemmälläkin haluamisella, jos vain päättää, mutta eihän sellaiselle kannata parisuhdetta rakentaa.
Joskus mulle on käynyt niin, että joku tuttu on pidemmän ystävyyden jälkeen alkanutkin tuntua kiinnostavalta, kun hänestä on oppinut oikein todella pitämään tyyppinä.
Mutta deittailukulttuurissa ei ole oikein tilaa sellaiselle, se on joko kemiaa tai ulos. On itselle ja toiselle tuhoisaa alkaa viritellä seksiä ja suhdetta, ja puolen vuoden jälkeen myöntää, etten ikinä ole pitänyt sua haluttavana. Tai ei kehtaa sanoa, ja jää väärään suhteeseen, ja molemmat ihmettelee, että suhteesta loppui seksi.
Itsellä on loppunut juuri tuolla reseptillä. Sitten mies, joka saa heti sukat pyörimään, on tehnyt niin vielä viiden vuoden jälkeen. Kemiaa.
Onko tää nyt sama keissi?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4462533/3-treffit-miehen-kotona-pyysi-s…
Joillakinhan se seksuaalinen halu herää vasta sitten, kun on ensin tutustuttu ns. henkisellä ja/tai älyllisellä tasolla. Eli jos muuten viihdyt hänen seurassaan, ei kannata luovuttaa vielä, vaikka seksuaalinen puoli ei vielä olisikaan herännyt.
Kerro vähän lisää näistä trendeistä. Missä tapaisitte ja miten koitit ottaa selvää haluaako hän seksiä kanssasi?
Vai odotitko että se vain tapahtuu kuin jossain harlekiinissa?