Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät! Miksi ette eroa puolisostanne, jota petätte?

Vierailija
17.05.2015 |

Erotkaa suoraan. Ei teidän touhussanne ole mitään järkeä!

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:45"]Kyllä täällä pihtareilla ja nalkuttajilla puntti tutisee: "eikait vaan minunkin puolisoni sittenkin.. ei ei ei, niin EI SAA tehdä eikä niin voi tapahtua, ainakaan minulle"
[/quote]
Kyllä täällä huorilla suu käy! Eivät kaikki, ketkä pettämistä vastustaa ole pihtareita tai epävarmoja. Päin vastoin. Minä olen avoin miehelleni, ja meillä on nautinnollinen seksielämä. Jos jokin asia siinä painaa (niinkuin joskus on) olemme rehellisesti keskustelleet asiasta, emmekä ole rynnänneet vieraisiin. Luotan mieheeni ja tiedän, ettei hänkään näiden 10 avioliittovuoden aikana minua ole pettänyt. Minulla ei ole ruusunpunaisia laseja päässäni, vaan olemme mieheni kanssa avoimia ja keskustelemme kaikesta, niinkuin avioliitossa kuuluukin. Seuraavan kerran huorat; kun tekee mieli pettää, avatkaa suunne, älkää haarojanne
[/quote]
Voi kuule, et tiedä! Luulet tietäväsi mutta et varmasti tiedä. Tuollaiset miehet on niin nähty. ;)
[/quote]
se, että sinä paneskelet muiden miehiä paljonkin, ei tarkoita että uskollisia miehiä ei olisi olemassa. Sinun kohdallasi ei vaan niin ole tainnut käydä, joten jaa vaan sitä löysää pilluasi pitkin kyliä. Tuollainen mulkku ei koskaan ansaitse eikä saa hyvää parisuhdetta
[/quote]
Minulla on hyvä parisuhde ja pillu kiitos vain, toisin kuin teillä vaimoilla joiden miehet pettää. ;) Tuskin ne muutoin minun kanssani olisivat ja vielä useammankin kerran.
[/quote]
niinhän sinä luulet, muttet kuitenkaan ketään pysty pitämään. Minullakin on, eikä mieheni edelleenkään petä. Mene jakamaan itseäsi lisää, minä en ainakaan alhaisten huorien kanssa jaksa enempää keskustella.

Vierailija
42/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli aloittaa uusi ketju: haluatko yhtä paljon kuin miehesi? Veikkaan että aika vähän tulisi peukkuja. Kukin täällä voisi tänään kotona kysäistä puolisolta että kulta, saatko mielestäsi tarpeeksi. Voisi muutamakin joka sanoo että suhteessa ei ole vikaa, yllättyä vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat vitun vellihousuja. Ja ovat tunteettomia.

SJ

Vierailija
44/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai naisesi, yhtä lailla.

Vierailija
45/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:40"]Tekisi mieli aloittaa uusi ketju: haluatko yhtä paljon kuin miehesi? Veikkaan että aika vähän tulisi peukkuja. Kukin täällä voisi tänään kotona kysäistä puolisolta että kulta, saatko mielestäsi tarpeeksi. Voisi muutamakin joka sanoo että suhteessa ei ole vikaa, yllättyä vastauksesta.
[/quote]
niin tosiaan kannattaisi. Ehkä jos vaikka puhuisi puolison kanssa ja avaisi suunsa, jäisi pettäminen vähemmälle...

Vierailija
46/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos ensimmäinen mieleentuleva vastaus sinulta on että eihän se ole tärkeää, muistapa sitten kotona kysyä että kokeeko puolisosi samoin.

Vierailija
47/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:45"]Kyllä täällä pihtareilla ja nalkuttajilla puntti tutisee: "eikait vaan minunkin puolisoni sittenkin.. ei ei ei, niin EI SAA tehdä eikä niin voi tapahtua, ainakaan minulle"
[/quote]
Kyllä täällä huorilla suu käy! Eivät kaikki, ketkä pettämistä vastustaa ole pihtareita tai epävarmoja. Päin vastoin. Minä olen avoin miehelleni, ja meillä on nautinnollinen seksielämä. Jos jokin asia siinä painaa (niinkuin joskus on) olemme rehellisesti keskustelleet asiasta, emmekä ole rynnänneet vieraisiin. Luotan mieheeni ja tiedän, ettei hänkään näiden 10 avioliittovuoden aikana minua ole pettänyt. Minulla ei ole ruusunpunaisia laseja päässäni, vaan olemme mieheni kanssa avoimia ja keskustelemme kaikesta, niinkuin avioliitossa kuuluukin. Seuraavan kerran huorat; kun tekee mieli pettää, avatkaa suunne, älkää haarojanne
[/quote]
Voi kuule, et tiedä! Luulet tietäväsi mutta et varmasti tiedä. Tuollaiset miehet on niin nähty. ;)
[/quote]
se, että sinä paneskelet muiden miehiä paljonkin, ei tarkoita että uskollisia miehiä ei olisi olemassa. Sinun kohdallasi ei vaan niin ole tainnut käydä, joten jaa vaan sitä löysää pilluasi pitkin kyliä. Tuollainen mulkku ei koskaan ansaitse eikä saa hyvää parisuhdetta
[/quote]
Minulla on hyvä parisuhde ja pillu kiitos vain, toisin kuin teillä vaimoilla joiden miehet pettää. ;) Tuskin ne muutoin minun kanssani olisivat ja vielä useammankin kerran.
[/quote]
niinhän sinä luulet, muttet kuitenkaan ketään pysty pitämään. Minullakin on, eikä mieheni edelleenkään petä. Mene jakamaan itseäsi lisää, minä en ainakaan alhaisten huorien kanssa jaksa enempää keskustella.
[/quote]
Miksi huorittelet? Luuletko sillä jotakin saavuttavasi? Alan todella epäillä miehesi uskollisuutta kun noin rumasti hyökkäät täällä. Kertoo syvästä epävarmuudesta tai sitten tosiaan vahinko on jo käynyt. Olet todella typerä huoritteluinesi.

Vierailija
48/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 21:02"]ai että perhe pitäisi rikkoa jonkun hairahduksen takia? Ei kiitos. Me ollaan aikuisia ihmisiä ja kannetaan vastuu teoistamme. Lasten ei tarvitse kärsiä puolestamme.

[/quote]
Idiootit. Just teidänlaisten takis ne lapset kärsii. Miksi niitä edes tehty. Ai niin itsekkyyden...
[/quote]
Öhöm, miten ne lapset tästä kärsii? Meidän välit ovat hyvät, ei vaan minkäänlaista seksuaalista kanssa käymistä joten sitä haen joskus muualta. Ollaan hyviä vanhempia ja tarjotaan lapsille ydinperhe, mieluummin se kuin kaksi kotia. Hellyyttä meillä on eli lapset näkee ihan terveen parisuhdemallin. Ei heille kerrota koskaan mistään pettämisistä.

Vierailija
49/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:40"]Tekisi mieli aloittaa uusi ketju: haluatko yhtä paljon kuin miehesi? Veikkaan että aika vähän tulisi peukkuja. Kukin täällä voisi tänään kotona kysäistä puolisolta että kulta, saatko mielestäsi tarpeeksi. Voisi muutamakin joka sanoo että suhteessa ei ole vikaa, yllättyä vastauksesta. [/quote] niin tosiaan kannattaisi. Ehkä jos vaikka puhuisi puolison kanssa ja avaisi suunsa, jäisi pettäminen vähemmälle...

[/quote]

Entä jos avaa suunsa ja sanoo, että miksi et kosketa minuun etkä halua minua, ja puoliso sanoo että ei jaksa tai et ole kiihottava.

Vierailija
50/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:40"]Tekisi mieli aloittaa uusi ketju: haluatko yhtä paljon kuin miehesi? Veikkaan että aika vähän tulisi peukkuja. Kukin täällä voisi tänään kotona kysäistä puolisolta että kulta, saatko mielestäsi tarpeeksi. Voisi muutamakin joka sanoo että suhteessa ei ole vikaa, yllättyä vastauksesta. [/quote] niin tosiaan kannattaisi. Ehkä jos vaikka puhuisi puolison kanssa ja avaisi suunsa, jäisi pettäminen vähemmälle...

[/quote]

Entä jos avaa suunsa ja sanoo, että miksi et kosketa minuun etkä halua minua, ja puoliso sanoo että ei jaksa tai et ole kiihottava.
[/quote]
niin asia saattaa olla. Se, että sitä ei sano ääneen ei tarkoita, ettei niin olisi.

Vierailija
51/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:40"]Tekisi mieli aloittaa uusi ketju: haluatko yhtä paljon kuin miehesi? Veikkaan että aika vähän tulisi peukkuja. Kukin täällä voisi tänään kotona kysäistä puolisolta että kulta, saatko mielestäsi tarpeeksi. Voisi muutamakin joka sanoo että suhteessa ei ole vikaa, yllättyä vastauksesta.
[/quote]
Tämä ei ole niin yleistä kun luulisi. Minä olen jokaiselta varatulta mieheltä kysynyt miksi pettää. Kukaan ei ole sanonut etteikö seksiä kotona saisi. Yleisin vastaus on ollut: olet niin kaunis, hoikka ja erilainen kuin se vaimo tai tyttöystävä. Mies on heikko. Näin se on. Hyvännäköinen nainen ja tilaisuus ei se muuta vaadi. Ikävää mutta totta.

Vierailija
52/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret kiitokset tästä ketjusta! Tämä sai minut tuntemaan itseni suorastaa ylimaallisen moraaliseksi puolisoksi! Aiemmin luulin olevani vain normaali! Ylemmyys on hieno tunne :)

Vierailija
53/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en antaisi pettämistä anteeksi. Jos mieheni sanoisi suoraan että ei saa minulta kaikkea tarvitsemaansa voisin ehkä antaa luvan käydä vieraissa mutta se tarkottaisi sitä että voisin silloin käydä itsekkin. Mielestäni se kommunikaatio ja rehellisyys on aina parempi vaihtoehto sillä vähemmän se totuus sattuu kuin se että saan tietää mieheni pettäneen minua selän takana. Itse kuitenkin olen parisuhteessa sen rakkauden ja luottamuksen takia ja jos ne loppuisi niin en näkisi syytä jatkaa suhdetta. Itsekkin aikoinaan toivon että vanhempani olisivat eronneet sen jälkeen kun isäni petti äitiä. He luulivat ettei kukaan saa tietää mutta ei lapset ole tyhmiä. loppujen lopuksi isäni tajusi erota äitistäni monien vuosin pettämisen jälkeen kun tajusi että satuttaa vaan muita käytöksellään. Ja kyllä lapsetkin siitä kärsii enemmän kuin siitä että vanhemmat eroavat eikä tarvitse enää kuulla niitä kauheita riitoja ja syyllistämistä.

Vierailija
54/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:45"]Kyllä täällä pihtareilla ja nalkuttajilla puntti tutisee: "eikait vaan minunkin puolisoni sittenkin.. ei ei ei, niin EI SAA tehdä eikä niin voi tapahtua, ainakaan minulle"
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Kukapa ei helppoa pillua panisi ? Eli unelmoi sinä vaan sinun "täydellisestä" pillustasi ja elä siinä haavemaailmassa jossa et tiedä miesten vain hyväksikäyttävän tyhmyyttäsi.

Vierailija
55/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:00"] Eikö se nimenomaan ole sitä prinsessadun elämistä, että syö kakun samalla kun säästää sen eikä usko asiasta ikinä koituvan mitään käytännön ongelmia? Pyyteettömästi rakastava ei petä kumppaniaan ja pane häntä kärsimään seurauksista. [/quote] en ole ylempi, mutta on pakko kommentoida koska meillä on samanlainen järjestely. Yllä oleva on syönyt ja säästänyt kakkua jo 25 vuotta, joten missäköhän vaiheessa ne ongelmat ovat sitten tulossa jos melkein 3 vuosikymmentä on jo menty yhteisymmärryksessä? Meillä tähän ratkaisuun on päädytty koska itse olen seksuaalisesti haluton ja seksi (yhdyntä) oli minulle pitkään pyykinpesuun tai imurointiin rinnastettava kotityö. Suostuin siihen kuitenkin, kun mies sitä kovasti halusi ja himoitsi. Mutta siitä minä vasta ahdituinkin ja kärsin, kun piti teeskennellä himoitsevaa vaikkei oikeasti sitä ollut. Nykyään mies hakee tyydytyksensä muualta ja olen kyllä helpottuneempi ja onnellisempi kuin aikaisemmin. [/quote] Ei miehesi sinua siis petä, tuo on sovittu asia. Huoh, että ihmiset on tyhmiä. [/quote] No ei ollut kyllä mikään sovittu juttu, vaan miehen ihan yksipuolisesti tehty ratkaisu. Toedän asiasta ja olen itseasiassa ihan tyytyväinenkin tähän, mutta ei tämä todellakaan mikään yhteinen päätös ollut. Ihmiset on totta vie tyhmiä, sinähän sen hyvin sanoit ;)

[/quote]

Jos itse puhut että teillä on päädytty tällaiseen järjestelyyn/ratkaisuun niin telepaattisestiko pitäisi päätellä että mies petti sinua ilman että asiasta oli keskusteltu? Kannattaa argumentoida selvästi jos haluaa tulla oikein ymmäretyksi. Komppaamasi tekstin kirjoittaja on kuitenkin puolisonsa kanssa yhdessä sopinut ulkopuolisten kanssa seksin harrastamisen osaksi parisuhdettaan. 

Vierailija
56/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Lumppunen miehen hetken huvi.Tytöillä omat juttunsa

Vierailija
57/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 13:45"]Kyllä täällä pihtareilla ja nalkuttajilla puntti tutisee: "eikait vaan minunkin puolisoni sittenkin.. ei ei ei, niin EI SAA tehdä eikä niin voi tapahtua, ainakaan minulle"
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Kukapa ei helppoa pillua panisi ? Eli unelmoi sinä vaan sinun "täydellisestä" pillustasi ja elä siinä haavemaailmassa jossa et tiedä miesten vain hyväksikäyttävän tyhmyyttäsi.
[/quote]
Ei minua haittaa vaikka hyväksikäyttävät! :D Niinhän minäkin teen. En minä halua kuin seksiä senkin hupsu!

Vierailija
58/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi vakipetturit eivät sovi puolisoidensa kanssa avoimesta suhteesta?

Vierailija
59/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 23:17"]En eroa. Piste. :) Näin on ihan hyvä. Miksi erota hyvästä suhteesta, jos sattuu tekemään mieli välillä vierasta? Mulla on työn puolesta paljon reissuajoa melko kauaskin nykyään ja mahdollistan homman niin. Lisäksi vaimo ei ole kovin seksuaalisesti aktiivinen tai kokeilevainen (ja inäkin tuota kuulemma jo painaa) ja mää taas olen, elän pitkään niillä harvoilla upeilla nautinnonrippeillä, joita muut naiset mulle tarjoilee.
[/quote]Hyi vittu minkälaisia syöpäpesäkkeitä maailma päällänsä kantaa! Ei ole tarvinnut käydä itseänsä jakamassa muille puolin eikä toisin! Siis huoraamassa...

Vierailija
60/238 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku fiksu sanoi tässä taannoin jotain tänne suuntaan: "hyvään suhteeseen ei voi tulla kolmatta". Näin se vaan on. Huonossa paskassa nussitaan ristiin rastiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi