Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanokaa mulle että kunnollisiakin miehiä on!!;;

Vierailija
17.05.2015 |

Juuri nyt ei tunnu siltä. Oikeastaan aika harvoin tuntuu siltä. :'(

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nyt ensiksi haluaisin kuulla sen kunnollisuuden määritelmän. Mikä tekee miehestä "kunnollisen"? Sen jälkeen toki voi kysyä itseltään, että onko omat kunnollisuuden määritelmät realistisia?

Vierailija
42/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi kunnollinen ja vapaa! Kyllä meitäkin siis on, vaikkei aina siltä vaikuta. M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:04"]Totta kai on! Miksi valitset aina väärin? [/quote] En ole valinnut kuin kerran ja mies osoittautui paskiaiseksi. Nyt tapaillut miehiä mutta kaikki ovat olleet pillunkuvat silmissään liikkeellä. Ap (-92)

[/quote]Voisitko selittää miten päättelit heidän olevan pillunkuvat silmissään liikkeellä ja mitä sillä tarkalleen tarkoitat?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]En halunnut haastaa mitään riitaa tuolla kommentilla, vaan vain oppia lisää siitä, minkä naiset tulkitsevat sellaiseksi. Minäkin olen joskus saanut kuunella olevani "pelkän pillun perässä" tms. vaikka nainen ei ole edes tuntenut minua, saati että osaisi päätellä mistään mitään. Mutta olisi kiva tietää, mikä sellaisen ajatuksen laukaisee.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
44/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun en ole koskaan tavannut kunnollista miestä. Kaikki tuntemani miehet ovat yhtä viallisia kuin tuntemani naiset, toisten viat ovat minun silmissä vain ikävämpiä kuin toiset. Etsin 20 vuotta miestä, joka ottaisi tunteeni huomioon ja olisi kiinnostunut minusta ihmisenä - ei onnistunut. Tyydyin mieheen johon ihastuin seksuaalisesti vähän päälle 3-kymppisenä ja halusin perheen. Aiemmat suhteeni loppuivat mm. miehen päihdeongelmiin tai omaan haluttomuuteen, koska en pitänyt miestä haluttavana.

Ystäviäni kuunnellessa eivät heidänkään parisuhteensa ole sen kummempia ollut ja ainoa syy suhteiden jatkumiseen on ollut lapset - toiset halusivat niitä aiemmin kuin toiset. Nyt aikaisimmat lastentekijät puuhaavat eroa, koska lapset ovat isoja ja he eivät enää jaksa miestensä välinpitämättömyyttä. Pahimmissa tapauksissa naiset ovat katsoneet pettämistä, ryyppäämistä, liikaa työntekoa, seksittömyyttä jne. 10-20 vuotta.

Kyynistä tekstiä mutta en oikein usko parisuhteisiin enää... Miehet ovat ihania mutta ei yhden kanssa jaksa pitkään.

Vierailija
45/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:04"]

On niitä. Olen tavannut mielestäni monta.

[/quote]

Niin minäkin ja jokainen näistä miehistä on ollut varattu.

Vierailija
46/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:04"]Totta kai on! Miksi valitset aina väärin? [/quote] En ole valinnut kuin kerran ja mies osoittautui paskiaiseksi. Nyt tapaillut miehiä mutta kaikki ovat olleet pillunkuvat silmissään liikkeellä. Ap (-92)

[/quote]Voisitko selittää miten päättelit heidän olevan pillunkuvat silmissään liikkeellä ja mitä sillä tarkalleen tarkoitat?

-Mies 29v + 1v-

[/quote]En halunnut haastaa mitään riitaa tuolla kommentilla, vaan vain oppia lisää siitä, minkä naiset tulkitsevat sellaiseksi. Minäkin olen joskus saanut kuunella olevani "pelkän pillun perässä" tms. vaikka nainen ei ole edes tuntenut minua, saati että osaisi päätellä mistään mitään. Mutta olisi kiva tietää, mikä sellaisen ajatuksen laukaisee.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ensinnäkin 1) se että vaikka viihdymme loistavasti yhdessä, niin jos kohta en ala levittämään haarojani niin pim! mies lakkaa pitämästä yhteyttä!

2) tapailen miestä, joka osoittaa olevansa äärimmäisen kiinnostunut ja  hän puhuu kuinka ainutlaatuinen olen ja kuinka vahvoja tunteita hänellä on minua kohtaan.  Pim! Eräänä iltana bongaan hänet kaupungilla nuoleskelemassa vierasta naista. Eli se siitä ainutlaatuisuudesta ja aidoista tunteista.

3) Meillä synkkaa hyvin, vietämme paljon aikaa yhdessä ja mies vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta. Lopulta suhde etenee fyysisellekin tasolle. Harrastettuamme seksiä miehen kiinnostus kummasti lakkaa. Sai mitä halusi.

Nämä kolme ovat ehkä tyypillisimpiä merkkejä siitä että mies on vain pillun perässä. 

Vierailija
47/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:00"]

Ihan nyt ensiksi haluaisin kuulla sen kunnollisuuden määritelmän. Mikä tekee miehestä "kunnollisen"? Sen jälkeen toki voi kysyä itseltään, että onko omat kunnollisuuden määritelmät realistisia?

[/quote]

Määritelmää ei koskaan tullut.

Vierailija
48/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:26"]

Etsin 20 vuotta miestä, joka ottaisi tunteeni huomioon ja olisi kiinnostunut minusta ihmisenä - ei onnistunut.

[/quote]

Ex-vaimoni sanoi tuota samaa ennen kuin erosimme. Hän ei kuitenkaan ymmärtänyt, että hänen tunteesa olivat usein niin epärationaalisia, etten niitä huomioi ja tärkein asia oli, ettei hän oikeasti ole tippaakaan kiinnostava ihminen. En jaksa esittää kiinnostunutta, jos toisessa ei oikeasti ole mitään kiinnostavaa. Todellisuus ja hänen odotuksensa eivät kohdanneet.

Vierailija
49/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Eivät vain yleensä kelpaa naisille

Vierailija
50/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kunnon mies tarkoittaa tolkullista aikuista ihmistä, joka kykenee kantamaan vastuun elämän perusasioista, kuten toimeentulosta ja kodista. Käytökseltään tolkullinen ja luonteeltaan luotettava. Ei tarvitse olla mikään ongelmaton täydellisyys, mutta kyllä pitää osata tiskit tiskata, vuokra maksaa ja keskustella asioista. :)

Vierailija
51/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valitettavasti tunne yhtään, ainakaan vapaata sellaista.

Vierailija
52/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]

Etsin 20 vuotta miestä, joka ottaisi tunteeni huomioon ja olisi kiinnostunut minusta ihmisenä - ei onnistunut.

[/quote]

Ex-vaimoni sanoi tuota samaa ennen kuin erosimme. Hän ei kuitenkaan ymmärtänyt, että hänen tunteesa olivat usein niin epärationaalisia, etten niitä huomioi ja tärkein asia oli, ettei hän oikeasti ole tippaakaan kiinnostava ihminen. En jaksa esittää kiinnostunutta, jos toisessa ei oikeasti ole mitään kiinnostavaa. Todellisuus ja hänen odotuksensa eivät kohdanneet.

[/quote]

Miksi ihmeessä menit naimisiin mielestäsi tylsän, ei-kiinnostavan ihmisen kanssa?? Varastit hänen elämästään ne vuodet, jotka hän olisi voinut jakaa jonkun toisen kanssa, sellaisen, joka arvostaa häntä! Olet Sika!

Vierailija
53/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:21"]

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Ensinnäkin 1) se että vaikka viihdymme loistavasti yhdessä, niin jos kohta en ala levittämään haarojani niin pim! mies lakkaa pitämästä yhteyttä!

2) tapailen miestä, joka osoittaa olevansa äärimmäisen kiinnostunut ja  hän puhuu kuinka ainutlaatuinen olen ja kuinka vahvoja tunteita hänellä on minua kohtaan.  Pim! Eräänä iltana bongaan hänet kaupungilla nuoleskelemassa vierasta naista. Eli se siitä ainutlaatuisuudesta ja aidoista tunteista.

3) Meillä synkkaa hyvin, vietämme paljon aikaa yhdessä ja mies vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta. Lopulta suhde etenee fyysisellekin tasolle. Harrastettuamme seksiä miehen kiinnostus kummasti lakkaa. Sai mitä halusi.

Nämä kolme ovat ehkä tyypillisimpiä merkkejä siitä että mies on vain pillun perässä. 

[/quote]No tuo kolmonen kuulostaa aika ikävältä, kakkonen ja ykkönen enemmän tulkinnanvaraista. Jos mistään seurustelusta ei ole sen kummemmin sovittu, ehkä tuon nuolemisen voi vielä ymmärtää? Ykköseen on vähän vaikea sanoa mitään, kun ei tiedä miten pitkistä aikajaksoista on kysymys. Osa miehistä voi myös ajatella, että naisella ei ole todellista kiinnostusta mieheen, jos seksi ei tule kuvioihin pian. Varsin moni nainen tällä palstalla on sanonut, että seksi on tullut kuvioihin jo kymmenessä tunnissa tapaamisesta ja siitä sitten suhde lähtenyt käyntiin. Ihmiset lämpeävät eri aikoihin ja en tiedä onko se kenenkään vika; traagistahan se tietysti tavallaan on.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
54/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:51"]

[/quote]

[/quote]

Väännetään rautalankaa: kunnollinen mies suhtautuu naiseen ihmisenä. Kunnollinen mies ei pelaa eikä käytä naisen tunteita hyväkseen saadakseen seksiä. Kunnon mies seurustelee yhden naisen kanssa kerrallaan eikä harrasta panosuhteita. Kunnollinen mies tavoittelee naisessa hyvää, pitkäaikaista ihmissuhdetta, ei hetken huvia. Kunnollinen mies ei lupaa asioita, joita ei aiokaan pitää. Kunnollisen miehen puheisiin voi luottaa. Kunnollinen mies on naisensa luottohenkilö. Tarviiko lisää?

Vierailija
55/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:58"]

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä menit naimisiin mielestäsi tylsän, ei-kiinnostavan ihmisen kanssa?? Varastit hänen elämästään ne vuodet, jotka hän olisi voinut jakaa jonkun toisen kanssa, sellaisen, joka arvostaa häntä! Olet Sika!

[/quote]

Miksi on hyvä kysymys. Vastausta en osaa tarkkaan antaa, mutta olimme nuoria ja asiat näyttivät erilaisilta silloin. Hän kuitenkin halusi vain olla kotiäitinä ja jos ainoat meriitit on lasten saanti ja kotityöt, niin ei voi kovin kiinnostavasta ihmisestä olla kyse. Minä en häneltä varastanut mitään. Minä voin vain näyttää oikean suunnan, mutta en päätä siitä, menetkö sinne. Vuosien mittaa kaikki muuttui harmaaksi ja keskinkertaiseksi. Onneksi se on ohi ja olen vapautunut.

Vierailija
56/56 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:51"]

[/quote]

[/quote]

Väännetään rautalankaa: kunnollinen mies suhtautuu naiseen ihmisenä. Kunnollinen mies ei pelaa eikä käytä naisen tunteita hyväkseen saadakseen seksiä. Kunnon mies seurustelee yhden naisen kanssa kerrallaan eikä harrasta panosuhteita. Kunnollinen mies tavoittelee naisessa hyvää, pitkäaikaista ihmissuhdetta, ei hetken huvia. Kunnollinen mies ei lupaa asioita, joita ei aiokaan pitää. Kunnollisen miehen puheisiin voi luottaa. Kunnollinen mies on naisensa luottohenkilö. Tarviiko lisää?

[/quote]

Ei väännetä rautalankaa, sillä mitään "kunnollisuuden universaalia standardia" ei ole, vaan kaikki on yksilön omasta määritelmästä kiinni. Määritelmäsi on kuitenkin mielestäni hyvä ja jos mies ei ole täysi rotta, niin erittäin helppo täyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan