sanokaa mulle että kunnollisiakin miehiä on!!;;
Juuri nyt ei tunnu siltä. Oikeastaan aika harvoin tuntuu siltä. :'(
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:06"]
Sä kuitenkin haluat jonkun urheilullisen komistuksen. t.kunnollinen tavismies
[/quote]
Virhe. Juuri kunnolliset tavikset on varattuja, jäljelle jää pelimiehet ja pillun perässä juoksevat miehet. Huokaus.
[/quote]
Heko heko hee, nyt tuli katkerat miehet alapeukuttamaan joihin osui ja upposi :D Naiset tietää totuuden.
[/quote]
No onpa tuolla paljon kunnollisia miehiä, joita ei parisuhde edes pahemmin kiinnosta. Se ei katso mitenkään erityisesti miehen rehellisyyttä ja empaattisuutta, haluaako tämä sitoutua ja/tai hankkia lapsia.
[/quote]
Lassukka tai jotenkin muuten viallinen piilonarsisti, jos ei halua parisuhteeseen. Kunnon heteromies ei koskaan kieltäydy parisuhteesta.
T: palstafemakko
On niitä kunnollisiakin, ihan oikeasti on! Kaikkien sekopäiden jälkeen minulle löytyi täysin kunnollinen, sitoutumiskammoton, lapsikammoton, luotettava ja vieläpä komistus nettideittipalstalta. Edelleen vuosien jälkeen jaksan olla joka päivä kiitollinen, että on kunnollinen mies. Toki ottaa se saunakaljat ja polttaa tupakkia, mutta täyspäisyys kompensoi hienosti :D :D
Tämä taisi olla se mun lottovoittoni tässä elämässä, tyttären lisäksi :)
Mä olen, mutta auttamattoman sitoutumiskammoinen. Vien naiset treffeille jossa kerron, että aika pienet todennäköisyydet että alkaisin lähiaikoina seurustella kenenkään kanssa. Sitten vien naisen sänkyyn jos natsaa.
[/quote]
Kenenkäs vika se on, että olet sitoutumiskammoinen. KYSYN VAAN!!!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:14"]Minä ainakin olen :) M-92
[/quote]
Ja missäs päin olet? :)
Ap
Ei niitä oo. Yleensä miessuhteissa pärjää parhaiten kun ei investoi liikaa tunteita tai muutakaan mieheen ja keskittyy omiin juttuihinsa. Mies on sitten satunnaista hupia.
No niin... jokohan tästä kehkeytyisi jotain kunnollista ;) , Ap ja M-92...?
Oon miettiny ihan samaa. Tuntuu et ei niitä täysjärkisiä mukavia miehiä löydy ja jos löytyy ne on varattuja!! :-(
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:24"]No niin... jokohan tästä kehkeytyisi jotain kunnollista ;) , Ap ja M-92...?
[/quote]
Kunhan lämpimikseni kyselen. :)
Vaan kuka tietää!
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:18"]
Mä olen, mutta auttamattoman sitoutumiskammoinen. Vien naiset treffeille jossa kerron, että aika pienet todennäköisyydet että alkaisin lähiaikoina seurustella kenenkään kanssa. Sitten vien naisen sänkyyn jos natsaa.
[/quote]
[/quote]
Terapeutin mielestä johtuu vaikeasta äitisuhteestani, esim. siitä kun äiti saattoi olla viikon puhumatta minulle ja kohdella kuin jotain tauteja levittävää rottaa jos jäin kiinni masturboinnista. Toki jos sulla on parempaa tietoa niin anna tulla vaan. Olen hyvin kiitollinen jos autat mua vapautumaan ongelmistani.
Veikkaanpa että AP:tä ei kiinnosta koulutettu luotettava nössömies, vaan pohjimmiltaan vain halutaan sitä pahaa poikaa. Ymmärtäkää jo että kunnollista pahaa poikaa ei ole olemassakaan.
Mitä enemmän olen saanut kuulla tästä kuuluisasta "miesten maailmasta", sitä enemmän olen sitä mieltä ettei kunnolisia miehiä ole olemassakaan. Minäkin luulin sellaisen löytäneeni, mutta niinpä vain päätyi hänkin pettämään kun oli niin kamalan rankkaa. Ihan yhtä rankkaa oli minullakin (ellei jopa rankempaa) mutta en kuitenkaan päätynyt sen vuoksi vieraan petiin. Olen kuullut sellaisia tarinoita miesten sikailuista että heikottaa. Miehet joista en olisi ikinä voinut kuvitellakaan että he tekisivät mitään pahaa vaimolleen ja lapsilleen, ovatkin täysiä sikoja kunhan silmä välttää. Ja se pelkkä sikailu ei riitä, vaan vaimo pitää vielä haukkua kavereille, tutuille ja vähemmän tunnetuille. Sitten sukukekkereillä kuitenkin istutaan rusetti kaulassa ja pulla suussa ja esitetään vastuullista perheenisää ja kauhistellaan kun "joku muu" on rellestänyt jossain.
Ennen olen ollut levollisin mielin kun mies kävi poikien illoissa tai reissussa kaveriporukalla, mutta nykyisin en millään voisi. Sen verran olen (vähän salaakin) saanut tietää asioita mitä minun ei pitäisi tietää... Säälittää ne naiset joita huijataan vieläkin ja heidän selän takanaan pelataan vaikka mitä peliä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:18"]
[/quote]
[/quote]
Terapeutin mielestä johtuu vaikeasta äitisuhteestani, esim. siitä kun äiti saattoi olla viikon puhumatta minulle ja kohdella kuin jotain tauteja levittävää rottaa jos jäin kiinni masturboinnista. Toki jos sulla on parempaa tietoa niin anna tulla vaan. Olen hyvin kiitollinen jos autat mua vapautumaan ongelmistani.
[/quote]
Sairasta porukkaa kun alapeukuttaa tällaista. Kyllä mulle tuli ainakin paha olo kun luin, että tuolla tavalla on äiti jotain kohdellut.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:31"]
Veikkaanpa että AP:tä ei kiinnosta koulutettu luotettava nössömies, vaan pohjimmiltaan vain halutaan sitä pahaa poikaa. Ymmärtäkää jo että kunnollista pahaa poikaa ei ole olemassakaan.
[/quote]
Mua koskaan huonoiten kohdellut mies oli koulutettu, nörtti ja sellainen, jota voisi kuvitella sanottavan unelmavävyksi.
Kokemus kertoi toisin. Älä sinä julkea kuvitella, että nuo ominaisuudet kertoisivat oikeasta persoonasta _mitään_.
Mitä enemmän olen saanut kuulla tästä kuuluisasta "miesten maailmasta", sitä enemmän olen sitä mieltä ettei kunnolisia miehiä ole olemassakaan. Minäkin luulin sellaisen löytäneeni, mutta niinpä vain päätyi hänkin pettämään kun oli niin kamalan rankkaa. Ihan yhtä rankkaa oli minullakin (ellei jopa rankempaa) mutta en kuitenkaan päätynyt sen vuoksi vieraan petiin. Olen kuullut sellaisia tarinoita miesten sikailuista että heikottaa. Miehet joista en olisi ikinä voinut kuvitellakaan että he tekisivät mitään pahaa vaimolleen ja lapsilleen, ovatkin täysiä sikoja kunhan silmä välttää. Ja se pelkkä sikailu ei riitä, vaan vaimo pitää vielä haukkua kavereille, tutuille ja vähemmän tunnetuille. Sitten sukukekkereillä kuitenkin istutaan rusetti kaulassa ja pulla suussa ja esitetään vastuullista perheenisää ja kauhistellaan kun "joku muu" on rellestänyt jossain.
Ennen olen ollut levollisin mielin kun mies kävi poikien illoissa tai reissussa kaveriporukalla, mutta nykyisin en millään voisi. Sen verran olen (vähän salaakin) saanut tietää asioita mitä minun ei pitäisi tietää... Säälittää ne naiset joita huijataan vieläkin ja heidän selän takanaan pelataan vaikka mitä peliä.
[/quote]
Meinaatko että olet tosiaan pyörinyt siellä missä ne fiksuimmat tyypit on? Ne jotka ottaa epäsuositut tyypit porukkaansa, ei puhu paskaa ja pitää toisten jallittamista vastenmielisenä touhuna? No mä tunnen sellaisia miehiä, eikä niitä pettäminenkään kiinnosta. En sitten tiedä ovatko riittävän filmaattisia tyyppejä sulle?
[/quote]
Edelleenkin hyviä miehiä on olemassa, mutta miehesi ei niihin lukeudu eikä ilmeisesti kaverinsakaan.
En ole koskaan tavannut kiinalaista, joten heitä ei voi olla olemassakaan!!!
T: palstaidiootti
Toki niitä kunnollisiakin on. Pidän itseäni kunnollisena, mutta tämä väite on toki irrelevantti, sillä en ole puolueeton taho, kun itsestäni puhun. Kannattaa muistaa, että aina kun on ihmisistä kyse, on ensin mentävä 100 paskaa läpi, kunnes löytää edes yhden kunnollisen.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:04"]Totta kai on! Miksi valitset aina väärin? [/quote] En ole valinnut kuin kerran ja mies osoittautui paskiaiseksi. Nyt tapaillut miehiä mutta kaikki ovat olleet pillunkuvat silmissään liikkeellä. Ap (-92)
[/quote]Voisitko selittää miten päättelit heidän olevan pillunkuvat silmissään liikkeellä ja mitä sillä tarkalleen tarkoitat?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:44"]En ole koskaan tavannut kiinalaista, joten heitä ei voi olla olemassakaan!!!
T: palstaidiootti
[/quote]
Kiinalaisissa ja hyvissä miehissä on se ero että ensimmäisiä löytyy maailmalta TODISTETUSTI miljoonia, jälkimmäisiä eräiden arvioiden mukaan vain satoja tai tuhansia, ja niihin törmääminen on epätodennäköistä.
Minä ainakin olen :) M-92