sanokaa mulle että kunnollisiakin miehiä on!!;;
Juuri nyt ei tunnu siltä. Oikeastaan aika harvoin tuntuu siltä. :'(
Kommentit (56)
On. Mulla on yksi niin varmasti on lisää.
Ei oo tai jos on, ne on jo varattuja.
On niitä. Olen tavannut mielestäni monta.
Totta kai on! Miksi valitset aina väärin?
Sä kuitenkin haluat jonkun urheilullisen komistuksen. t.kunnollinen tavismies
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:04"]Totta kai on! Miksi valitset aina väärin?
[/quote]
En ole valinnut kuin kerran ja mies osoittautui paskiaiseksi. Nyt tapaillut miehiä mutta kaikki ovat olleet pillunkuvat silmissään liikkeellä.
Ap (-92)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:06"]Sä kuitenkin haluat jonkun urheilullisen komistuksen. t.kunnollinen tavismies
[/quote]
En halua urheilullista komistusta!! Kaikki kunnolliset tavikset tuntuvat olevan varattuja! :'(
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Virhe. Juuri kunnolliset tavikset on varattuja, jäljelle jää pelimiehet ja pillun perässä juoksevat miehet. Huokaus.
Tietenkin on. Mutta moni kunnollisten kumppaniehdokkaiden puutteesta itkevä - sukupuoleen katsomatta - etsii sitä kunnollista kumppania tinderistä tai teiniyökerhosta. En toki tarkoita, että pitäisi mihinkään mormonikerhoon suunnata, mutta pieni reality-check saattaisi olla paikallaan. Itse en ensimmäisenä lähtisi etsimään kunnollista naista pettämissovelluksena markkinoidun tinderin kautta :D
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:07"]
[/quote]
Virhe. Juuri kunnolliset tavikset on varattuja, jäljelle jää pelimiehet ja pillun perässä juoksevat miehet. Huokaus.
[/quote]
Heko heko hee, nyt tuli katkerat miehet alapeukuttamaan joihin osui ja upposi :D Naiset tietää totuuden.
On heitä jossain. Ei vain satu kohdalle. : /
Mä olen, mutta auttamattoman sitoutumiskammoinen. Vien naiset treffeille jossa kerron, että aika pienet todennäköisyydet että alkaisin lähiaikoina seurustella kenenkään kanssa. Sitten vien naisen sänkyyn jos natsaa.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:09"]Tietenkin on. Mutta moni kunnollisten kumppaniehdokkaiden puutteesta itkevä - sukupuoleen katsomatta - etsii sitä kunnollista kumppania tinderistä tai teiniyökerhosta. En toki tarkoita, että pitäisi mihinkään mormonikerhoon suunnata, mutta pieni reality-check saattaisi olla paikallaan. Itse en ensimmäisenä lähtisi etsimään kunnollista naista pettämissovelluksena markkinoidun tinderin kautta :D
[/quote]
En käytä tinderiä. Enkä etsi miestä baareista.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:03"]
[/quote]
Ehkä joku suhteellisen kunnollinen varattu mies vapautuu tai vapautetaan jossain vaiheessa takaisin kiertoon ja pääset sinäkin nauttimaan siitä suhteellisen kunnollisesta miehestä omalla vuorollasi.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:07"]
[/quote]
[/quote]
Heko heko hee, nyt tuli katkerat miehet alapeukuttamaan joihin osui ja upposi :D Naiset tietää totuuden.
[/quote]
No onpa tuolla paljon kunnollisia miehiä, joita ei parisuhde edes pahemmin kiinnosta. Se ei katso mitenkään erityisesti miehen rehellisyyttä ja empaattisuutta, haluaako tämä sitoutua ja/tai hankkia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 17:03"]
[/quote]
Ehkä joku suhteellisen kunnollinen varattu mies vapautuu tai vapautetaan jossain vaiheessa takaisin kiertoon ja pääset sinäkin nauttimaan siitä suhteellisen kunnollisesta miehestä omalla vuorollasi.
[/quote]
On meitä vapaanakin, ettei tarvi samoja miehiä kierrättä joka naisella.
up