Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehet ei lähesty

Vierailija
18.01.2022 |

Siis mitä, luin aiemmasta ketjusta, että miehet lähestyvät naisia arjessa, onko tämä siis yleistäkin? Minua ei ole kukaan mies omaani lukuunottamatta lähestynyt koskaan ja olen jo lähemmäs viisikymppinen. Onko tämä siis epätavallista? Olenko siis ihan karmean näköinen tai vastaavaa. Yksi hyvä mies toki riittää. :) Miten usein teitä muita miehet siis arjessa lähestyvät? Ja käyn siis töissä, olen ollut harrastuksissa, tapaan tuttuja ja juhliakin oli ennen koronaa. Mutta ei siis yhtään lähestymistä missään...

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aion lähestyä naista, selvitän ensimmäisenä onko varattu. Jos on, en lähesty, paitsi ehkä kaveripohjalta. M33

Eli lähestyt vain ihmisiä, joiden nimen ainakin tiedät, vai? 

Ja jos heillä ei ole somea josta selvittää, jää lähestyminen tekemättä? 

Vierailija
22/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikää lähestyvänä miehenä olen utelias kuulemaan että millaisissa yhteyksissä sinkkunaiset haluavat heitä lähestyttävän. Kykenen small talkiin, mutta ihan näin arjen keskellä ajattelen että kaikki vaan puurtavat sitä omaa arkirutiiniaan eteenpäin. Mistä sitä tietää että joku voisi olla vaikka kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet enää uskalla lähestyä tuntemattomia naisia, vaikka he olisivat kuinka viehättäviä. Syyte ahdistelusta odottelee oven takana.  Kun sanot jonkun kohteliaisuuden naiselle, tämä alkaa heti huutamaan #meetoota. 

Silloin kun minä olin nuori ei ollut edes Internetiä. Ja joo, vain baareissa lähestyttiin. Jos oli kiltti tyttö kuten minä eikä käynyt baareissa, hiljaista oli. Löysin kuitenkin mieheni kaverin kautta (on kaverini serkku) ja hän on ainoa mies koskaan, joka on pyytänyt treffeille minua. Olin siinä vaiheessa jo päälle parikymppinen. Ei niitä lähestymisiä tapahdu niin paljon kuin annetaan ymmärtää. Toki on ne suosituimmat tytöt ja varmasti myös pojat, joilla on aina joku lirkuttelemassa, mutta ei se kaikilla nuorilla niin mene.

Vierailija
24/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne päiväsaikaan lähestyvät tuntemattomat miehet ovat olleet lähinnä ulkkareita, narkkareita, juomareita, jotain bodareita ja muita ei-niin-asiallisia tapauksia. Kolmesti minua on pyytänyt asiallisesti ennestään tuttu mies treffeille: ensimmäisen kanssa olin parikymmentä vuotta, toisen kanssa en ryhtynyt mihinkään (olin ensin mainitun kanssa silloin) ja sen kolmannen kanssa olen sitten nyt.

Vierailija
25/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aion lähestyä naista, selvitän ensimmäisenä onko varattu. Jos on, en lähesty, paitsi ehkä kaveripohjalta. M33

Minä taas luotan että nainen osaa itse kertoa jos on varattu.

Vierailija
26/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikää lähestyvänä miehenä olen utelias kuulemaan että millaisissa yhteyksissä sinkkunaiset haluavat heitä lähestyttävän. Kykenen small talkiin, mutta ihan näin arjen keskellä ajattelen että kaikki vaan puurtavat sitä omaa arkirutiiniaan eteenpäin. Mistä sitä tietää että joku voisi olla vaikka kiinnostunut?

Mietin joskus, että jossain tavallisessa paikassa kuten kirjastossa voisi olla kiva jutella jotain pientä ja kyllä sellaisia tilanteita joskus onkin. Voihan siinä yrittää lukea keskustelun sävyä, pysyyko se vain peruskohteliaana smalltalkina vai onko siinä innostuneempi sävy jne. Tiedän, että ei ole helppo juttu. 

Jotkut varmaan katsovat mielenkiintoisia ihmisiä pidempään tai useammin ja siitä voisi ehkä tietää, mitä he ajattelevat. Itse olen liian ujo edes kauheasti katselemaan enkä siten tiedä katsooko kukaan minuakaan, joten hankalaa on.

Vierailija
27/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jo mies niin miksi haluat että miehet lähestyisi sinua?

Vierailija
28/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet enää uskalla lähestyä tuntemattomia naisia, vaikka he olisivat kuinka viehättäviä. Syyte ahdistelusta odottelee oven takana.  Kun sanot jonkun kohteliaisuuden naiselle, tämä alkaa heti huutamaan #meetoota. 

Jos ei ymmärrä kohteliaisuuden ja ahdistelun eroa niin on tosiaan parempi olla lähestymättä.

Kerro se ero noiden kahden välillä. Jos kehut naista kauniiksi niin se voi olla ihan kumpaa tahansa mainitsemistasi asioista riippuen miten nainen sillä hetkellä päättää. Tai että sinulla on hyvännäköiset hiukset niin sama asia. Tämän vuoksi naisten on parempi lähestyä miehiä koska miehet eivät oikeasti tiedä mitä naisille uskaltaa enää sanoa.

Montako kutsua kuulusteluihin olet saanut poliisilta ahdistelusta käyttäessäsi mainitsemiasi kehuja? Nolla?

Vierailija
29/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne päiväsaikaan lähestyvät tuntemattomat miehet ovat olleet lähinnä ulkkareita, narkkareita, juomareita, jotain bodareita ja muita ei-niin-asiallisia tapauksia.

Ulkomaalaiset kyllä tosiaan lähestyvät joskus ja ainakin minua ihan asiallisestikin. Esimerkiksi kirjastossa joskus yksi tuli höpisemään niitä näitä ja kysyi numeroa, uskoi myös kun sanoin kiitos ei.

Vierailija
30/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei lähestytä muuta kuin baarissa. Ketään.

No kyllä lähestytään. Ikävä kyllä.

Vierailija
31/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en haluakaan, heräsin vain palstakommenttien myötä kyselemään että onko tuo lähestyminen teille muille siis ihan arkipäivää kun mulle ei. :)

Vierailija
32/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en haluakaan, heräsin vain palstakommenttien myötä kyselemään että onko tuo lähestyminen teille muille siis ihan arkipäivää kun mulle ei. :)

Lisäksi täällä sanotaan, että kyllä kuulemma kauniita ja nättejä naisia aina lähestytään. Ja sitten mietin että jaa, vaikka olen useampia kertoja seurustellutkin ja ajatellut olevani nätti, olenko sittenkin ruma kun ei tätä "tavanomaista" kokemusta ole.

Vierailija
33/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei oo miehillä helppoo. naiset odottaa kanana että joku mies lähestyisi, ja sitten kun se joku mies lähestyy, sitten torjutaan. sitten nainen itkee kotona voi että kun ei ketään ole paijaamassa. ja unelmoi jostain tavoittamattomasta kaukoihanteesta. huoh. on tämä elämää

Tietysti torjutaan, jos hän on vääränlainen. En minä ainakaan huoli ketään vain siksi, että hän sattui olemaan minusta kiinnostunut, jos itse en ole hänestä.

Vierailija
34/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehet lähestyneet, ehkä silloin ihan 20v ja pelkästään baarissa, ei koskaan kirjastossa, kaupassa, kadulla, harrastuksissa, töissä ym.

Vierailija
35/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viranomaiset...

Vierailija
36/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus eksyneenä reittiä kysynyt.

Vierailija
37/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi täällä sanotaan, että kyllä kuulemma kauniita ja nättejä naisia aina lähestytään. Ja sitten mietin että jaa, vaikka olen useampia kertoja seurustellutkin ja ajatellut olevani nätti, olenko sittenkin ruma kun ei tätä "tavanomaista" kokemusta ole.

Miehet lähestyvät joko todella kauniita naisia riippumatta miten nämä ovat pukeutuneet, tai sitten ns. tyrkyn oloisesti laittautuneita naisia. Siis paljon meikkiä, tissitoppi, överituuheat tekoripset yms miehiä silmällä pitäen laittauruneet. Jos puhutaan siitä, että lähestytään sellaista jota ei yhtään tunne. Ei ole yhtään tavallista, että suht kauniilta mutta asiallisesti pukeutuneelta naiselta kyseltäisiin numeroa jossain maitohyllyllä.

Vierailija
38/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana lähestyttiin, mutta nykyisin ei enää. Nykyisin, jos haluaa jonkun tekevän aloitteen, pitää mennä Tinderiin, baariin, tai sitten täytyy lähestyä ihan itse :D

Vierailija
39/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ymmärrä kohteliaisuuden ja ahdistelun eroa niin on tosiaan parempi olla lähestymättä.

Kerro se ero noiden kahden välillä. Jos kehut naista kauniiksi niin se voi olla ihan kumpaa tahansa mainitsemistasi asioista riippuen miten nainen sillä hetkellä päättää. Tai että sinulla on hyvännäköiset hiukset niin sama asia. Tämän vuoksi naisten on parempi lähestyä miehiä koska miehet eivät oikeasti tiedä mitä naisille uskaltaa enää sanoa.

Montako kutsua kuulusteluihin olet saanut poliisilta ahdistelusta käyttäessäsi mainitsemiasi kehuja? Nolla?

Yhden ja se riitti.

Vierailija
40/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on hyvä asia ettei miehet lähesty. Usein lukenut kuinka naiset ahdistuu jos joku tuntematon mies häntä lähestyy. Kaikki voittavat ja häviävät samaan aikaan. Kaikki jää yksin, mutta miesten ei tarvitse pelätä itseänsä nolaamista tai pakkien saamista. Naiset sitten taas saavat olla rauhassa.