Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehet ei lähesty

Vierailija
18.01.2022 |

Siis mitä, luin aiemmasta ketjusta, että miehet lähestyvät naisia arjessa, onko tämä siis yleistäkin? Minua ei ole kukaan mies omaani lukuunottamatta lähestynyt koskaan ja olen jo lähemmäs viisikymppinen. Onko tämä siis epätavallista? Olenko siis ihan karmean näköinen tai vastaavaa. Yksi hyvä mies toki riittää. :) Miten usein teitä muita miehet siis arjessa lähestyvät? Ja käyn siis töissä, olen ollut harrastuksissa, tapaan tuttuja ja juhliakin oli ennen koronaa. Mutta ei siis yhtään lähestymistä missään...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on syy miksi suomalainen mies ei lähesty

tuntematonta naista yleensä missään muualla kuin netissä tai baarissa:

Jos lähestyt tuntematonta naista, ja alat spontaanisti keskustelemaan hänen kanssaan, sinua pidetään joko outona tai ihme hiipparina jolla on vain jotain ihmeellisiä taka-ajatuksia mielessä. Mikä liekään r...nkkari? Varmaan joku raiskaaja tai mikä liekään? Pääasia että häipyy mahdollisimman äkkiä pois mun silmistä.

Ja ketkäs tämän asetelman ovat sitten luoneet? Niinpä. Ja siinä on se syy.

Vierailija
42/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjastossa kaverini kanssa. Satuin menemään toisaalle hakemaan jotain kirjaa. Eräs mies näki tilaisuutensa tulleen ja meni iskemään kaveriani. Oli outo hiihtäjä, en olisi itsekään halunnut miestä mutta kyllähän sitä vähän silti tunsi itsensä huonommaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies saa lähestyä.  Hästäägi meetoo, häräsement ja mies on aina paha.     Vain tyhmä mies lähestyy. Sellaiset naiivit jotka kyllä herää.

Vierailija
44/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoota on turha syyttää, sillä tässä maassa ei ole tyypillistä lähestyä tuntemattomia selvinpäin. Metoo ei ole sitä kulttuuria muuttanut.

Vierailija
45/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoota on turha syyttää, sillä tässä maassa ei ole tyypillistä lähestyä tuntemattomia selvinpäin. Metoo ei ole sitä kulttuuria muuttanut.

Metoo pitää huolen siitä, ettei se kulttuuri muutu muutenkaan.

Vierailija
46/54 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sehän on hyvä asia ettei miehet lähesty. Usein lukenut kuinka naiset ahdistuu jos joku tuntematon mies häntä lähestyy. Kaikki voittavat ja häviävät samaan aikaan. Kaikki jää yksin, mutta miesten ei tarvitse pelätä itseänsä nolaamista tai pakkien saamista. Naiset sitten taas saavat olla rauhassa.

Se riippuu millainen mies on ja millä tavalla hän lähestyy. Itse koen lähestymiset ahdistaviksi jos huomaan heti, ettei mies ole ollenkaan minun tyyppiäni. Joudun miettimään miten pääsen hänestä eroon mahdollisimman sujuvasti. Tuntuu jotenkin epäreilulta että toinen ihminen saattaa minut tuollaiseen kiusalliseen tilanteeseen tahtomattani. En minä siellä kadulla tai kaupassa ole yleensä seuraa etsimässä.

Vierailija
47/54 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet enää uskalla lähestyä tuntemattomia naisia, vaikka he olisivat kuinka viehättäviä. Syyte ahdistelusta odottelee oven takana.  Kun sanot jonkun kohteliaisuuden naiselle, tämä alkaa heti huutamaan #meetoota. 

Tästä vastauksestasi huomaa, mikä peräkammarin poika olet! Itse et uskalla! Kenellekään minua lähestyneelle en ikinä ole huutanut meetoota sillä enhän minä - eivätkä muutkaan tuntemani naiset - mihinkään pimeään rappuun tai jonkun ihastuneen kotiin niin vain mene. Missä minä meetoota huutaisin? Täydessä kahvilassa? Rokkikonsertissa? Puistossa? Miksi hitossa?

Mene pois, välittömästi.

Vierailija
48/54 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, ei kukaan, ei missään, ei edes nuorena, itse iskin mieheni. Pitäisikö huolestua..?

Vierailija
49/54 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähestyt tuntematonta naista, ja alat spontaanisti keskustelemaan hänen kanssaan, sinua pidetään joko outona tai ihme hiipparina jolla on vain jotain ihmeellisiä taka-ajatuksia mielessä. Mikä liekään r...nkkari? Varmaan joku raiskaaja tai mikä liekään? Pääasia että häipyy mahdollisimman äkkiä pois mun silmistä.

Miehet jotka ovat raiskanneet ja pahoinpidelleet ja kidnapanneet ja tappaneet naisia?

Siihen on ihan syynsä miksi jo tyttölapsille opetetaan että aina ei tarvitse olla kohtelias.

Niinpä.

Vierailija
50/54 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia naisia ne miehet siis aina arjessa ja joka paikassa lähestyvät kun ei taida olla kovin yleinen ilmiö Suomessa?

Vierailija
51/54 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähesty.

Vierailija
52/54 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn vain rumia koska tiedän heidän olevan yksinäisiä

Vierailija
53/54 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet enää uskalla lähestyä tuntemattomia naisia, vaikka he olisivat kuinka viehättäviä. Syyte ahdistelusta odottelee oven takana.  Kun sanot jonkun kohteliaisuuden naiselle, tämä alkaa heti huutamaan #meetoota. 

Tämähän se olisi. Muutama kitkeränkatkera femakkkolesbo sai turhanpäiväisellä tyhjällä kitinällään tämä aikaiseksi. Noh, nyt kun kerrankin naiset on saaneet tahtonsa läpi, niin luulisi olevan hyvä mieli?

Vierailija
54/54 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka ovat raiskanneet ja pahoinpidelleet ja kidnapanneet ja tappaneet naisia?

Siihen on ihan syynsä miksi jo tyttölapsille opetetaan että aina ei tarvitse olla kohtelias.

Niinpä.

Sen takia en lähesty naisia. Tyly vastaus ja välitön sekä automaattinen oletus että lähestyvä mies on joko raiskaaja tai tappaja, tai sekä että, on paras karkoituskeino. Hyvä karkoitin ja toimii, lupaan.

Mutta eipä myöskään tarvitse ihmetellä jos Suomalaiset miehet ei lähesty enää Suomalaisia naisia?