Missä vaiheessa tää on mennyt tähän ettei miehille kelpaa oman ikäinen nainen?
En ymmärrä. Jotenkin 45-vuotiaat ja siitä ylöspäin luulevat, että voisin kiinnostua heistä. Oman ikäiset katselee ilmeisesti nuorempia.
Meitä naisia syytetään nirsoiksi, mutta sanoisin, että asia on päinvastoin!
N31
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Feminismin tultua maailmaan ei tapahdu mitään hyvää.
Varmasti löydät naisen kun kerrot, että haaveenasi on kustantaa hänen koko elämänsä ja kotona lorviminen.
Vierailija kirjoitti:
ehkä siksi että nuoremmat naiset ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä
No enpä tunne kaveripiiristäni yhtäkään sellaista. Lähinnä naurattaa lähentelevät 40-60v ukkelit. Miksi haluttais sellainen ikäloppu mies, jolla on jo erektio-ongelmia, selkävaivaa, kaljua ja kyyninen luonne kun tarjolla on oman ikäisiä?
N28
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppiset on jo aikuisia, toivottavasti omillaan toimeentulevia ihmisiä, eikä joku 10 vuoden ikäero ole kahden aikuisen kesken vielä yhtään mitään.
Ero todellakin on ISO 30-vuotiaan ja 40-vuotiaan välillä. Kolmekymppinen on vielä nuori, ei ryppyjä ja menee helposti parikymppisestä, kun taas nelikymppisellä alkaa olla jos monenmoista vaivaa, ryppyjä, harmaita ja lisääntymiskyvyttömyyttä. Myös aivan eri asteilla yleensä uran ja perheen perustamisen kannalta.
Olen kuullut, että (lähes) kaikkia vanhempiin miehiin sortuneita nuoria naisia kaduttaa jälkeen päin, sillä vanhemmat miehet ovat oikeasti olemukseltaan, fysiikaltaan ja käytökseltään vanhempia, yllätysyllätys. Mieli on tylsistynyt, paikkoja kolottaa, rutiineista ei suostuta joustamaan, nuorella ei ole mitään yhteistä "kaiken jo nähneen" kanssa jne. Ehkä niistä sänkyyn on kerran tai pari, ja on hottia jos on, mutta pidemmässä suhteessa realiteetit paljastuu. Ja jos siihen jää nuori kukoistustaan elävä hohhailemaan vanhan kävyn rinnalle niin selvähän se on, että tuntee jälkeen päin hukanneensa nuoruuden.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että (lähes) kaikkia vanhempiin miehiin sortuneita nuoria naisia kaduttaa jälkeen päin, sillä vanhemmat miehet ovat oikeasti olemukseltaan, fysiikaltaan ja käytökseltään vanhempia, yllätysyllätys. Mieli on tylsistynyt, paikkoja kolottaa, rutiineista ei suostuta joustamaan, nuorella ei ole mitään yhteistä "kaiken jo nähneen" kanssa jne. Ehkä niistä sänkyyn on kerran tai pari, ja on hottia jos on, mutta pidemmässä suhteessa realiteetit paljastuu. Ja jos siihen jää nuori kukoistustaan elävä hohhailemaan vanhan kävyn rinnalle niin selvähän se on, että tuntee jälkeen päin hukanneensa nuoruuden.
Voin allekirjoittaa. Olivat todella ylimielisiä löysine nahkoineen, eivät ollenkaan isällisiä vaan lapsellisia, hyväksikäyttäjiä huonoilla käytöstavoilla.
n27
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä ottaisi 40v setämiestä. Eri asia jos vanhenen samaanaikaan oman mieheni kanssa T
t. n27
Sama juttu. Ikäeroa pitää olla alle kymmenen vuotta. Ihan luonnollisesti en edes kiinnostu miehestä, joka on reippaasti minua vanhempi. Ei herätä mitään seksuaalista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikinä ottaisi 40v setämiestä. Eri asia jos vanhenen samaanaikaan oman mieheni kanssa T
t. n27
Sama juttu. Ikäeroa pitää olla alle kymmenen vuotta. Ihan luonnollisesti en edes kiinnostu miehestä, joka on reippaasti minua vanhempi. Ei herätä mitään seksuaalista kiinnostusta.
...ja olen siis saman ikäinen eli 27.
Vierailija kirjoitti:
ehkä siksi että nuoremmat naiset ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä
Syy miksi vanhemmat miehet kiinnostaa on se, että naiset usein kokee oman ikäiset miehet henkisesti epäkypsemmiksi. Mutta ne keski-ikäiset miehet, joilla kiinnostaa nuoret naiset ei todellakaan ole mitenkään henkisesti kypsempiä, ne on vaan ikääntyneempiä 😅 Miehet rupsahtaa ihan samalla tavalla kuin naisetkin. Se on tämän maailman tosiasioita.
Se on kyllä aika myytti että vanhempi mies oikeasti kiinnostaisi nuoria naisia, muuten kuin epätodellisena unelmana.
Keskittyykö tuo ilmiö sitten tiettyihin piireihin, kun omassa elinpiirissä ei tuollaista ongelmaa näy?
Tosi moni kaveripiirini -82-87 syntynyt nainen pariutui tuossa kolmenkympin korvilla ikäisensä miehen kanssa, ja ovat niitä kuuluisia korkeakoulutettuja kaupunkilaisnaisia.
Yhdellä 35v kaverilla on 10 vuotta vanhempi aviomies, ja yhdellä 32v kaverilla taas 10 vuotta nuorempi avomies/kihlattu.
Muilla oman ikäisensä tai max 1-4 vuotta vanhempi tai nuorempi.
Minä olen nyt 29v, ja minua lähestyy noin 18-38v miehet. Ei koskaan nelivitoset, tosin en ole missään Suomi24-deittipalveluissa tai vastaavissa joissa kuka tahansa voisi lähestyä, ja Tinderissä on itse valittu ikähaarukka.
Moni kaverini on vieläpä löytänyt miehensä Tinderistä, ja nykyään naimisissa joillain lapsia jne.
Ehkä tällä palstalla vaan ovat eniten äänessä ne, joilla on hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin allekirjoittaa. Olivat todella ylimielisiä löysine nahkoineen, eivät ollenkaan isällisiä vaan lapsellisia, hyväksikäyttäjiä huonoilla käytöstavoilla.
n27
Sepä se, voi luulla että vanhempi mies on isällinen, mutta sellanen keski-ikäinen mies joka katselee parikymppisiä ei hyvinHYVIN suurella todennäköisyydellä omaa yhden ainutta isällistä ajatusta tai tuntemusta näitä nuoria naisia kohtaan. Sen kun nuorena ymmärtäisi, että isän ja muiden vanhempien miesten aikomusten välillä on valovuosien mittainen kuilu.
Keski-ikäisenä naisena olen jo väsynyt eikä välttämättä enää jaksa seurustella.
Ei kiinnosta ilmaisen siivoojan ja kokin roolikaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Että hyvä, jos niitä nuorempia naisia riittää kaikille.
Ei jaksa enää vapaa-ajalla miellyttää ketään miestä, mielummin lepään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että hyvä, jos niitä nuorempia naisia riittää kaikille.
Ei jaksa enää vapaa-ajalla miellyttää ketään miestä, mielummin lepään.
Suklaa ja karkit on parempaa kuin joku herpes kalun nuoleminen.
Ja dildoja löytyy kaupasta jos tarvitsee.
Niin, käykää nuoret baarissa, kun ne aukeavat. 40- vuotiaana ei jaksa enää valvoa. Menen klo 22.00 nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n27
Sepä se, voi luulla että vanhempi mies on isällinen, mutta sellanen keski-ikäinen mies joka katselee parikymppisiä ei hyvinHYVIN suurella todennäköisyydellä omaa yhden ainutta isällistä ajatusta tai tuntemusta näitä nuoria naisia kohtaan. Sen kun nuorena ymmärtäisi, että isän ja muiden vanhempien miesten aikomusten välillä on valovuosien mittainen kuilu.
Harmittaa, että piti oppia kantapään kautta. Nykyään olen katkeroitunut ja vanhemmat miehet ällöttää, enkä luota miehiin yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu nykyagendaan. Miehille paljon nuorempi nainen, naisille värillinen mies ja naisille kannustusta ylenmääräiseen seksuaalisuuteen, jossa voi käyttää hyväkseen oma vartaloaan,mikäli on rahan tarvetta.
mies53v
Okei, ja te 50+ miehet olette menneet mukaan tähän nykyagendaan? Keski-ikäiset naiset (eivätkä nuoremmatkaan kuten ap) eivät ole tähän lähteneet, vaan heille kelpaisi edelleen se samanikäinen suomalaismies.
Tinderissä on vientiä fiksulle ja komealle 40+ miehelle. Tykkäyksiä satelee 20-45 haitarilla jatkuvasti jokaisesta ikäluokasta.
En ole etsimässä seuraa noista nuoremmista, mutta onhan se hauska katsoa tuleeko tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n27
Harmittaa, että piti oppia kantapään kautta. Nykyään olen katkeroitunut ja vanhemmat miehet ällöttää, enkä luota miehiin yleisesti.
Sama täällä, miesvihaa pukkaa ja se merkittävin ja pisin parisuhde on ollut nuorena huomattavasti vanhempaan mieheen. Olen luullut, että kävi erityisen huono tuuri kun sattui niin lapsellinen ja tylsistynyt tapaus mulle, mutta kun kuulee muiden kokemuksia niin tuollanen on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja kyllä kaduttaa, aivan kuten muitakin. Aion valistaa kaikkia tuntemiani nuoria naisia, etteivät ikinä kajoa vanhempiin miehiin.
Naiivi nuori luulee saavansa kypsän, tasapainoisen, epäitsekkään, seksuaalisesti taitavan, hyväkäytöksisen puolison vanhemmasta miehestä, mutta saakin todellisuudessa kriisiytyneen, omaa rupsahtelevaa napaansa murehtivan höppänän, joka yrittää nuorella naisella todistella itselleen ja muille, että vielä on miehuus tallella. Paradoksi on siinä, että jos vanhempi mies on kypsä ja tasapainoinen, hän ei katsele nuoria likkoja.
Paljastavasti pukeutuvat omaa seksikkyyttään tyrkyttävät naiset asettavat naiset kilpailuasemaan. Senhän näkee kuka tahansa, miten naiset nykyään on kateellisia toisilleen ja sisaruudesta ei ole tietokaan.
Henkisiltä ominaisuuksiltaan korkeammat naiset jäävät bimbojen varjoon, koska seksi on niin suuri vaikutin ihmisen elämässä, varsinkin miehen.