Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tää on mennyt tähän ettei miehille kelpaa oman ikäinen nainen?

Vierailija
18.01.2022 |

En ymmärrä. Jotenkin 45-vuotiaat ja siitä ylöspäin luulevat, että voisin kiinnostua heistä. Oman ikäiset katselee ilmeisesti nuorempia.

Meitä naisia syytetään nirsoiksi, mutta sanoisin, että asia on päinvastoin!

N31

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa ja 10 vuotta sitten.

Vierailija
142/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa parisuhteista ylipäätään tuli jotain kelpuutuspeliä?

Naiset on tosi nirsoja ja tarkkoja, ainakin valkoisen miehen kohdalla. On tarkat kriteerit jotka on naisten lehdistä ja siskoilta opittu. Niistä ei jousteta vaikka mieli tekisi. Mieluummin hankitaan koira.

Tule nyt pois sieltä ysäreiltä naistenlehtiesi kanssa. Äidit antavat joko hyvän tai huonon parisuhteen mallin. Molemmissa tapauksissa he kannustavat tyttäriään olemaan valikoivia seuransa suhteen.

Jännä miten vanhemmat naiset elää tyttäriensä kautta ja toteuttaa fantasioitaan. Kannustaa valintoihin joihin itse ei kuuna päivänä ryhtyisi tai olisi ryhtyneet. Kuten monikulttuurisuuteen tai ylikriittiseen ulkonäkö/raha keskeisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden nuorten(alle30) naisten samanikästen miesten kohderyhmässä olen törmännyt miehien puolelta todella ylimieliseen käytökseen, mikäli mies on yhtään hyvännäköinen, että "saa naisia" suht helposti. Kiva ja kaunis sivistynyt nuori nainen haluaa kunnioitusta ja vakautta parisuhteeseen ja tätä hyvin todennäköisesti se komea ja charmikas 20vuotta vanhempi mies tarjoaa.

Vierailija
144/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa parisuhteista ylipäätään tuli jotain kelpuutuspeliä?

Naiset on tosi nirsoja ja tarkkoja, ainakin valkoisen miehen kohdalla. On tarkat kriteerit jotka on naisten lehdistä ja siskoilta opittu. Niistä ei jousteta vaikka mieli tekisi. Mieluummin hankitaan koira.

Tule nyt pois sieltä ysäreiltä naistenlehtiesi kanssa. Äidit antavat joko hyvän tai huonon parisuhteen mallin. Molemmissa tapauksissa he kannustavat tyttäriään olemaan valikoivia seuransa suhteen.

Jännä miten vanhemmat naiset elää tyttäriensä kautta ja toteuttaa fantasioitaan. Kannustaa valintoihin joihin itse ei kuuna päivänä ryhtyisi tai olisi ryhtyneet. Kuten monikulttuurisuuteen tai ylikriittiseen ulkonäkö/raha keskeisyyteen.

Ymmärsit väärin.

Vierailija
145/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ihailee Dannyä.

Vierailija
146/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Miehet viehättyvät tutkimustenkin mukaan eniten noin 20-25-vuotiaista naisista, eli niistä parhaassa lisääntymisiässä olevista. Lisäksi miehelle on eduksi olla yli-itsevarma, naurettavuuteen asti, mikä on myös tutkittua tietoa. Sanoisin, että puhdasta biologiaa - ei mitään henkilökohtaista.

Olen noin kuusikymppinen nainen. Jos minulta kysytään, minkä ikäisistä miehistä viehätyn eniten, niin kyllä ne ovat noin nelikymppiset, sanotaan 35-45. Ei silti kävisi pienessä mielessänikään alkaa tieten tahtoin hakea 40+ miestä, jos jäisin sinkuksi, ei edes 35+. Kyllä parisuhteessa ratkaisevat ihan muut asiat kuin se, näyttääkö mies Dressmann-mallilta.

Vierailija
147/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan oletus nyt on täyttä roskaa. Miehille "kelpaa" kyllä nainen iästä riippumatta. Kyse taitaa olla siitä, että niillä miehillä, jotka kelpaisivat aloittajalle, on hyvin vientiä nuorempien naistenkin keskuudessa - mitä aloittajalla on tarjota heille enemmän kuin nuoremmilla ja kauniimmilla?

Vierailija
148/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella kierroksella olevat keski-ikäiset miehet ovat todenneet, että oman ikäinen vaimo (ex) on menettänyt kiinnostuksensa seksiin, eikä halua enää toista samanlaista. On siinä uskossa, että nuoremmat naiset ovat innostuneempia seksistä. 

Ja tottahan se on. Keski-ikäiselle miehelle n. 20 vuotta nuorempi nainen on sopiva, koska silloin mennään seksihalujen kanssa samalla viivalla.

Vierailija
149/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte?

Vaikka itse olettekin yksinäisiä ja katkeria, niin suurin osa suomalaisista on onnellisissa parisuhteissa suunnilleen ikäistensä puolisoiden kanssa.

Vierailija
150/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte?

Vaikka itse olettekin yksinäisiä ja katkeria, niin suurin osa suomalaisista on onnellisissa parisuhteissa suunnilleen ikäistensä puolisoiden kanssa.

Sen pari vuotta, mitä ne kestää.

Vierailija
151/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kyllä kiinostaisi nuoremmat tai vanhematkaan naiset, suurinpiirtein saman ikäiset ovat mielekkäimpiä...

Vierailija
152/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tämän. Oma mies nyt 4v vanhempi. Exä jonka olin tavannjt nuorena ennen appeja oli 2v vanhempi. Omanikäisille ja nuoremmille olen jo nyt liian vanha. Tällainen fiilis jäi. Ja tosiaan 45v ovat suoraan minulle sanoneet, että voisivat ottaa ikäiseni naisen tai jopa minua nuoremman. Ikäiseni miehet sanovat että voisivat ottaa minun ikäiseni tai 21 vuotiaan. Olen itse 31.

On tietenki poikkeuksiakin. Kaverillani on 3 vuotta nuorempi mies ja äitini on isääni 2v vanhempi. Olen silti samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
153/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen mielummin yksin kuin huolisin vanhemman miehen.

Vierailija
154/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää Prisma testi tai miettikää tuttuja pareja. Kyllä suurin osa on parisuhteessa kutakuinkin omanikäisen kanssa.

Vierailija
155/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin oltiin nuori ja perheen perustamis iässä ei todellakaan voitu sitoutua ja vakiintua kun täytyy elää ja kokea. Nyt myöhemmin kun ollaan eletty ja koettu alkaa kitinä kuinka miehet eivät odottaneet. Itse teit valintasi aikaisemmin niin nyt joudut elämän sen mukaan

Vierailija
156/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle on ongelma jos mies etsii nuorempaa naista?

Yhtälailla naiset saa etsiä haluamansa ikäistä kumppania, joskus nämä kriteerit voi jopa kohdata.

Vierailija
157/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas häiritsee että parikyt vuotta nuoremmat kiinnostuvat.

Tosi vaikea sanoa ikä heille että ymmärtävät.Eivätkä ymmärrä sittenkään. 

Vierailija
158/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille oman ikäinenkin kelpaa, jos ei nuorempaa saa. Niin kuin 99% miehistä ei saa.

Vierailija
159/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehille oman ikäinenkin kelpaa, jos ei nuorempaa saa. Niin kuin 99% miehistä ei saa.

Onneksi ulkomailta saa nuoren ja kauniin naisen aika helposti.

Vierailija
160/236 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on vänisseet vuosikausia siitä, että miehille kelpaa kaikki ja sitten riman noston jälkeen käykin niin, että ei enää oman ikäiset kelpaa, niin itkeminen jatkuu. Mammat tässäkin ketjussa haukkuneet nelikymppisiä miehiä, mutta kyllä ne ihan samat viat löytyy sieltä mamman peilistäkin. Tiedän mitä haluan ja kierrän muut kaukaa. Jos ei löydy, niin sitten olen mieluummin ilman naista. Katkera oman ikäinen nainen ei ole vaihtoehto. Ei nyt eikä tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme