Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa tää on mennyt tähän ettei miehille kelpaa oman ikäinen nainen?

Vierailija
18.01.2022 |

En ymmärrä. Jotenkin 45-vuotiaat ja siitä ylöspäin luulevat, että voisin kiinnostua heistä. Oman ikäiset katselee ilmeisesti nuorempia.

Meitä naisia syytetään nirsoiksi, mutta sanoisin, että asia on päinvastoin!

N31

Kommentit (236)

Vierailija
61/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaah, ehkä näytät vanhalta tai vaikutat okäidyäsi vanhemmalta. Mulla on 2 vuotta nuorempi mies. Kolmekymppisiä ollaan molemmat ja tavattu 3 vuotta sitten.

No en tosiaan näytä.

No ehkä et itsesi mielestä, mutta miesten mielestä kyllä.

Sama se mitä ajattelette. Ei ollut tämän aloituksen pointti uskotella kenellekään nuorekkuuttani

No mikä tämän aloituksen pointti sitten on? Jokainen ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia. Se, että juuri SINÄ et ole kohdannut samanikäistä miestä, ei kerro mistään eikä sitä voi yleistää. Tai jos haluat väkisin tämän yleistettävän, se kertoo, että olet yksinkertainen ihminen.

Vierailija
62/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Miehet viehättyvät tutkimustenkin mukaan eniten noin 20-25-vuotiaista naisista, eli niistä parhaassa lisääntymisiässä olevista. Lisäksi miehelle on eduksi olla yli-itsevarma, naurettavuuteen asti, mikä on myös tutkittua tietoa. Sanoisin, että puhdasta biologiaa - ei mitään henkilökohtaista.

Minäkin viehätyn enemmän nuoren miehen (n. 30 v.) vartalosta kuin vanhan miehen vastalosta.

N52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa heräämään myös siihen todellisuuteen, että aitoja parisuhteita ei enää ole, kiitos feminismin. Yhteiskunnissa, joissa naiset irtosuhteilevat, ei ikääntyvällä naisella ole arvoa.

Päin vastoin, mekin saamme nyt tehdä samaa kuin miehet eikä meidän ole pakko suostua vanhemman miehen vaimoksi. Kyllä miehet ovat ennenkin yrittäneet nuorempia vaikka ovat olleet naimisissakin. Miesten irtosuhteilu ei kummasti haittaa?

Mikä estää perustamasta aidon parisuhteen nykyäänkin? Ei kai suhteessa ole enää tarkoitus irtosuhteilla? Vai pitääkö esittää neitsyystodistus.

Kyllä se neitsyystodistus alkaa olla taas haluttua tavaraa, jos aidon parisuhteen haluatte. Valitttavasti vaan feminismin tuho ei näy pelkästään parisuhteissa, vaan koko yhteiskunta tulee romahtamaan.

Vierailija
64/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomio! Yli 45-vuotiaat miehet on enää harvoin mitään alexander stubbeja, joilla on vielä draivia ja fysiikka kunnossa. Päinvastoin, useimmat on ihan väsähtäneitä ukkeleita, näyttävät vanhemmalta kuin isäni.

Ikä on merkityksetön, kunhan on elinvoimainen, ja tosiaan se sporttisuus ja älyllinen kiinnostus ajan ilmiöihin tekee nuorekkaan fiiliksen.

Vierailija
65/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Sale ja Lipponen näyttävät esimerkkiä.

Vierailija
66/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa heräämään myös siihen todellisuuteen, että aitoja parisuhteita ei enää ole, kiitos feminismin. Yhteiskunnissa, joissa naiset irtosuhteilevat, ei ikääntyvällä naisella ole arvoa.

Päin vastoin, mekin saamme nyt tehdä samaa kuin miehet eikä meidän ole pakko suostua vanhemman miehen vaimoksi. Kyllä miehet ovat ennenkin yrittäneet nuorempia vaikka ovat olleet naimisissakin. Miesten irtosuhteilu ei kummasti haittaa?

Mikä estää perustamasta aidon parisuhteen nykyäänkin? Ei kai suhteessa ole enää tarkoitus irtosuhteilla? Vai pitääkö esittää neitsyystodistus.

Kyllä se neitsyystodistus alkaa olla taas haluttua tavaraa, jos aidon parisuhteen haluatte. Valitttavasti vaan feminismin tuho ei näy pelkästään parisuhteissa, vaan koko yhteiskunta tulee romahtamaan.

No nyt menee lujaa. Aiemmilla vuosikymmenilla kumpaakaan aviomiestäkään ei ole neitsyys kiinnostanut, ja ihan aitoja parisuhteita on saatu aikaan. Yhteiskuntakin näyttää pyörivän ihan mukavasti edelleen, koska olet viimeksi käynyt ulkona?

Vierailija
67/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 40+ miehenä joutuu toteamaan, että oman ikäluokan naisissa hyvässä kunnossa olevat ovat todella pieni vähemmistö.

Ikä ei ole itsellä se rajoittava tekijä niinkään, mutta itseä miellyttävää tarjontaa on enemmän ikäluokassa 30-35 kuin 36-40. Yli 40 ikäisissä nämä on jo todella harvassa.

Ja kyllä, olen itse hyvässä kunnossa ja saan matcheja juuri sellaisista naisista joita etsin.

Vierailija
68/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomio! Yli 45-vuotiaat miehet on enää harvoin mitään alexander stubbeja, joilla on vielä draivia ja fysiikka kunnossa. Päinvastoin, useimmat on ihan väsähtäneitä ukkeleita, näyttävät vanhemmalta kuin isäni.

Ikä on merkityksetön, kunhan on elinvoimainen, ja tosiaan se sporttisuus ja älyllinen kiinnostus ajan ilmiöihin tekee nuorekkaan fiiliksen.

Se mulle ihan yksi ja sama miltä itse näytän. Ei nykynaisten vuoksi maksa vaivaa edes huolehtia kunnostaan. Jos viehättävä ja kokematon alle 30-v kiinnostuu, niin ehkä sitten.

Vierailija
69/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos he haluavat perustaa perheen

No olisiko kannattanut perustaa sillon kun ikä alkoi kolmosella? Ällöttää kuihtuneet papat.

Mikä sinä olet kenenkään perheenperustamisikää sanelemaan? Muistutatko naisiakin 25-vuotiaana laskemaan alkavasta hedelmällisyydestä?

Harva tulee yli nelikymppisenä ensi kertaa isäksi, että ei se vitkuttelu miehilläkään mahdollisuuksia paranna.

Entä jos se miehen "elämänsä rakkaus" syntyy vasta siinä vaiheessa kun mies on 20-25?

Vierailija
70/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia. Miehet viehättyvät tutkimustenkin mukaan eniten noin 20-25-vuotiaista naisista, eli niistä parhaassa lisääntymisiässä olevista. Lisäksi miehelle on eduksi olla yli-itsevarma, naurettavuuteen asti, mikä on myös tutkittua tietoa. Sanoisin, että puhdasta biologiaa - ei mitään henkilökohtaista.

Puhutaan viehättymisestä hyvin pinnallisella tasolla. Ei kuitenkaan sen todellisemmasta kiinnostumisesta tai haaveilusta. Naosetkin viehättyvät ulkoisesti eniten 25-vuotiaista miehistä, puhdasta biologiaa, mutta jostain syystä se onkin yhdentekevää kun taas joku jaksaa stressata miesten kohdalla vastaavasta asiasta.

En nyt jaksa uskoa tuhon väitteeseen, en sitten millään. Riippuu tietenkin naisen iästä, mutta en minä näin 48-vuotiaana pysty millään kiinnostumaan oman poikani ikäisestä miehestä millään tasolla. Tulee vaan sellainen "aa tuuti lullaa ja nyt nukkumaan höpönassu, peitto päälle ettet vilustu" fiilis, kun noita alle 30v. näköisiä miehiä katsoo. 

Itse kiinnostun ihan oman ikäisistä miehistä (tai haarukka on 45-55), mutta he taas eivät minusta. Sen verran noissa deittisovelluksissa parina vuotena pyörinyt, että huomannut etteivät tuon ikäiset ota kontaktia, vaan mennään jonnekin 57+ vuotiaisiin. Minä taas en halua kovin "ikäloppua" miestä, niin jos en löydä siinä 5-kympin korvilla olevaa, olen mieluummin yksin. Nyt en edes hae ketään, kun tuntuu olevan ihan toivotonta ja mahdotonta menoa deittisovelluksissa. Ikäiseni miehet haaveilevat lapsista tai heillä on pieniä lapsia, kun taas lapsiperhekuviot eivät ole enää minulle ok.  

Kerrankin yhden 55-vuotiaan miehen profiilissa luki jotenkin että "haluan tulevaisuudessa lapsia, joten olethan valmis siihen". Olin ihan päähän puulla lyöty, että joku tuon ikäinen kirjoittaa noin ja kuvittelee lisääntymisiässä olevan naisen kiinnostuvan jostain peruspertistä 55v. Jos meinaa noin vanhana lapsia vielä saada, niin pitäisi olla varmasti sen näköinen ja oloinen että 20-40-vuotiaat naiset kiinnostuisivat.

Vierailija
71/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos he haluavat perustaa perheen

No olisiko kannattanut perustaa sillon kun ikä alkoi kolmosella? Ällöttää kuihtuneet papat.

Mikä sinä olet kenenkään perheenperustamisikää sanelemaan? Muistutatko naisiakin 25-vuotiaana laskemaan alkavasta hedelmällisyydestä?

Harva tulee yli nelikymppisenä ensi kertaa isäksi, että ei se vitkuttelu miehilläkään mahdollisuuksia paranna.

Totta kai, koska useimmat lapsettomat nelikymppiset ,iehet eivät lapsia halua, ja lapsia haluavista miehistä useimmat tulevat isäksi ennen neljääkymppiä. 

Vierailija
72/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun itse on nelikymppinen mies ha naisen pitäisi vielä olla hedelmällinen.

Se naisen biologinen kello kun on yksi totuus, mitä ei voida kiistää ja naisen kyky saada lapsia tai aika jolloin on jo kiire, tuppaa tuossa nelikymppisena olemaan jo game over.

Jotta tämmöinen 40v mies, voisi vielä nauttia vapaasta seurustelu ajasta naisen kanssa enben lapsien tekemustä, niin naisen pitää olla riittävän nuori. Jos vielä otetaan huomioon että pariskuntana haluaa tehdä useamman lapsen monen vuoden aikana, vaaditaan jo pitkälle alle 40v naista.

Hassua ajatella, että toiset vasta suunnittelevat tuossa iässä. Meillä on jo maailmalla, seurusteluvuodet palanneet. Se paranee siitä kyllä. n42/m43

Tässä on sukupolvi välissä, ihan turha verrata 4-kymppisiin enää...

eri

Häh? Sua edellinen kirjoittaa, että ovat N42v. ja M43v. ja sinä alat kertomaan jostain sukupolvista. On todella suuri sukupolviero, peräti 2-3 vuotta. :D 

P.s. Jos olet uusi av:lla, niin täällä yleensä nimimerkkinä on esim. juurikin näin "N42" (tarkoittaa ikää, eikä syntymävuotta). Hyvin harva laittaa syntymävuoden ja sekin on tyyliin M-vm68 (vm=vuosimallia). 

ohis

Vierailija
73/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iällä ei ole väliä kun puhutaan haluista. Moni nuori nainen voi olla haluton, samoin vanha.

Yleisestiottaen jos nainen on kanssasi haluton, katso ensin mitä teet itse sängyssä. Keskitytkö vain omaan napaasi?

Itsellä takana useampi parisuhde/tapailusuhde ja vasta nykyisen miehen kanssa seksi on ollut hyvää. En tiennytkään että näin isoja haluja tällä naisella!

Haluan joka päivä, vaikka olisin väsynytkin. Himoitsen miestäni.

Eksien kanssa huvitti harvakseen.

Turha antaa sitä disinformaatiota että vanhempi nainen automaattisesti ei halua seksiä. Partnerista useimmiten kiinni.

Vierailija
74/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä ottaisi 40v setämiestä. Eri asia jos vanhenen samaanaikaan oman mieheni kanssa T

t. n27

Vierailija
75/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itsellä sen verta terve kotikasvatus että en mihinkään isäukkoni korvikkeisiin retkahtaisi.

Vierailija
76/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa.

Vierailija
77/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun itse on nelikymppinen mies ha naisen pitäisi vielä olla hedelmällinen.

Se naisen biologinen kello kun on yksi totuus, mitä ei voida kiistää ja naisen kyky saada lapsia tai aika jolloin on jo kiire, tuppaa tuossa nelikymppisena olemaan jo game over.

Jotta tämmöinen 40v mies, voisi vielä nauttia vapaasta seurustelu ajasta naisen kanssa enben lapsien tekemustä, niin naisen pitää olla riittävän nuori. Jos vielä otetaan huomioon että pariskuntana haluaa tehdä useamman lapsen monen vuoden aikana, vaaditaan jo pitkälle alle 40v naista.

Hassua ajatella, että toiset vasta suunnittelevat tuossa iässä. Meillä on jo maailmalla, seurusteluvuodet palanneet. Se paranee siitä kyllä. n42/m43

eri

Häh? Sua edellinen kirjoittaa, että ovat N42v. ja M43v. ja sinä alat kertomaan jostain sukupolvista. On todella suuri sukupolviero, peräti 2-3 vuotta. :D 

P.s. Jos olet uusi av:lla, niin täällä yleensä nimimerkkinä on esim. juurikin näin "N42" (tarkoittaa ikää, eikä syntymävuotta). Hyvin harva laittaa syntymävuoden ja sekin on tyyliin M-vm68 (vm=vuosimallia). 

ohis

Juuri näin, kiitos. Vähän hämmensi muakin, ja ajattelin jo seuraavaakin sukupolvea, joka on 20. Tässä iässä on hirveän suuria eroja elämäntilanteissa, toisten lapset ovat aikuisia ja toisten vielä suunnitteilla. - se edellinen, 2 vuoden kuilulla

Vierailija
78/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 40+ miehenä joutuu toteamaan, että oman ikäluokan naisissa hyvässä kunnossa olevat ovat todella pieni vähemmistö.

Ikä ei ole itsellä se rajoittava tekijä niinkään, mutta itseä miellyttävää tarjontaa on enemmän ikäluokassa 30-35 kuin 36-40. Yli 40 ikäisissä nämä on jo todella harvassa.

Ja kyllä, olen itse hyvässä kunnossa ja saan matcheja juuri sellaisista naisista joita etsin.

Näin mäkin oon sen ymmärtänyt. Rypyt ym ei haittaa vaan se, että kroppa on löysä ja lihava. Siihen tietty yhdistettynä lyhyt tukka, nansotunika ym. Eipä semmoista kovin  sexynä voi pitää.

Vierailija
79/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mäkin oon sen ymmärtänyt. Rypyt ym ei haittaa vaan se, että kroppa on löysä ja lihava. Siihen tietty yhdistettynä lyhyt tukka, nansotunika ym. Eipä semmoista kovin  sexynä voi pitää.

Entäs kun mies on lyhyt tai kalju

Vierailija
80/236 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

ohis

Et ymmärtänyt pointtia. Tämän ketjun aloittaja on 31-v. Maailma muuttu vauhdilla, 31- vs. 40-v + on jo ihan eri dynamiikka sukupuolten välillä...