Missä vaiheessa tää on mennyt tähän ettei miehille kelpaa oman ikäinen nainen?
En ymmärrä. Jotenkin 45-vuotiaat ja siitä ylöspäin luulevat, että voisin kiinnostua heistä. Oman ikäiset katselee ilmeisesti nuorempia.
Meitä naisia syytetään nirsoiksi, mutta sanoisin, että asia on päinvastoin!
N31
Kommentit (236)
Jossain weetee piireissä patut hilluu pikkupimujen kanssa. Koulutetuilla on oman ikäiset kumppanit, myös toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suhteista on alle 3v ikäerolla.
Maailma muuttuu. Naiset vaan tuntuvat kuvitteleva, että se voi muuttua heidän haluamakseen, ilman mitään negatiivisia muutoksia. Tässä alatte pikku hiljaa näkemään seuraukset.
lämänvaih kirjoitti:
Pari miespuolista kaveria mulla, joista toinen 39 ja toinen 40. Tinderistä etsivät vain 22-28-vuotiaita naisia. Tiedän, koska lähettävät mulle ruutukaappauksia. Niillä ei sytytä, että noi parikymppiset on niitä itseään kohta 20 vuotta nuorempia, koska niiden kohdeikäryhmä ei muutu, vaikka niillä oma ikä karttuu. Tästä päättelen, että miehet yleisesti jää henkisesti tonne parikymppisiksi. Miten voi muuten kuvitella, että 20 vuotta nuorempi olisi jotenkin samassa elämänvaiheessa ja pystyisi reflektoimaan asioita kokemuksen kautta? Mut sehän näitä miehiä ei kiinnostakaan.
Ne on niitä tindermiehiä. Sovelluksen suosio ei perustu siihen, että sieltä löytäisi parisuhteen, vaan siihen että monet koukuttuvat ajatukseen siitä että jossain olisi aina vain paremman näköinen match. Tinderissä on enemmän miehiä, joten tinderin "uhreissakin" lienee enemmän miehiä kuin naisia.
Alkoi jo 10 000v sitten. Siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun itse on nelikymppinen mies ha naisen pitäisi vielä olla hedelmällinen.
Se naisen biologinen kello kun on yksi totuus, mitä ei voida kiistää ja naisen kyky saada lapsia tai aika jolloin on jo kiire, tuppaa tuossa nelikymppisena olemaan jo game over.
Jotta tämmöinen 40v mies, voisi vielä nauttia vapaasta seurustelu ajasta naisen kanssa enben lapsien tekemustä, niin naisen pitää olla riittävän nuori. Jos vielä otetaan huomioon että pariskuntana haluaa tehdä useamman lapsen monen vuoden aikana, vaaditaan jo pitkälle alle 40v naista.
Okei no jos se kerta tästä pelkästään olis kiinni, niin mitä jos nainen kertoisi pakastaneensa munasolunsa? Entä oletko itse pakastanut siittiöitäsi? Niidenkin laatu laskee.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa, kun itse on nelikymppinen mies ha naisen pitäisi vielä olla hedelmällinen.
Se naisen biologinen kello kun on yksi totuus, mitä ei voida kiistää ja naisen kyky saada lapsia tai aika jolloin on jo kiire, tuppaa tuossa nelikymppisena olemaan jo game over.
Jotta tämmöinen 40v mies, voisi vielä nauttia vapaasta seurustelu ajasta naisen kanssa enben lapsien tekemustä, niin naisen pitää olla riittävän nuori. Jos vielä otetaan huomioon että pariskuntana haluaa tehdä useamman lapsen monen vuoden aikana, vaaditaan jo pitkälle alle 40v naista.
Kyllä se piimä on sinullakin jo hapanta, sori.
Vierailija kirjoitti:
Toisella kierroksella olevat keski-ikäiset miehet ovat todenneet, että oman ikäinen vaimo (ex) on menettänyt kiinnostuksensa seksiin, eikä halua enää toista samanlaista. On siinä uskossa, että nuoremmat naiset ovat innostuneempia seksistä.
Ex oli menettänyt kiinnostuksensa seksiin sen ko. Miehen kanssa ja todennäköisesti sen vuoksi, ettei saanut seksistä yhtään mitään. En usko, että kukaan nainen kieltäytyy tyydyttävästä seksistä, mutta aika moni nainen ei ole sellaista koskaan kokenut.
Olen 45v ja haluan 16-17v tyttöystävän.
Kirsi45
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on asenneongelma. Ikärazisti.
Jos 15 v. vanhemmat kiinnostavat sinua niin ihan vapaasti mutta ei omanikäisistään kiinnostunut ole ikär as isti.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja haluan 16-17v tyttöystävän.
Kirsi45
Lääkkeet?
Vierailija kirjoitti:
Hassua ajatella, että toiset vasta suunnittelevat tuossa iässä. Meillä on jo maailmalla, seurusteluvuodet palanneet. Se paranee siitä kyllä. n42/m43
En ole koskaan huomannut ettei kelpaisi
T. N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua ajatella, että toiset vasta suunnittelevat tuossa iässä. Meillä on jo maailmalla, seurusteluvuodet palanneet. Se paranee siitä kyllä. n42/m43
Tässä on sukupolvi välissä, ihan turha verrata 4-kymppisiin enää...
eri
lämänvaih kirjoitti:
Pari miespuolista kaveria mulla, joista toinen 39 ja toinen 40. Tinderistä etsivät vain 22-28-vuotiaita naisia. Tiedän, koska lähettävät mulle ruutukaappauksia. Niillä ei sytytä, että noi parikymppiset on niitä itseään kohta 20 vuotta nuorempia, koska niiden kohdeikäryhmä ei muutu, vaikka niillä oma ikä karttuu. Tästä päättelen, että miehet yleisesti jää henkisesti tonne parikymppisiksi. Miten voi muuten kuvitella, että 20 vuotta nuorempi olisi jotenkin samassa elämänvaiheessa ja pystyisi reflektoimaan asioita kokemuksen kautta? Mut sehän näitä miehiä ei kiinnostakaan.
Ja lisään vielä, että kun olen kommentoinut heille asiasta, niin selittävät aina, että niiden 23-v. deittinainen on ”ikäisekseen tosi kypsä” 🥱. Selvä. Kypsyys oli tärkeäkin kriteeri ja siksi etsit itseäsi 17 vuotta nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sukupolvi välissä, ihan turha verrata 4-kymppisiin enää...
Mulla ja edellisellä on näköjään 2 vuoden sukupolvien kuilu.
eri
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa heräämään myös siihen todellisuuteen, että aitoja parisuhteita ei enää ole, kiitos feminismin. Yhteiskunnissa, joissa naiset irtosuhteilevat, ei ikääntyvällä naisella ole arvoa.
Päin vastoin, mekin saamme nyt tehdä samaa kuin miehet eikä meidän ole pakko suostua vanhemman miehen vaimoksi. Kyllä miehet ovat ennenkin yrittäneet nuorempia vaikka ovat olleet naimisissakin. Miesten irtosuhteilu ei kummasti haittaa?
Mikä estää perustamasta aidon parisuhteen nykyäänkin? Ei kai suhteessa ole enää tarkoitus irtosuhteilla? Vai pitääkö esittää neitsyystodistus.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää lapsilaumaa pykätä kun olet itse 40 niin kyllä sinulla tässä on se peli ohi.
Katsella saa. Haluta saa, vaan ei ole totta. Suomessa suurten 8käerojen pariskunnat ovat t8della harvinaisia, vain alle 0.5% pariskunnilla on suuri ikäero. Yleisin on muutaman vuoden ikäero.
Siinä vaiheessa kun naiset alkoivat vaatimaan parempaa kuin oman ikäisissä on tarjolla ja miehiä on enemmän kuin naisia niin pitäisikö miehien jäädä yksin jos ei löydä oman ikäistä kumppania?
Miksi? Minä vein aikoinaan, enkä muilta kysellyt.