Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos olisit tiennyt, miltä vartalosi näyttää raskauden jälkeen...
17.05.2015 |
Olisitko hankkinut lapsia? Itse olisin odottanut ainakin 10 vuotta, jottein olisi päälle parikymppisenä tarvinnut näyttää mummolta. Tietenkään en nyt lasta vaihtaisi siihen kauniiseen vartaloon ennen raskautta, mutta ei mene päivääkään etten murehtisi ulkonäköäni. :( Vauva onneksi pieni, vasta 5 kk joten ei jää aikaa murehtia liikoja. ;)
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla ei raskaudet ole vaikuttaneet kroppaan oikeastaan ollenkaan, en keksi mitään paitsi että tissit olleet nyt kaksi vuotta vähän kauniimmat kun olen imettänyt (kaksi lasta reilu vuoden välein joita molempia imettänyt vuoden). Kaikki raskausarvet ja löysät nahkapussukat sain jo siitä kun laihdutin 40 kiloa ennen raskauksia. Ironista kyllä raskauksissa maha kasvoi "sisäänpäin" jopa hoikkana, ei siis venyttänyt nahkaa kun ei edes kummemmin näkynyt ulospäin. Eli jos olisin koko elämäni ollut hoikka niin olisin vissiin säästynyt näiltäkin kropan muutoksilta, ehkä tissit olis kuitenkin alkaneet roikkumaan joka tapauksessa.
Joka tapauksessa olen ihan sinut kroppani kanssa vaikka se ei mikään unelmavartalo olekaan, mielestäni eletty elämä saa näkyä. Ja mieheni kiihottuu edelleen nähdessään minut alasti joten ei ongelmia senkään puolesta. Enkä ikinä vaihtaisi lapsiani unelmakroppaan, rakastan heitä yli kaiken ja halusin heidät nimenomaan juuri nuorena. -Parikymppinen, vartalo kuin nelikymppisen-