Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit tiennyt, miltä vartalosi näyttää raskauden jälkeen...

Vierailija
17.05.2015 |

Olisitko hankkinut lapsia? Itse olisin odottanut ainakin 10 vuotta, jottein olisi päälle parikymppisenä tarvinnut näyttää mummolta. Tietenkään en nyt lasta vaihtaisi siihen kauniiseen vartaloon ennen raskautta, mutta ei mene päivääkään etten murehtisi ulkonäköäni. :( Vauva onneksi pieni, vasta 5 kk joten ei jää aikaa murehtia liikoja. ;)

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisin yrittänyt lasta jo aiemmin jos olisin tiennyt kuinka käy. Paino on pudonnut 8kg lähtöpainosta, rinnat on kokoa kahta suuremmat ja vatsa pienentynyt. Iho on paremmassa kunnossa kuin ennen ja samoin hiukset. Vauva on nyt 8kk ja itsellä ikää 31.

Vierailija
42/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti, vartaloaan voi muokata myös myöhemmällä iällä, vauva-ajan jälkeenkin. Voit aloittaa jo nyt kotona tekemällä kokovartalo kuivahierontaa, ihon kuorintaa, rasvausta jne. Samoin liikuntaharrastuksia voi lisätä sitä mukaa kun aika ja jaksaminen antaa myöten. 

Itse sain muksut yli yli kolmekymppisenä ja olihan se järkytys, miten paljon hormoonit vaikuttivat esim. Selluliittiin kertymiseen. Mutta kun aloin hoitaa itseäni säännöllisesti ja johdonmukaisesti, niin kroppa alkoi lopulta palautua. Nuorella ihokin palautuu nopeammin. Se vaan vaatii toisilla hieman enemmän panostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö pimpistä kuvia heti synnytyksen jälkeen?

Vierailija
44/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 10:47"]

Kyllähän se harmittaa. Minulla oli B-kupin rinnat ennen ensimmäistä raskautta. Imetyksen myötä kasvoivat c-kuppiin ja palautuivat b-kuppiin. Toisen raskauden ja imetyksen aikana en edes tarvinnut isompia liivejä. Imetyksen loputtua olen siirtynyt A-kuppiin! Nyt minulla on ROIKKUVAT A-kupin rinnat! Onneksi on olemassa kunnolla topattuja liivejä, vaikka tuntuu jo ajatuksena inohttavalta, että "tissit" ovat pelkkää pumpulia.

Vatsa on ihan ok. Uskon sen vielä parantuvan jumpalla. Viimeisestä synnytyksestä yli vuosi aikaa.

[/quote]

Ja lisään vielä. Olisin varmasti tehnyt lapset yhtä nuorena, vaikka olisinkin tiennyt etukäteen tämän. Mikään hoito tai hieronta ei tyhjentyneisiin tisseihin auta, mutta en uskalla mennä leikkaukseenkaan.

Vierailija
45/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kaksoset ja kroppa kyllä kärsi! Raskausarpia on järjetön määrä ja mahan iho on ihan ryppyinen ja roikkuva. Vino hätäsektioarpi halkaisee mahan kivasti... :/ Tissit jäi roikkuviksi arpikasoiksi. Mutta siis Tottakai olisin lapset hankkinut vaikka olisin tiennyt kroppani muuttuvan näin hirveäksi! Toki mua harmittaa että nuori kroppa näyttää tältä, mutta asiat tärkeysjärjestykseen. Mun keho on nyt tällainen ja en sille mitään voi :)

Vierailija
46/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino raskauden jälkeen jäi nopeasti siihen, mitä se oli ennen raskautta. Ainut harmi oli, että tissit kasvoivat A:sta D:hen eivätkä palautuneet. En silti olisi jättänyt lasta hankkimatta. 

Vierailija
47/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi miyä muutoksia: sektioarven takia vatsa kummallisen muotoinen, alavatsa arpinen ja vatsa löllö vaikka olen alle lähtöpainon. Rinnat paisuivat järkyttäviksia maidonnoustessa, jopa kätilö kauhisteli :D nyt rinnat pari kuppikokoa isommat kuin ennen raskautta, mutta maidonnousu jätti jälkensä ja rinnat venyneet ja ryppyiset. :( vatsanahka ja rinnat ovat vähän sellaiset ettei siinä treebit auta :D onneksi lapsi on toki kaiken arvoinen mutta ei se rakkaus lapseen mua kaunista

Ap

Vierailija
48/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset vasta "kypsemmällä iällä" eli yli kolmekymppisenä.4 lasta,eikä kroppa kärsinyt mitenkään. Olen aina ollut hoikka ja pienirintainen. Raskausarpia ei tullut, raskauskilot lähti itsestään.Kai se riippuu perintö-ym tekiöistä muutuuko kroppa jotenkin . Nyt kun olen jo yli viisikymppinen alkaa ikä tehdä tehtävänsä. Kuitenkin nyt liikun enemmän kuin nuorena, juoksen, uin , hiihdän, käyn jumpassa, joten lihakset on varmaan paremmassa kuosissa kuin koskaan:)

Vierailija
49/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen on KOLMEN lapsen äiti eikä raskaudet kyllä enää näy missään. En jaksanut kaivaa vähäpukeisempia kuvia, mutta sixpäk löytyy jne:

http://endorfiinikoukussa.sykesport.fi/2015/05/05/kehonpainotreeni-ulkona/

Tämä EI ole kettuilua sulle siitä, että kaikille raskaus ei tee mitään jälkiä, vaan kannustusta. Tuonkin bloggaajan lapset on siis jo lähes kai kouluikäisiä ja vuosien työllä hän on rakentanut itselleen urheilullusen kropan. Sun lapsen syntymästä on vasta 5kk! Odota rauhassa ja kyllä se vartalo palautuu elintapojen mukaiseksi. Jos näet vaivaa, on siitä taatusti palkintokin luvassa - jos et, noh se on sitten geeneistä kiinni. Jos asia on sulle oikeasti tärkeä niin siihen voi kuitenkin vaikuttaa. Jos taas et jaksa, niin ei se niin tärkeää ehkä ollutkaan? :) tsemppiä!

Vierailija
50/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun raskaudesta on alle vuosi. Maha edelleen järkky pömppis ja ihan alavatsalla roikkuu vähän nahkaa. Raskausarpia löytyy ja tissit on valahtanut. En silti vaihtaisi lastani entiseen vartalooni (ei sekään huippu ollut).

Vierailija
51/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vartalo ehtii siitä palautua. Edellinen (50) laittoi juuri hyvän linkin 3 lapsen timmistä äidistä, joten ei siitä sen enempää. Ja se otsikon kysymys, kyllä olisin tehnyt. Raskaus ei jättänyt minuun kovin kummoisia jälkiä muutamaa arpea lukuun ottamatta, jotka ovat jo kauan sitten vaalenneet. Ja lapsi on kyllä kaiken sen arvoinen! Raskaus ja synnytys on normaalia, muutenhan ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Synnytti tai ei, ihminen rapistuu kuitenkin iän myötä ja lahoaa sitten haudassa, se on vain materiaa. Elämän aikana saadut arvet kertovat siitä, että ihminen on elänyt, elämä on kulkenut hänen lävitseen ja ihminen on saanut siitä osansa ja jättänyt jotain itsestään jälkeen. Se on minusta hienoa.

Vierailija
52/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, mitä varten pitää niin kriittisesti itseään tuijotella. Kirjoitin just tänä aamuna täällä bikiniketjuun Ruma bikineissä? Ikää on ja lapsia on ja masu roikkuu ja tissit roikkuu ja silti vaan meinaan suunnata bikineissä biitsille, löytyi taas niin ihanat hapsubikinit. Kun suuntaa mielensä vähän muihin juttuihin kuin itsensä arviointiin, niin maistuu elämä paremmalta!

Vierailija
53/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja aika auttaa. <3 Aika parantaa mielen ja kropan. Mulla on menny aikaa toipumiseen 1/2-1 vuosi.... eli ei tarvi olla super-mamma ja saat surra kroppaakin. Normaalia on. Vaunulenkit kehiin ja kesästä nauttimaan. :)

Vierailija
54/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olevinaan uskottelen itse, ettei raskaus kehoani muuttanut. Valitettavasti kuitenkin aina seksin aikana huomaan miehistä, että olen enää vain "ruma mutta helppo pano". Toista se oli kun oli paikat timmit. Olen nuori äiti, mutta olo on kuin nelikymppisellä. Kyllä se vähän harmittaa.

Vierailija
55/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:23"]

Joku kysyi miyä muutoksia: sektioarven takia vatsa kummallisen muotoinen, alavatsa arpinen ja vatsa löllö vaikka olen alle lähtöpainon. Rinnat paisuivat järkyttäviksia maidonnoustessa, jopa kätilö kauhisteli :D nyt rinnat pari kuppikokoa isommat kuin ennen raskautta, mutta maidonnousu jätti jälkensä ja rinnat venyneet ja ryppyiset. :( vatsanahka ja rinnat ovat vähän sellaiset ettei siinä treebit auta :D onneksi lapsi on toki kaiken arvoinen mutta ei se rakkaus lapseen mua kaunista Ap

[/quote]

mulla kasvoi rinnat D-kupista g-kuppiin ja olivat imetyksen jälkeen isot ja löysät. Kokemuksesta tiedän, että kuivahieronta, kiinteyttävä voitelu ja jumppa nimenomaan auttaa. Nyt kaksi vuotta myöhemmin e-kuppi eikä enää edes roiku. Ihokin parani veltosta normaaliksi. Mutta tietysti jos ei halua edes kokeilla niin valintahan sekin on. Itsekseen ne eivät tosiaan kaikilla palaudu. T.43

Vierailija
56/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehtiikohan ketut ulkonäköään vanhana....

Ei kiinnosta yhtään miltä näytän, sen sijaan kiinnostaa, miltä kuulostan.

Vierailija
57/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on tullut lisää 5 kg, raskaat rinnat roikkuu ja sopivia paitoja vaikea löytää, maha pömpöttää ja housut ei meinaa mennä kiinni. Etenkin rintojen koko harmittaa, koska ne roikkuu ja vetää hartianseudun jumiin -mä kun toivoin, että ne pienenisi pitkien imetysten myötä (ennen lapsia 70 D, nyt 75 FF). Lapsiin en näitä harmituksen tunteita projisoi ja neljäs vauva on jo tilauksessa.

Vierailija
58/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 11:07"]Löytyykö pimpistä kuvia heti synnytyksen jälkeen?
[/quote]

Mitäpä internetistä ei löytyisi. Pitää olla vain taitava googlaaja.

Vierailija
59/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin synnytyksen jälkeen näyttänyt pieneltä vihreältä mieheltä niin en katuisi hetkeäkään. Ulkonäkö on jotenkin muuttunut täysin toisarvoiseksi asiaksi. 

Vierailija
60/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Kroppani muuttui vain rintojen osalta, muuten näytän samalta. En halua korjauttaa rintoja, koska olen juuri oppinut pitämään niistä. :)