Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit tiennyt, miltä vartalosi näyttää raskauden jälkeen...

Vierailija
17.05.2015 |

Olisitko hankkinut lapsia? Itse olisin odottanut ainakin 10 vuotta, jottein olisi päälle parikymppisenä tarvinnut näyttää mummolta. Tietenkään en nyt lasta vaihtaisi siihen kauniiseen vartaloon ennen raskautta, mutta ei mene päivääkään etten murehtisi ulkonäköäni. :( Vauva onneksi pieni, vasta 5 kk joten ei jää aikaa murehtia liikoja. ;)

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisin. Mun vartaloni on mun elämän prioriteettilistalla noin sijalla tuhat.

Vierailija
2/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kroppa mitenkään paljoa ole muuttunut raskauksien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olisin hankkinut. Ei minua oma kroppa ole niin paljoa kiihottanut, että olisin ulkonäkömuutosta noin paljon pelännyt. Kieltämättä olin tyrmistynyt miten hurjan näköisiä reisiinn tulleet syvänvioletit raskausarvet olvat. Kuin susi olisi raadellut.

Mutta ei sillä ollut väliä niin kauheasti, koska tiesin niiden vaalenevan ajan myötä. Enkä myöskään koskaan kuvitellut lantion pysyvän poikamaisen kapeana, nainenhan olen sukupuoleltani. Kolmannen lapsen jälkeen vielä vatsa palautui litteäksi, muttei enää neljännen.

Esikoisen sain 20-vuotiaana

Vierailija
4/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt. Vartalolleni ei tapahtunut oikeastaan mitään muutosta. Olen hoikka, vatsa on litteä, rinnat on kiinteät (paitsi nännipihat isommat) niin kuin ennen synnytystäkin. Olin 19 v kun sain lapsen

Vierailija
5/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin roikkotissinen laiha läski ennen lapsia ja olen sitä lasten jälkeenkin. Raskausarpia ei tullut.

Vierailija
6/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ole tullut ihmeellisiä muutoksia. Toki jotain.

Vierailija
7/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ei mulla ainakaan vartalo raskauksien jälkeen mitenkään muuttunut.

Aika ja maan vetovoima sen kyllä tekee :D

Vierailija
8/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, lisätään että toivon vadtauksia niiltä keillä vartalo muuttui paljon. Ei kai kukaan nyt lapsia jättäisi tekemättä jos vartali pysyisi samanlaisena :D itsellä siis vatsa ja rinbat kuin vanhalla naisella :)

Ap

Vierailija
9/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n raskaudesta on vielä niin vähän aikaa, että kroppa ehtii palautua vielä paljon.

Itselleni ei ensimmäisestä raskaudesta 3 v sitten jäänyt jälkiä. Nyt olen toisesta viimeisilläni ja maha on edellistä isompi. Saa nähdä mitä tästä on vuoden päästä näkyvissä.

Vierailija
10/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lapseni on paljon tärkeämpi kun yksikään arpi tai roikkuvat tissit. Joten todellakin olisin. Asiat mittasuhteisiin.

Vierailija
11/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta ja sitäpaitsi kilot lähti karisemalla.

Vierailija
12/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just. Ulkonäkökeskeinen nykyäippä siellä nillittää, kun on tissi pudonnut ja mahanahasta saa pinsetillä kiinni. MItä jos ei miehetkään enää halua "sitä"?!

Vierailija
13/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkaa itkettää kun lukee aina vaan näitä ettei muiden vartaloille käyny mitään. Siinä toivossa minäkin lapsen hankin mutta elämä on niin epäreilua. Saa syyttää turhamaiseksi ja pinnalliseksi, mutta on tosi kurjaa kun oma vartalo oksettaa

Ap

Vierailija
14/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaikka en yhtä kiinteä ja hehkeä olekaan. Olisin nämä ominaisuudet kuitenkin jossain vaiheessa menettänyt. Ja sinänsä raskaus ei tätä aiheuttanut vaan hyvin stressaava vauva-aika. Ehkä seuraavalla kerralla osaan ottaa rennommin. :)

Vierailija
15/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:49"]Ei mun kroppa mitenkään paljoa ole muuttunut raskauksien vuoksi.

[/quote]

Sama täällä. Raskaudet eivät näy kehostani lainkaan. Sektioarpi toki on, mutta ei haittaa, eikä näy bikinirajan alta.

Vierailija
16/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt 9kk, ja minä inhoan vartaloani. Kaikki minussa on löysää! Löllö vatsanahka ja löllöt riipputissit.. Raskausarvista en edes aloita puhua. Mutta silti en kadu hetkeäkään. Se ilo mitä siitä kauniista kropasta saisi, ei ole mitään verrattuna tähän iloon ja onneen mitä oma lapsi tuo. Minulla on myös mies, joka rakastaa ja haluaa minua, vaikka kuinka löllö ja arpinen olenkin.

Vierailija
17/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun synnytyksestä on vasta viisi kuukautta.

Vierailija
18/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:56"]

Ja alkaa itkettää kun lukee aina vaan näitä ettei muiden vartaloille käyny mitään. Siinä toivossa minäkin lapsen hankin mutta elämä on niin epäreilua. Saa syyttää turhamaiseksi ja pinnalliseksi, mutta on tosi kurjaa kun oma vartalo oksettaa Ap

[/quote]

Todella toivon, että olet trolli. Ei noin hullua peilikuvansa palvojaa olekaan. Tai onhan niitä, ei se tyhjästä syntynyt tarina Narkissoksestakaan, joka ihaili kuvajaistaan lammen pinnasta. Eikä tyhjästä ole syntynyt fitness-höyrähtäminen.

Vierailija
19/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 09:55"]Just just. Ulkonäkökeskeinen nykyäippä siellä nillittää, kun on tissi pudonnut ja mahanahasta saa pinsetillä kiinni. MItä jos ei miehetkään enää halua "sitä"?!
[/quote]

Kyllä mun mies kuule mua haluaa tällaisenakin, mutta itseä ei paljon seksi kiinnosta tämän näköisenä :) ja en koe olevani huono äiti vaikna haluaisin olla kaunis. Lasta en edelleenkään vaihtaisi pois mistään hinnasta

Ap

Vierailija
20/61 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhenee ja vartalo muutttuu jokatapauksessa. Ja ei, en olisi jättänyt lapsia hankkimatta. On raskausarpia, rasvaa kertunut eri paikkaan kuin ennen raskautta, vatsakaan ei ole enää litteä. Rinnat ovat +yksi kuppikoko. On myös raskauteen liittymättömiä arpia. Elämä saa näkyä vartalossa.