Liian nätti äitikaveriksi
Tämä ei varmaan monen mielestä ole ongelma mutta minulle on. Olen äiti ja tykkään treenata, meikata ja pukeutua nätisti leikkipuistoon, kauppaan jne. No en saa ystäviä koska naiset eivät pidä minusta. Yritän olla kaikille mukava, hymyillä jne. Pitäisikö oikeasti lihoa, ja pukeutua tuulipukuun jotta naiset hyväksyisivät.
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:00"]Ehkä pitää vielä korostaa että en löydä sydänystäviä. Kyllä mulle tykätään jutella ja ollaan ystävällisiä puolin ja toisin mut kukaan ei ikään kuin usko että mulla olis mitään ongelmia tms. jos niistä yrittää avautua
Ap
[/quote]
Ja sä sitten päättelit että johtuu sun ulkonäöstä? Tuo sama ongelma on kaikilla. Kuulostat lisäksi itserakkaalta ja kuvittelet ulkonäkösi olevan kaiken keskiössä.
Av-mammat katkerina ja hyökkäävinä heti kun langoilla kaunis nainen. Nauran, aina kerta toisensa jälkeen sama juttu :D
Olen vauvan kanssa käynyt vasta kerran leikkipuistossa niin että siellä on ollut muita. Kyllä sen tunsi kuinka sivummalla seisoneet kaksi äitiä tarkastivat heti päästä varpaisiin että kaskas uusi mamma ja jatkoivat sitten juttuaan.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 07:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 07:41"]
Mä oon myös ihan oikeasti huomannut saman. Kiertelen paljon eri puistoissa, välillä (useimmiten) en meikkaa ollenkaan, hiukset on pompulalla jne. Näytän meikkaamattomana suoraan sanottuna rumalta omasta mielestäni. Meikattuna olen kuitenkin oikeasti nätti. Oon huomannut että sillon kun en ole meikannut, mulle jutellaan paljon enemmän ja ollaan ystävällisempiä :/
[/quote]
Mutta arvaa mitä, sama tapahtuisi vaikka olisit meikkaamattomanakin kaunis. Ei tuo ilmiö johdu kauneudesta vaan puunaamisesta.
[/quote]
Arkimeikki ei ole puunaamista.
Meikkaamattomat äidit paljastavat karun pinnallisuutensa: heti jos joku äiti uskaltaa panostaa edes hitusenkaan ulkonäköönsä leimataan pinnalliseksi bimboksi.
Kai te nyt hei ymmärrätte miten pinnallisia ja tuomitsevia te meikkaamattomat itse olette?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:48"]
Hmmm..ulkonäköni on sellainen että käännän katseita missä liikunkin. Pari miehen kaveria on kännissä tunnustanut ihastuneensa muhun. Ja muutamia ihastujia on koko ajan.Miesten kanssa tulen juttuun hyvin joten uskon etten ole autisti: )
[/quote]
No, tää kyllä kertookin kaiken ap:stä oikeastaan... Ei tarvitse jatkaa tätä keskusteluketjua enää.
Ei hätää, äitikaverien saanti ei ole ulkonäöstä kiinni, eikä siitä ettetkö olisi mukava. Ne ns. äitikaverikerhot ovat sellaisia sisäänpäinkääntyneitä kuppikuntia, ettei sinne uusia tyyppejä oteta, eikä tosiaan ainakaan mitään normaaleita.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:48"]
Av-mammat katkerina ja hyökkäävinä heti kun langoilla kaunis nainen. Nauran, aina kerta toisensa jälkeen sama juttu :D
[/quote]
Mikä sust saa vakuuttumaan, että nainen on kaunis? Monilla on itsestään kuva, joka poikkeaa aikalailla ympäristön käsityksestä ko. henkilöstä.
Tää menee samaan sarjaan kuin "en löydä itsellleni miestä, koska miehet pelkäävät kaltaistani liian älykästä naista".
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 08:02"]Mulla on monta tosi tosi kaunista kaveria. Mutta niistä kukaan ei ole fitnesspissis oransseine naamoineen, tekoripsineen ja rakennekynsineen. Järkyttävän mauttomista Guessin vaatteista ja laukuista puhumattakaan. Sellaiset ihmiset eivät vain ole samalla aaltopituudella kanssani. Minkäs sille voi.
[/quote]
Kylläpä olet ennakkoluuloinen ihminen. Minä en voi vaatetuksen perusteella sanoa, kenen kanssa tulen toimeen ja kenen kanssa en. Vahinko, että sinunkaltaiset naiset pystyvät lisääntymään.
Varmasti koet että asia on näin, mutta oletko varma ettet löydä ystäviä ulkonäkösi takia vai onko syy jossain muussa? Itsekin kotiäitinä, enkä ole ylipainoinen, meikkaan ja puen itseni, sekä lapseni huolitellusti ja kauniisiin vaatteisiin. On sitten eriasia jos ulkonäkö on "se juttu", jonka ympärillä kaikki pyörii...Silloin voi olla vaikeaa löytää äiti-ystäviä. On totta että uusiin "hiekkalaatikko" piireihin on vaikea päästä ja itsekin kokenut että uusia naamoja saatetaan katsoa nenänvartta pitkin leikkipuistoissa, mutta kyllä ne ennakkoluulot karisee kun menee rohkeasti juttelemaan. Lapsistahan on helppo höpötellä vieraidenkin kanssa. Jonkun kanssa "synkkaa" ja toisien kanssa ei ;)....
[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:40"]
Tämä ei varmaan monen mielestä ole ongelma mutta minulle on. Olen äiti ja tykkään treenata, meikata ja pukeutua nätisti leikkipuistoon, kauppaan jne. No en saa ystäviä koska naiset eivät pidä minusta. Yritän olla kaikille mukava, hymyillä jne. Pitäisikö oikeasti lihoa, ja pukeutua tuulipukuun jotta naiset hyväksyisivät.
[/quote]
No voi on sullakin ongelma. Jospa nyt vähän liioittelet?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 10:00"]Tää menee samaan sarjaan kuin "en löydä itsellleni miestä, koska miehet pelkäävät kaltaistani liian älykästä naista".
[/quote]
Kyllä tuo on joillekin ihan todellinen ongelma. Monet miehet eivät nimittäin arvosta tai kestä sitä, että kumppani on heitä selvästi älykkäämpi.
Uskon kyllä tuon ongelman. Muille äideille tulee huono olo seistessä vieressäsi, vaikka se vähän hölmöltä kuulostaakin. Leiksalle meikanneista ja hienosti pukeutuneista äideistä saa myös helposti vähän pinnallisen kuvan (vaikka kuva olisikin ihan väärä) eikä äidit siksi mielellään halua tutustua. Itse olen yksi noista möhömahaisista kollarit ja huppari -äideistä. Kyllä mä mielelläni juttelen ihan kaikkien kanssa leiksalla mutta hankalaa on mullekkin itse lähestyä todella kaunista ja laittautunutta äitiä. Mulla on yksi äitikaveri (jo lapsuudenkaveri) joka on äärettömän kaunis, hoikka, isotissinen, hyvä pukeutuja ja hänellä on aina tukka kauniisti. Joskus kyllä hävettää seistä hänen kanssaan leiksalla tai käydä kävelyllä mutta hänen kanssaan ollaan kuin siskoksia niin ei se ystävyys siihen kaadu :D