Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttu taas, tyhjästä? Auttakaa kun ei enään tiedä mikä mitäkin.

Vierailija
24.05.2015 |

Eli, olen luvannut miehelle, että herätän hänet su ja la vähän sen jälkeen kun ole lasten kanssa herännyt.

Tänään kävin herättämässä hänet ja mies pyysi laittaa kahvin tippumaan, kohta kävin uudelleen miehen tykönä ja aiko kohta herätä, puolen tunnin päästä kävin sanomassa, että tule jo ja että suunnilleen tunnin kuluttua lähdetään synttäreille, ei vieläkään noussut. Kävin kolme kertaa hänet nostamassa sängystä ylös, että nyt kahville, aina meni takaisin.

Ilmotin vihdoin miehelle, että keitä itse kahvit join jo sinunki kahvin ja lähdetään puolen tunnin kuluttua ja lähde mukaan jos kiinnostaa. Kun oltiin lähdössä, hirveä huuto alkoi, että häntä ei oo herätetty ja kahviakaan ei oo keitetty valmiiksi.

Ukko jäi kotiin mököttään ja me lähdettiin, kun tultiin ei puhunut mitään ja äsken häipyi omille teilleen.

Alkaa olla melko epätoivo tuon miehen kanssa jo. Ei ollut ensimmäinen kerta kun hän hirveän show järjestää heräämisestään.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa täällä joku taas esittänyt ap:ta, mies käy töissä, joka päivä herää klo 6.15,. sinne herää yksikseen ja mukisematta, en tiedä miksi pitää sitten alkaa viikonloppusin kiukuttelemaan. joskus katsoo lapsia, mutta ei oo koskaan kaikkia kerralla kattonut.

Täytyy tsempata itteä, että jaksaa pitää nyt päänsä eikä mene hänen kiukutteluihin mukaan enkä anna periksi. jos alkaisi ymmärtää, että vaikka joskus olen kynnysmatto ollutkin, en ole enään.

se OIKEA ap (ja anteeksi kaikille jotka järkyttyneet sanasta enääN)

Vierailija
2/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat miehen nukkua lauantaisin pitkään, jotta pääsee univeloista ja sitten sunnuntaina lapset herättää isän? Tuo videointi kuullostaa hyvältä, hän ei edes taida muistaa noita herättely-yrityksiä? Et ole hänen äitinsä, joten mihinkään tällaiseen ei tarvitse suostua varsinkaan jos mies ei arvosta kahvin keittoa. Itse lähtisin viikonlopuksi jonnekin rentoutumaan ilman lapsia niin mies ymmärtäisi mistä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä kakaramies.

Vierailija
4/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että mies laittaa itselleen tusinan herätyskelloja soimaan.

Ei sinun enää tarvitse kuunnella aikuisen lapsen kiukuttelua täysin turhasta asiasta. 

Vierailija
5/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkkeet tilanteeseen: herätyskello (tai kännykän herätys) ja termari. 

Vierailija
6/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi siis antoi sinulle kaksi vaihtoehtoa: toimi hänen herätyskellonaan tai ero. Sanoi sitten kuinka kiukuspäissään tahansa, tuosta kuultaa todella vahva epäkunnioitus sekä sinua että parisuhdettanne kohtaan.

Vierailija
7/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako miehesi tilanteista mitään? Suuttuuko vain herätessään? Kuulostaa siltä millainen itse olen usein aamuisin. Saatan huutaa, kiukutella, viuttuilla, haukkua ja pyytää palveluksia aamulla jonkun herättäessä. Sitten jatkan unia ja se toinen palvelee ja herättelee vähän väliä mutten havahdu. Myöhemmin herätessäni muistan vain osan tai en mitään tapahtumista. Esim saatoin juurikin muistaa seuraavan kerran herätessäni että olen pyytänyt kahvia mutta sekavan tilan takia en tajunnut nukkuneeni sen ohi. Ihmettelin aina että mistä kyse ja harmitti kun aina joku oli mulle aamulla vihainen kiukuttelusta jota en muistanut itse. Sitten löysin termin "unihumala" joka liittyy jonkinlaiseen unihäiriöön. Nykyään osaan ennalta selittää mistä on kysymys, jos joku tulee yöksi. Yleensä tapahtuu kuitenkin vain läheisten ihmisten kanssa, ennen äidin ja nykyään poikaystävän. Lainaus liittyen aiheeseen: "henkilöllä ilmenee sekavuutta, aggressiivisuutta, muistamattomuutta, automatismeja ja tasapainovaikeuksia." Nämä siis nimenomaan heräämistilanteessa. Kannattaa kysyä muistikuvista. Jos muuten käyttäytyy noin niin ei tämä selitä.

Vierailija
8/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ensinnäkin sinä heräät lasten kanssa ja mies saa nukkua? Toiseksi, miksi pidät aikuiselle miehelle mitään herätyspalvelua, eikö tämä osaa huolehtia asiasta itse? 

Teit oikein, vielä kun lopetat tuon palvelemisen ja annat miehen huolehtia heräämisistään itse. 

Vierailija
9/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmotin miehelle,että tästä lähin en keitä enään hänelle kahveja enkä häntä herätä koska aina niin hirveä show eikä hän osaa sitä arvostaa yhtään, että hänelle kahvit keitän ja hänet herätän..

Sanoi vaan, että eroa jos ei kerta kiinnosta. pakko erota jos ei ala muutosta tulla, tää kaikki riitely vie kaikki mehut multa. Sitten on vaan pahalla päällä lapsille, turhaan.

Vierailija
10/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ap

Vierailija
11/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinäkään mikään kultavaimo ole. Riitaan ttarvitaan aina kaksi.

Vierailija
12/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies myös äkäinen herätessään varsinkin päiväunilta. Kiukuttelee ihan pienestä ja en anna kuulemma nukkua rauhassa. Lähinnä aina naurattaa. Hän on kuitenkin paljon paremmalla tuulella, jos herätän ystävällisesti enkä vain komenna. Ei mullakaan ole syytä herätä hyväntuulisena, jos joku käy nalkuttamassa koko ajan.

Vierailija
13/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ensin nätisti saada hänet hereille, mutta tunnin kun oli häntä yrittänyt saada ylös niin paloin minunkin hermo. Koska tiesin sen, että hän järjestää hirveän shown vielä koska hänen on annettu nukkua liian pitkään.Ei vaan hermot riitä katsomaan sitä ainaista showta. Miksi ei aikuinen ihminen itse nouse sillon ku haluaa. Mulle riittää se, että minä hoidan kolme lasta, syötän aamupalat, vaihdan vaipat, vaatteet, leikitän niitä yms. Siihen päälle pitäisi vielä samalla käydä "herättämässä" ukko.

ap

Vierailija
14/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla typerä ukko.

Vierailija
15/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jatkossa käsket käyttää herätyskelloa. Mikset kahvia voisi keittää siiheksi valmiiksi kun suunnittelee heräämistä. Juo sitten vaikka seisoneena/kylmänä kun vääntäytyy pystyyn.

Vierailija
16/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit? Miksi edes olet tuollaisen paskakasan kanssa? Älä nyt paasaa enää yhtään!

Vierailija
17/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään -.- -.- -.- -.- olette naurettavia molemmat, sori.

Vierailija
18/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:08"]

Enään -.- -.- -.- -.- olette naurettavia molemmat, sori.

[/quote]

sori ku jouduit kärsimään tälläsen kamaluuden vielä tälle päivää, että joku kirjottaa ja puhuu erilain ku sinä. voin järjestää sinulle kriisiapua.

ap

Vierailija
19/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti oon huomannut saman, että typerä siitä on tullut. harmittaa ihan valtavasti. :/ en minä haluaisi erota, mutta en minä kyllä tällainkaan jaksa. :(

Keitin kahvit kun ukko pyysi, join oman satsin ja odottelin melkein kaksi tuntia ja ukko ei tullut kahville joten join hänenkin satsin. turhaan sitä olisi kylmettyyn jättänyt, koska ukko olis alkanut sitten vittuilla, että kahviakaan ei pidetä hänelle lämpimänä.

ap

Vierailija
20/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seuraavan kerran herätysyritykset videolle ja laita katsomaan, kun on hereillä ja neutraalilla tuulella. Sulla ei ole mitään velvollisuutta huolehtia miestä hereille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi