Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian nätti äitikaveriksi

Vierailija
17.05.2015 |

Tämä ei varmaan monen mielestä ole ongelma mutta minulle on. Olen äiti ja tykkään treenata, meikata ja pukeutua nätisti leikkipuistoon, kauppaan jne. No en saa ystäviä koska naiset eivät pidä minusta. Yritän olla kaikille mukava, hymyillä jne. Pitäisikö oikeasti lihoa, ja pukeutua tuulipukuun jotta naiset hyväksyisivät.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposia, ne ei keksi kepposia!

Vierailija
2/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo liian nätti. Sulla ei oo vaan hyvät jutu. Ehkä oot autisti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset äidit pelkää että niiden aviomiehet näkevät sut ja ihastuvat suhun.

Vierailija
4/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat pelkää...

Vierailija
5/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka täynnä itseään naisen pitää olla jos pitää itseään liian kauniina saadakseen kavereita?

Vierailija
6/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm..ulkonäköni on sellainen että käännän katseita missä liikunkin. Pari miehen kaveria on kännissä tunnustanut ihastuneensa muhun. Ja muutamia ihastujia on koko ajan.Miesten kanssa tulen juttuun hyvin joten uskon etten ole autisti: )

Vierailija
7/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vika on jossain muussa kuin sun "kauneudessa"

Vierailija
8/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:48"]Hmmm..ulkonäköni on sellainen että käännän katseita missä liikunkin. Pari miehen kaveria on kännissä tunnustanut ihastuneensa muhun. Ja muutamia ihastujia on koko ajan.Miesten kanssa tulen juttuun hyvin joten uskon etten ole autisti: )
[/quote]

Siis ap

Vierailija
9/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöttädy isien seuraan.

Vierailija
10/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä tuulipuku päälle ja myssy päähän. Toimii.

Vierailija
11/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:47"]Kuinka täynnä itseään naisen pitää olla jos pitää itseään liian kauniina saadakseen kavereita?

[/quote]

Keksii tekosyitä "oon liian nätti", eikä haluu vaan myöntää itselleen ettei ole ihmisenä tarpeeksi kiinnostava. Jo se, että ravaa salilla ja puunaa itseään kertoo siitä, että ihminen yrittää korvata henkisiä puutteitaan. Ei sulle olla kateellisii, ehkä vähän sääliviä kylläkin. :/

Vierailija
12/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa tämänkin ongelman.

Vierailija
13/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näkee naamasta mitä ajattelet vaikka esität ystävällistä ja kiertää sut kaukaa.monilla paljon sua kauniimmilla naisilla on paljon ystäviä!

Vierailija
14/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:47"]Kuinka täynnä itseään naisen pitää olla jos pitää itseään liian kauniina saadakseen kavereita?

[/quote]

Keksii tekosyitä "oon liian nätti", eikä haluu vaan myöntää itselleen ettei ole ihmisenä tarpeeksi kiinnostava. Jo se, että ravaa salilla ja puunaa itseään kertoo siitä, että ihminen yrittää korvata henkisiä puutteitaan. Ei sulle olla kateellisii, ehkä vähän sääliviä kylläkin. :/
[/quote]

Hmmm..olen korkeasti koulutettu ja älyllisissä töissä. Salilla en rehki vaan juoksen ja jumppaan kotona. En päivitä someen ikinä mitään treenikuvia tms. Teen sitä koska jaksan paremmin arkea ja touhuta lasteni kans.

Vierailija
15/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa. Minun ystävätär (äippä myös) on todella kaunis. Tulee hyvin juttuun niin toisten äitien kuin isienkin kanssa. Hän ei olekaan ylimielinen, ja ajattele olevansa kauniimpi tai parempi kuin muut. Ylimielisyyden haistaa aina.

Vierailija
16/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää vielä korostaa että en löydä sydänystäviä. Kyllä mulle tykätään jutella ja ollaan ystävällisiä puolin ja toisin mut kukaan ei ikään kuin usko että mulla olis mitään ongelmia tms. jos niistä yrittää avautua

Ap

Vierailija
17/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:47"]Kuinka täynnä itseään naisen pitää olla jos pitää itseään liian kauniina saadakseen kavereita?

[/quote]

[/quote]

Hmmm..olen korkeasti koulutettu ja älyllisissä töissä. Salilla en rehki vaan juoksen ja jumppaan kotona. En päivitä someen ikinä mitään treenikuvia tms. Teen sitä koska jaksan paremmin arkea ja touhuta lasteni kans.
[/quote]
Syy siihen miksi et saa ystäviä on liian suuri egosi. Oletko aidosti mukava ja ystävällinen vai tympeä ja ylimielinen? Jotenkin tuo jälkimmäinen vaikuttaa todennäköisemmältä kirjoitustesi perusteella.

Vierailija
18/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 00:47"]Kuinka täynnä itseään naisen pitää olla jos pitää itseään liian kauniina saadakseen kavereita?

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Syy siihen miksi et saa ystäviä on liian suuri egosi. Oletko aidosti mukava ja ystävällinen vai tympeä ja ylimielinen? Jotenkin tuo jälkimmäinen vaikuttaa todennäköisemmältä kirjoitustesi perusteella.
[/quote]

No tee päätelmäsi jos olet tuo joka edellä väitti aivottomaksi salilla ravaajaksi :D

Ap

Vierailija
19/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, ei se johdu sun "kauneudesta".

Vierailija
20/113 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 01:07"]Voi sua, ei se johdu sun "kauneudesta".
[/quote]

Tämä. Ei se johdu ap:n kauneudesta, vaan siitä, että ap pitää itseään kauniimpana -> parempana mitä muut. Ja se kyllä näkyy. Kuka sellaisen kanssa haluaisi kaveerata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan