Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten mä voisin pihdata uskottavasti?

Vierailija
16.05.2015 |

Muija lähti reilu viikko sitten työmatkalle ja palaa tiistaina. Viime viikonloppuna mentiin poikien kanssa radalle ja löysin baarista yhden naisen, jonka kanssa mentiin panemaan. Kännissä paljaalla perinteisesti. Nyt ongelma on se, että epäilen oireista päätellen klamydiaa. Varaan ajan testeihin huomenna, mutta meneehän tähän nyt aikaa kuitenkin. Ongelma on se, että yleensä naimme muijan kanssa päivittäin. Miten mä pystyn uskottavasti pihtaamaan, kunnes olen "puhdas"? Muijaki odottaa kovasti tyydytystä matkan jälkeen viesteistään päätellen. Vituttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkaha äkkiä päivystyksessä pääsee testeihin? Vaihtoehto ei ole olla rehellinen ja kertoa tilannetta

Vierailija
2/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:46"]Kuinkaha äkkiä päivystyksessä pääsee testeihin? Vaihtoehto ei ole olla rehellinen ja kertoa tilannetta
[/quote]

Vtun retardi! Päivystyksessä EI TEHDÄ sp-tautitestejä.
Ja ap.lle toivon kupan ja nekrotisoivan bakteerin mulkkuun niin että kyrpänsä mätänee ja tipahtaa pois.

Vierailija
4/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se muijasi ole niin hellänä työmatkan panoista että tuskin piittaa kikulistasi ainakaan pariin viikkoon.
Ps. HIV näkyy testeissä luotettavasti vasta 1kk päästä joten siinäs kituutat tekosyitä keksien.
No tuskin muijasi kärvistelee puutteessa..

Vierailija
5/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee veitsellä munaasi viilto, selitä kokanneesi alasti. Paranemisessa kestää vähintään tuo kuukausi.

Vierailija
6/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sun muijallakin on sama ongelma ja yrittää keksiä uskottavia syitä pihdata. Ja ajattele jos tapaatte toisenne siellä päivystyksessä. Ajattelitko mennä ambulanssilla?

Vierailija
7/7 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat päivittäin ja viikkoa et sitten kestänyt odotella rakastasi? Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa??