Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma bikineissä?

Vierailija
16.05.2015 |

Voiko kuka tahansa nainen käyttää bikineitä? En ole missi, on raskausarpea ja vähän mahanahka roikkuu raskauksien vuoksi. Olen muutaman kilon ylipainoinen. Käsivarsista löytyy läskiä, eikä takamuskaan ole kuin 20 vuotta sitten, jolloin olin 18 v. Tykkään pitää bikineitä uimarannalla ja ulkomaan lomilla olen yläosattomissakin. Ei ole ennen tullut mieleen, ettei se olisi ok, mutta tällä viikolla kaksi ihmistä on antanut ymmärtää, ettei bikinit sovi 40 ikävuotta lähestyville, jos keho ei ole treenattu. Mikä sitten sopii, kokouimapuku vai?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 19:27"]Minusta bikinit sopivat vain aniharvoille timmeille ja littteävatsaisille. Ikärajoja ei ole, mutta vatsa ei saa olla löllö. Kokouimapuku olisi paljon parempi useimmille, mutta enemmistö taitaa silti olla rannalla bikineissä.
[/quote]

No ei se koko uikkari peitä niitä läskejä yhtään bikineitä enempää. Sen verran ihon myöhäinen se on. Joten ei mitään väliä onko biksut vai koko uikkari.
[/quote]
Kyllä muuten peittää löysän ja roikkuvan vatsan ja ei uppoa läskiin samalla tavalla kuin biksujen narut tai sivuosat. Kyllä itse sinskin mieluummin esittelen vaatteen peittämää mahaa kuin rumaa röllykkää paljaana. Lisäksi jos on selluliittia, niin pieni helma uimapuvussa tai pareo peittävät sellaiset kauneusvirheet. Lihavan kannattaa käyttää tankinia tai kokouikkaria, pikkubikinit kannattaa jättää normaalipainoisille ja hoikille.
[/quote]

Lihava on silti lihava, ei se puku huijaa ketään. Ne kellohelmat on ärsyttävät, ostin sellaisen puvun ja heitin mäkeen. Olen liikalihava, aikuisiällä alkanut jojoilu on tehnyt selluliittiä ja toisaalta roikkuvaa nahkaa. Joku voisi kuvailla, että lihava, joka on ollut vielä lihavampi, nyt siis mitat 166 cm ja 77 kg. Olen painanut 85 kg ja toisessa päässä 59 kg. Se nätti nakuna- ohjelma sopisi minulle, en kestä katsoa peiliin ilman vaatteita.
[/quote]
Läski on läski, juu. Mutta jos rannalle on pakko mennä itseään grillaamaan, niin uimapuku näyttää vähemmän härskiltä kuin läskiin pureutuvat bikinit ja muhkuraiset michelin-renkaat.

Vierailija
42/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meistä itsensä grillaajista on siellä rannalla lasten vuoksi. Opetetaan uimaan tai muuten vietetään hauskaa aikaa. Silloin on ihan sama, mitä päälleen laittaa, ei sinne itseä mennä esittelemään toisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan pienet, keltaiset bikinit ja keikistelen rannalla aina kun sää sallii ja on aikaa, olen nimittäin alle puolivuotiaan vauvan äiti. Ärsyttää ihmiset, jotka haluaa verhota toisia ihmisiä kaapuihin ja kellohelmoihin, jos on vikaa vartalossa. Uhallanikin marssin nyt bikiniostoksille, en sellaisia omista, vielä.

Vierailija
44/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantavartalo = vie vartalosi rannalle. kyllä voit pitää bikinejä, jos itse haluat.

Vierailija
45/60 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä ketju. Olen miettinyt jo useamman vuoden tätä bikinijuttua, että pitääkö vai eikö pitää? Olen samaa ikäluokkaa ap:n kanssa, ja vatsan kohta ongelma-alue. Napa roikkuu, ja kaikki siitä alaspäin, kuin nahkarukkanen. Tissitkin roikkuu, mutta se ei bikineissä näy, nehän kohottaa. Jos joku ei oo vaatekaupoilla käynyt, niin nyt muutaman vuoden on bikinit olleet muotia! Esim . Cubukselta on vaikea uimapukua löytääkään. Monet uimapuvut on tällä hetkellä jotain mustia, urheilullisia, ei mitään rantsulle sopivia. Käytin viime kesänä bikineitä, kun oli niin ihania värejä: neonvärejä
Ja vaaleita. Nyt erehdyin taas ostamaan uudet bikinit, kun oli niin kivoja hapsuja. Onks vähän noloo, jos satutaan 17 v. tyttären kavereitten kans täsmälleen samoissa biksuissa rantsulle ;)

Vierailija
46/60 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:49"]Aika hyvä ketju. Olen miettinyt jo useamman vuoden tätä bikinijuttua, että pitääkö vai eikö pitää? Olen samaa ikäluokkaa ap:n kanssa, ja vatsan kohta ongelma-alue. Napa roikkuu, ja kaikki siitä alaspäin, kuin nahkarukkanen. Tissitkin roikkuu, mutta se ei bikineissä näy, nehän kohottaa. Jos joku ei oo vaatekaupoilla käynyt, niin nyt muutaman vuoden on bikinit olleet muotia! Esim . Cubukselta on vaikea uimapukua löytääkään. Monet uimapuvut on tällä hetkellä jotain mustia, urheilullisia, ei mitään rantsulle sopivia. Käytin viime kesänä bikineitä, kun oli niin ihania värejä: neonvärejä
Ja vaaleita. Nyt erehdyin taas ostamaan uudet bikinit, kun oli niin kivoja hapsuja. Onks vähän noloo, jos satutaan 17 v. tyttären kavereitten kans täsmälleen samoissa biksuissa rantsulle ;)
[/quote]

No ei tod oo noloa. Minun äitini aina verhoutui rannallakin mummokaapuihin. Uimapuvuissa istui korkeintaan kesämökin laiturilla. Antoi meille tytöille sellaisen mallin, että vain nuoret ja kauniit voi olla uikkareissa tai bikineissä, ihmisten ilmoilla verhoudutaan mummoksi.

Vierailija
47/60 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:49"]Aika hyvä ketju. Olen miettinyt jo useamman vuoden tätä bikinijuttua, että pitääkö vai eikö pitää? Olen samaa ikäluokkaa ap:n kanssa, ja vatsan kohta ongelma-alue. Napa roikkuu, ja kaikki siitä alaspäin, kuin nahkarukkanen. Tissitkin roikkuu, mutta se ei bikineissä näy, nehän kohottaa. Jos joku ei oo vaatekaupoilla käynyt, niin nyt muutaman vuoden on bikinit olleet muotia! Esim . Cubukselta on vaikea uimapukua löytääkään. Monet uimapuvut on tällä hetkellä jotain mustia, urheilullisia, ei mitään rantsulle sopivia. Käytin viime kesänä bikineitä, kun oli niin ihania värejä: neonvärejä
[/quote]

Tuo on siis niin totta, että on vaikee löytää kunnon uimapukua! Miksei ne uimapuvut voi olla myös oransseja tai turkooseja, kuten bikinitkin nyt on. Jotain kukkakuvioista voi löytyä, jos tuuri käy. En ole edes mielestäni erityisen ruma, bikinit ei vaan sovi minusta esim. uimahalliin.

Vierailija
48/60 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: netistä tilaamalla löytyy vaikka minkälaista uikkaria, on kirkkaanväristä ja kuviollista ja urheilullista ja rannalle sopivaa. Itse tilaan aina ja sandaalit tulee samalla kätevästi.

Vierailija
49/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:21"]Tämä on ihana palsta, tänne voi purkautua asioista, joista ei kehtaa muuten puhua. Asiaan: Olen keski-ikäinen akankuvatus ja aina rakastanut uimista. Olen 160/60, löysä ja lihava. En ole kehdannut moneen vuoteen mennä yleiselle uimarannalle uimaan. Joskus helteisinä kesäiltoina ajattelen että voi kun kehtaisin käydä lähellä olevassa järvessä uimassa, mutta kynnys esiintyä uimapuvussa on liian korkea. Suurimpia haaveitani on, että asuisin maaseudulla järven rannalla, ilman naapureita ja saisin uida rauhassa koko kesän.
[/quote]

Ihan oikeasti? Kirjoitin tuosta, että uimahallissakin on hyvinkin isoja ihmisiä, ja on upeaa, että uskaltavat ja viitsivät lähteä veteen liikkumaan, olen nähnyt pienissäkin uimapuvuissa. Eli tuskin olisit ainoa rannalla tai uimahallissa, joka ei mahdu missimuottiin. Harrastan itse uintia, ja siksi tulee paljon törmättyä ihmisiin siellä. Ei haittaa suonikohjut tai mahalöllöt. Nykyisin on myös uimapukuja, joissa on mukana hame. Olisiko sellaisen kanssa helpompi uskaltautua?

Vierailija
50/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon auttaa kun jättää suuren osan valtamedian kesäkunto-jutuista lukematta. Oma elämänlaatu ja nauttiminen helteistä, rannasta ja uimisesta nousi uusiin sfääreihin kun pariin vuoteen ole lukenut enää ainuttakaan bikinikuntoon pääsemistä käsittelevää artikkelia.

Vierailija
51/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on helpompi olla bikineissä tai vaikka pelkissä bikinihousuisss, koska muutkin on, ja niihin ihmisiin ei törmää enää. Saa olla anonyymi. En leikkais ruohoa biksut päällä, enkä omalla paikkakunnalla kyllä edes käytä bikineitä, mut kun etelään mennään, estot hälvenee.

Vierailija
52/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:54"]

Ulkomailla on helpompi olla bikineissä tai vaikka pelkissä bikinihousuisss, koska muutkin on, ja niihin ihmisiin ei törmää enää. Saa olla anonyymi. En leikkais ruohoa biksut päällä, enkä omalla paikkakunnalla kyllä edes käytä bikineitä, mut kun etelään mennään, estot hälvenee.

[/quote]

Tämä on ihan totta.

Vierailija
53/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:00"]Minulle jäi keskelle mahaa viime kesänä vaalea raita, kun pidin bikineitä. Arvaatte varmaan, että on kaksi makkaraa ja kun puoli-istuvassa asennossa paistattelee rantatuolissa, niin se on tulos ;)
[/quote]

Samapa tuo, mihin se raita jää, minulla jää helposti leuan alle, koska tökötän vähän väliä istua, en malta maata. Selässä on meikäläisellä lapaluiden sivuilla läskimakkara, jonka poimuun jää vaalea läntti, ei se kyllä sieltä näy. En sitä paitsi uskalla ottaa paljonkaan aurinkoa, koska olen liian vaalea ja kärähdän.

Vierailija
54/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinikunto on jo sanana syyllisyyttä aiheuttava. Minun mies sanoi, että ei miehet vaan koskaan puhu mistään rantakunnosta! Joko on kunnossa tai ei, mutta sillä ei ole mitään tekemistä muutaman rannalla vietetyn kesäpäivän kanssa.

Vierailija
55/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla, että olis hyvä tietää, jos parasta ennen- päiväys on mennyt noin niinkuin julkisilla paikoilla. Täällä on varmaan ihan hyvä paikka keskustella, kun ei tunne/näe. Harva läheinen tulee sanomaan, että älä enää tänä kesänä vaivaudu bikineihin. Vai onko se sit kuiteski niin , että ne sopii kaiken ikäisille ja mallisille, mene tiedä.

Vierailija
56/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisinkin joskus olla bikineissä... Jos paikalla ei olisi muita. Syynä ei suinkaan ole vartaloni, vaan nykyinen kännykkäkulttuuri. Ihmiset kuvaavat toisiaan kiusaamismielessä, otetaan kuvia näiden idioottien mielestä rumista ihmisistä ja laitetaan pilkaten nettiin. Bikinit kuitenkin ovat kuin alusvaatteet, usein pienemmätkin, enkä halua muiden kuin mieheni näkevän minua niin - puhumattakaan siitä että haluaisin siitä näystä kuvan nettiin.

Vierailija
57/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 22:16"]Ehkä voisinkin joskus olla bikineissä... Jos paikalla ei olisi muita. Syynä ei suinkaan ole vartaloni, vaan nykyinen kännykkäkulttuuri. Ihmiset kuvaavat toisiaan kiusaamismielessä, otetaan kuvia näiden idioottien mielestä rumista ihmisistä ja laitetaan pilkaten nettiin. Bikinit kuitenkin ovat kuin alusvaatteet, usein pienemmätkin, enkä halua muiden kuin mieheni näkevän minua niin - puhumattakaan siitä että haluaisin siitä näystä kuvan nettiin.
[/quote]

Tapahtuuko tuollaista useinkin? En ole ennen kuullut! Että kuvataan bikineissä rumia ihmisiä vai? Kohta näette varmaan sitten ihan livenä minut nurmikonleikkuussa, jos naapurit laittaa nettiin.

Ap

Vierailija
58/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla, että olis hyvä tietää, jos parasta ennen- päiväys on mennyt noin niinkuin julkisilla paikoilla. Täällä on varmaan ihan hyvä paikka keskustella, kun ei tunne/näe. Harva läheinen tulee sanomaan, että älä enää tänä kesänä vaivaudu bikineihin. Vai onko se sit kuiteski niin , että ne sopii kaiken ikäisille ja mallisille, mene tiedä.

Vierailija
59/60 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naamasta aivan punainen rannalla, oli bikinit tai uikkarit tai mitkä vaan. Joku ystävä on huomauttanutkin, että hei, miks sä oot noin punainen. Laajenevat verisuonet, kuumassa naama vasta hehkuu. Siksi ravaan uimassa vähän väliä, vilvoitusta kasvoille. Voin rauhassa tassutella bikineissä, koska kaikki kuitenkin katsoo vaan naamaa!

Vierailija
60/60 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantakunnossa ne hylkeetkin on. Kaikki eivät voi olla kauniita, mitä sitten? Bikinit päälle vain ja on piittaamatta pinnallisten muiden arvostelijoiden hernepaloista sieraimissa.