Nauttivatko miehet komentelevista naisista?
Tuleeko siitä miehelle hyvä ja turvallinen olo, kun nainen määrää?
Kommentit (16)
No joo, onhan esim dominatrix-p*rno aika suosittua
Oman vaimon pitää olla alistuva ja muut naiset saa olla dominoivia.
Nautin silloin kun elo saanut tulla pitkään aikaan, mitä hornympi, sen ihanampaa totella vaimoa sekä sitä kiihottavampaa. Mutta sitten kun on tullut totean päässäni että en kyllä aidosti jaksaisi totella, se liittyy vain seksuaaliseen lataukseen. Eli sessiotyylisesti ok, todellisuudessa siihen en ainakaan itse kykene.
Ei. Naisen kuuluu näyttää hyvältä ja olla hiljaa. Jos kaipaan juttuseuraa, lähden kavereitteni kanssa oluelle.
T. Abdul41
Näitäkin miehiä löytyy. Jotkut ilm.nauttii huutamisesta. Tuntevat itsensä jotenkin tärkeiksi (uskokaa tai älkää) Minulle ex sanoi, että voisinko käskeä ja huutaa hänelle, että hän on tottunut sellaiseen. Kävi ilmi, että oli eronnut tahtomattaan naisesta joka huusi ja haukkui. Sairas mieli on sairas mieli. Miehet muutenkin aina haikailee entisiään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisi antaa vähän viitettä kysyttäessä. Jos kysyy, että mitä ruoaksi, mihin mennään matkalle jne jne, niin vastaus voisi olla joku muu kuin "päätä sinä"... sen verran voisi naiset määrät enemmän.
Sama miehille.
Vierailija kirjoitti:
No joo, onhan esim dominatrix-p*rno aika suosittua
Eiks ole jo eri asia..
Riippuu siitä kumpi kykenevämpi tekemään parempi päätöksiä, ja mihin lopputulokseen ne johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimon pitää olla alistuva ja muut naiset saa olla dominoivia.
Miksi pitää sitten omaa?
Miksi nauttisin siitä että joku vitunkantoteline koittaa komennella minua?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kumpi kykenevämpi tekemään parempi päätöksiä, ja mihin lopputulokseen ne johtaa.
Ei tähän tarvita komentelua, kaikki naiset eivät komentele.
Näitähän nämä suomivalaat on, lihavia ja jyrääviä. Seinästä revityn näköisiä.
Mieluusti miehet ottavat myös piiskaa naiselta. Sellaiset 100 reipasta lyöntiä remmillä tuo miehelle kuin miehelle nautinnon.
Nainen voisi antaa vähän viitettä kysyttäessä. Jos kysyy, että mitä ruoaksi, mihin mennään matkalle jne jne, niin vastaus voisi olla joku muu kuin "päätä sinä"... sen verran voisi naiset määrät enemmän.