oon käynyt tänään kakalla 5 kertaa
Olo on tosi hyvä :D Ihan ihmeellistä.
Kuinka usein te käytte kakalla? Noudatatteko tiettyä ruokavaliota?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:51"]1-2 kertaa viikossa.
[/quote]
Kuulostaapa terveeltä.
Juon aamulla paljon vettä ja kaksi isoa mukillista teetä. Odotan puoli tuntia ennen aamupalaa niin se riittää. Tulee iso pökäle. Joskus pitää vielä illallisen jälkeen käydä. Noudatan viljatonta ruokavaliota.
Käyn PASKALLA ainakin kerran päivässä. Yleensä aamukahvin jälkeen saa juosta vessaan PASKALLE! ;D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:55"]Käyn PASKALLA ainakin kerran päivässä. Yleensä aamukahvin jälkeen saa juosta vessaan PASKALLE! ;D
[/quote]
En itsekän tajua noita idiootteja jotka sanovat paskaa kakaksi. Jotain vitun hipstereitä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:55"]Käyn PASKALLA ainakin kerran päivässä. Yleensä aamukahvin jälkeen saa juosta vessaan PASKALLE! ;D
[/quote]
En itsekän tajua noita idiootteja jotka sanovat paskaa kakaksi. Jotain vitun hipstereitä.
[/quote]
Uloste
Itse kanssa käyn 1-2 kertaa viikossa. Tällä viikolla kävin viimeksi maanantaina, ja nyt on jo lauantai...
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 18:50"]
oon käynyt tänään kakalla 5 kertaa
[/quote]
Tosi hieno juttu!!! Sä oot sitten vissiin saanu joka kerrasta hymynaaman?
Aamukahvin jälkeen saa käydä ennen puoltapäivää ainakin 2 kertaa. Ihme juttu.
Kaveri kävi paskalla aina aamu tupakan jälkeen.
Istun joka aamu paskalla vessassa ja luen samalla tätä typerää palstaa. Taidan olla typerä. ;)
Vaihtelee. Joko 1-2 kertaa päivässä tai 1-3 kertaa viikossa.
Ibs ja tosiaan vaihtelee 0-15 kerran välillä.
1-2 kertaa viikossa.