Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö "liian kauniit" muka oikeasti kelpaa kenellekään?

Vierailija
24.05.2015 |

Meinaako se sitä että olen ruma kun mua lähestytään usein? Eihän siinä ole mitään järkeä? Kai nyt kaikki lähestyy sitä omaa silmää miellyttävää tyyppiä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa liian kauniita

t. harakka

Vierailija
2/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun palstalla usein puhutaan siitä että jos on liian kaunis niin miehet ei lähesty? En tunne ketään superkaunista naista joka jäisi yksin.
Ap

Vierailija
4/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:59"]

Siis kun palstalla usein puhutaan siitä että jos on liian kaunis niin miehet ei lähesty? En tunne ketään superkaunista naista joka jäisi yksin. Ap

[/quote]

Minä olen :(

Vierailija
5/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei lähestytä baareissa ja eilen juuri mun kaveri kyseli miehiltä miksi :D Vastaus oli kaikkien suusta että sun kaveris on liian kaunis.

Vierailija
6/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kukaan ikäiseni lähestynyt nuorempana mutta kolmenkympin jälkeen miehet olivat kai sen verran itsevarmempia että yhtäkkiä alkoi treffikutsuja sadella joka suunnasta, olen toki itsekin rentoutunut, saanut itsevarmuutta ja tullut varmaan sen ansiosta kivammaksi iän myötä.

Olen jälkeenpäin saanut kuulla että lukiossa ja yliopistossa mua pidettiin todella kauniina mutta etäisenä.

N39

Vierailija
7/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ne ylimieliset ja hankalat ihmiset perustelee itselleen sen, miksi ovat yksin.

Vierailija
8/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää liian kauniit yksin, jos on tosi kaunis eikä täys mulkku niin varmasti löytyy ottaja.

Vierailija
9/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen superkaunis nainen ja aina saan itse tehdä aloitteita, kukaan ei minua lähesty :(

Vierailija
10/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:01"]Mua ei lähestytä baareissa ja eilen juuri mun kaveri kyseli miehiltä miksi :D Vastaus oli kaikkien suusta että sun kaveris on liian kaunis.
[/quote]
Ja sä uskoit? :)

Vierailija
11/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. 

Miehillä tulee hieman oksennusta suuhun kun näkevät kauniin naisen. Siksi kaikki missit, näyttelijättäret sun muut ovat yleensä niin yksinäisiä :(

Vierailija
12/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:09"]

Sillä ne ylimieliset ja hankalat ihmiset perustelee itselleen sen, miksi ovat yksin.

[/quote]

Tämä. Kaikki tuntemani kaunottaret kyllä saavat lähestymisiä tuon tuosta, ei ole vaikeuksia seuraa löytää heillä. Mutta he ovatkin kaikki mukavia myös.

Vierailija
13/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan siinä superkauniissa on vikana kun onhan niitä superkomeita miehiäkin. Kyllähän ne lähestyy samantasoisia naisia. Joko ei olekaan niin kaunis kuin on kuvitellut tai sitten on muuten epämiellyttävä olemus.

Vierailija
14/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit naiset (puhun nyt siis missi tason naisista ym.) saattavat joskus vaikuttaa jotenkin ylimielisiltä ja etäisiltä. M22

Vierailija
15/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:09"]

Ei jää liian kauniit yksin, jos on tosi kaunis eikä täys mulkku niin varmasti löytyy ottaja.

[/quote]

Monella pakkeloidulla tekoripsi-blondilla (joihin nyt oletan kauniilla viitattavan tässä yhteydessä, mallia Maisa Torppa) vaan on tuo mulkkuus aika vahvasti läsnä. Etsisin tosiaan ennemmin syytä siitä kuin liiallisesta kauneudesta. 

Vierailija
16/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Monella pakkeloidulla tekoripsi-blondilla (joihin nyt oletan kauniilla viitattavan tässä yhteydessä, mallia Maisa Torppa) vaan on tuo mulkkuus aika vahvasti läsnä. Etsisin tosiaan ennemmin syytä siitä kuin liiallisesta kauneudesta. 

[/quote]
No mä en ainakaan kauneudella tarkoittanut päälleliimattua kauneutta, vaan oikeaa kauneutta ja näyttävyyttä naisessa.
Ap

Vierailija
17/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:01"]Mua ei lähestytä baareissa ja eilen juuri mun kaveri kyseli miehiltä miksi :D Vastaus oli kaikkien suusta että sun kaveris on liian kaunis. [/quote] Ja sä uskoit? :)

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta noinhan se menee. Esim. minä olen yhtä ystävääni selkeästi alempitasoinen ja miehet tulevat iskemään AINA mua. Ystävääni ei oikein ketään uskalla lähestyä.

Että se siitä.

Vierailija
18/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:59"]

Siis kun palstalla usein puhutaan siitä että jos on liian kaunis niin miehet ei lähesty? En tunne ketään superkaunista naista joka jäisi yksin. Ap

[/quote]

Minä olen :(

[/quote]

No, kumpi on sinulle tärkeämpää, olla superkaunis vai olla parisuhteessa? Helpommin saat itsesi keskivertokauniiksi (jos haluat) kuin ruma itsensä nätiksi. Eli on aivan oma valintasi, oletko yksin vai et.

Vierailija
19/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vinkkiä. Kun menet baariin, älä meikkaa, laita tukka ponnarille niskaan ja päälle boyfriend-farkut, löysä t-paita ja tennarit. Hymyile ja käy tanssimassa hassutellen kavereiden kanssa. Eiköhän suakin tulla lähestymään. 

Vierailija
20/20 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän rumempi on parempi, kun sellainen ei ole kerennyt olla niin monen kanssa niin varmasti.

Kumppanien alhainen määrä on paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi