Mies kaljuuntuu ja ei näytä enää yhtään hyvältä…
Hirvee kriisi kun mun mielestä mun mies ei ole enää viehättävä.. Onko muilla ollut samaa ongelmaa vai olenko joku hirvee pinnallinen idiootti?!
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaljuuntuminen tekee miehestä sellaisen sedän ja jos olet edes muutaman vuoden miestäsi nuorempi ja kadulla tulee olo kuin kävelisi isänsä kanssa niin kyllä se voi alkaa nyppimään.
Hieman pinnallista toki, mutta vastaavista syistä miehet jättävät vaimojaan "tuli pari kiloa takapuoleen niin en katellut enää".
Ei ole ollenkaan sama asia. Kaikki pystyy laihduttamaan mutta jos hiukset lähtee niitä ei saa kasvatettua takaisin
Mutta onneksi sinä näytät yhtä hyvältä kuin 20-30 vuotta sitten.
Vaimo sai silmälasit eikä näytä enää yhtä hyvältä...
Mitä tekisin?
Hyi yök. Kaljut miehet ovat ällöjä.
Kaljuus ei ole turn off. Se, että aikuinen mies vinkuu hiuksista on turn off.
Mies kaljuuntuu ja sinä lihot. Oot yhtä epämiellyttävä. Ei luulis paljon olevan varaa huudella.
Mulla on harventunut tasaisesti 20 vuotiaasta asti.
Nyt vaiheessa jossa ei kalju eikä hiukset näytä hyvälle.
Eli liian tuuhea kaljuksi jollei aja pari kertaa viikossa.
Liian harva jotta vaikka 5cm pitkänä näyttäisi hyvälle.
Lakki
M51
Mun miehellä kaljuuntuminen otsalta on edennyt sen verran pitkälle, että pari vuotta sitten ajoi hiuksensa ihan lyhyeksi siiliksi, ei kuitenkaan aja kokonaan pos. Sen sijaan kasvatti mun ehdotuksesta parran. Tasapainottaa, kun ei ole koko pää ihan kuulana ja näyttää oikein miehekkäältä.
Mä olen ilmeisesti elänyt jo lapsuudessa keskellä kaljuuntuvia suvun miehiä niin ei ole ollut ikinä kriteeri kun miehen kanssa alkanut oleen. Enemmänkin katson miehen silmiä, suuta, olemusta ylipäätään.
Mies on hurmaava kun on rento ja mutkaton. Hymy ja huumori ja nauravat silmät ovat iso plussa. Ylipäätään sellainen kohtelias empaattinen toisia huomioiva tyyppi, oli tukkaa tai ei, vetää aina puoleensa.
Hyvin harvalla aiheuttaa impotenssia. Mutta finasteriden käyttö kannattaa aloittaa aikaisessa vaiheessa, koska se ei useimmiten juurikaan tuo takaisin jo kadonneita hiuksia, vaan pysäyttää tai hidastaa kaljuuntumista.
Keskikaljun peittäminen onnistuu hyvin, kun kasvattaa sivuhiukset pitkiksi ja kampaa ne siihen päälle. Kaupanpäällisiksi tulee sellainen nuorekas retrofiilis.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ilmeisesti elänyt jo lapsuudessa keskellä kaljuuntuvia suvun miehiä niin ei ole ollut ikinä kriteeri kun miehen kanssa alkanut oleen. Enemmänkin katson miehen silmiä, suuta, olemusta ylipäätään.
Mies on hurmaava kun on rento ja mutkaton. Hymy ja huumori ja nauravat silmät ovat iso plussa. Ylipäätään sellainen kohtelias empaattinen toisia huomioiva tyyppi, oli tukkaa tai ei, vetää aina puoleensa.
👌
Vedä pimppikarvojasi irti, silitä ne suoriksi ja laita nippu ilmakiväärin piippuun piipun täydeltä ja ammu juuripää edellä ne miehesi kaljuun lähietäisyydeltä.
Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut, en minäkään voisi alkaa seurustelemaan kaljun kanssa, sille nyt vaan ei voi mitään. Oudoksun kaljua päätä kumppanilla.
Serkulla ok, kun on sukulainen eikä ole seksuaalisia ajatuksia
Niin, mutta onko hieman eri asia, että on jonkun kanssa rakastuttu ja perustettu perhe, ja sitten toisen ulkonäkö muuttuu? Ne aviolupauksetkin annettu…
Eli on minusta eri asia, kenen kanssa alkaa seurustella, kuin että oma kumppani vuosien vieriessä muuttuu.
Tällä täydellisyyden tavoittelulla hyvätkin liitot kaatuvat väistämättä, harva meistä on 20 tai 30 v jälkeen ihan samanlainen kuin nuorena.
Paitsi tietysti palstanainen, joka on täydellinen.
Minä olen yli 50 vuotias palstanainen.
Painan 10 kg enemmän kuin tavatessani mieheni 30 vuotta sitten.
Rinnat ovat kiinteät b-kupit
Hiukset pitkät ja vaaleat.
Kävin just kasvojen ja kaulan kohotuksessa 20 000 eur.
Kasvot on kuin nuorella tytöllä ..olen aina hoitanut ihoa /enkä ota aurinkoa.
Pukeudun nuorekkaasti ja seuraan muotia.
Olen iloinen ja seurallinen
eikös kaikki ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut, en minäkään voisi alkaa seurustelemaan kaljun kanssa, sille nyt vaan ei voi mitään. Oudoksun kaljua päätä kumppanilla.
Serkulla ok, kun on sukulainen eikä ole seksuaalisia ajatuksia
Niin, mutta onko hieman eri asia, että on jonkun kanssa rakastuttu ja perustettu perhe, ja sitten toisen ulkonäkö muuttuu? Ne aviolupauksetkin annettu…
Eli on minusta eri asia, kenen kanssa alkaa seurustella, kuin että oma kumppani vuosien vieriessä muuttuu.
Tällä täydellisyyden tavoittelulla hyvätkin liitot kaatuvat väistämättä, harva meistä on 20 tai 30 v jälkeen ihan samanlainen kuin nuorena.
Paitsi tietysti palstanainen, joka on täydellinen.
Minä olen yli 50 vuotias palstanainen.
Painan 10 kg enemmän kuin tavatessani mieheni 30 vuotta sitten.
Rinnat ovat kiinteät b-kupit
Hiukset pitkät ja vaaleat.
Kävin just kasvojen ja kaulan kohotuksessa 20 000 eur.
Kasvot on kuin nuorella tytöllä ..olen aina hoitanut ihoa /enkä ota aurinkoa.
Pukeudun nuorekkaasti ja seuraan muotia.
Olen iloinen ja seurallinen
eikös kaikki ole?
Miehes on kaljupää kekkonen ja oot ite lihonut 10KG!!!
Vierailija kirjoitti:
Ap: toivottavasti sun miehesi ei ahdistu sun ohenevista hiuksista ja pimppikarvoista sitten kun sen aika tulee. Se nimittäin tulee :-D
Monella naisella pysyy hiukset hyvänä vanhaksi saakka. Anopillakin oli kuolemaansa saakka hyvät hiukset
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla kalju päästään ja silti viehättävä ja jos se vaivaa noinkin paljon niin osta miehellesi lahjaksi vaikka HATTU!
Peruukkeja ja osaperuukkeja on myös. Mm. keskustan poliitikko Mauri käyttää osaperuukkia
Vierailija kirjoitti:
Ap: toivottavasti sun miehesi ei ahdistu sun ohenevista hiuksista ja pimppikarvoista sitten kun sen aika tulee. Se nimittäin tulee :-D
En ole ap, mutta kommentoin kuitenkin. Itse olen 65 v. ja tuntuu kuin hiukset tuuheentuisivat lisää. Aika leijonanharja on minulla
Saa nähdä milloin sitten alkavat ohentua...
Juuri näin, olisi kohtuullista, että sekä miehet että naiset hyväksyisivät rakkaan kumppaninsa, vaikka vuosien saatossa he ulkoisesti muuttuisivat.
Joka kumppaninsa hylkää vuosien jälkeen kun ulkonäkö muuttuu, olipa kyse kaljuuntumisesta tai painon kertymisestä tms, niin antaa kyllä todella huonon kuvan itsestään.
Sen ymmärrän, että jos kumppani muuttuu ilkeäksi tai välinpitämättömäksi tms, tai alkoholistiksi, niin sitten on eri asia.