Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kaljuuntuu ja ei näytä enää yhtään hyvältä…

Vierailija
17.01.2022 |

Hirvee kriisi kun mun mielestä mun mies ei ole enää viehättävä.. Onko muilla ollut samaa ongelmaa vai olenko joku hirvee pinnallinen idiootti?!

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. I feel you, ap. Itsekin kuulun naisiin, jota viehättää miehissä pitkät tuuheat hiukset (ja alle kolmikymppisyys..) Nykyiseni on sellainen, että vielä nuorena ison tukkapehkonsa kanssa on suloinen ja viehättävä, mutta harvenevilla hiuksilla näyttäisi varmasti aika pahalta... Joillekin miehille kalju sopii upeasti, esim Jason statham, Bruce Willis, Juha Tapio jne. Omani ei ole yhtään näiden tyyppinen ja jos hiukset alkavat lähteä ja/tai vatsa kasvaa, niin on varmasti kriisi itselleni. Joo joo olen pinnallinen, mutta niin me ollaan kaikki. Joka muuta väittää, valehtelee.

Olen myös lopen kyllästynyt tähän valheelliseen pakotettuun narratiivi, että naiset ei muka välitä miehen iästä, ulkonäöstä tai iän tuomista muutoksista. Kyllä muuten välitetään, seksi maistui ihan eri tavalla kun vaihdoin keski-ikäustyvän, pallomahaa ja roikkoposkia kasvattaneen puoli-impotentin nuoreen, tiukkavatsaiseen mieheen. Suosittelen muillekin. Miehet ei todellakaan vanhene kuin viini!

Vierailija
42/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida oikeasti rakastaa miestäsi. Jos oikeasti rakastat toista niin ei hänen ulkonäöllään ole merkitystä. Itse en ainakaan näe miestäni sellaisena kun hän nyt on vaan sellaisena kun hän on joskus ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! Eikös kautta aikojen ole puhuttu vain naisten muodonmuutoksesta ja juurikin niin ettei miesten ikääntyminen ole mikään uhka. Ainoastaan naisten rupsahtaminen on kansallinen uhka ja arvostelun kohde! Ihan samalla tavalla miehet menettää hohtoaan. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Mutta suurin osa elähtää paksuksi, epämiellyttäväksi, kuorsaavaksi ja jopa huonohampaiseksi. Kyllä se on aika kaukana siitä joka oli nuoruudessaan. Että nyt voi lopettaa sen naisten ikääntymisen ihmettelyn ja ryppyvoiteiden tyrkyttämisen. Oisko miehille mitään kollageenia, rasvoja, naaman jumppausohjeita, pukeutumisvinkkejä, hiustrendejä!?

Vierailija
44/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida oikeasti rakastaa miestäsi. Jos oikeasti rakastat toista niin ei hänen ulkonäöllään ole merkitystä. Itse en ainakaan näe miestäni sellaisena kun hän nyt on vaan sellaisena kun hän on joskus ollut.

No höh, kyllä toista voi rakastaa ja silti toivoa, että tämä pysyisi hyvännäköisenä.

Vierailija
45/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rillit!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
46/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän täysin. Itse viehätyn paksuista hiuksista miehellä. Ei kaljuuntumiselle tietenkään mitään voi.

Mua taas ällöttää umpipaksut miehen hiukset. Jokainen pehkopää jonka kanssa ollut yli 30 vuotiaana on jotenkin aika huono sängyssä. Kaljuista ei voi sanoa samaa. Ehkä ei liity hiuksiin vaan on sattumaa. Mutta testosteronihan on se kaljuutta edistävä joten....

Vierailija
47/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaljuuntuminen tekee miehestä sellaisen sedän ja jos olet edes muutaman vuoden miestäsi nuorempi ja kadulla tulee olo kuin kävelisi isänsä kanssa niin kyllä se voi alkaa nyppimään.

Hieman pinnallista toki, mutta vastaavista syistä miehet jättävät vaimojaan "tuli pari kiloa takapuoleen niin en katellut enää".

Vierailija
48/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen ap. Nait siis miehen hiukset, et miestä? Suurin osa miehistä menettää pehkonsa ennen 40 ikävuottaan.

Ehkä miehesi ajattelee sinusta samoin? Vai? Huolestu siis itsestäsi. Liikakilot ja muut näkyvät 'puutteet ' voivat laskea miehen mielenkiintoa.

Mutta varo, meitä kaljuja miehiä ja heidän älyään ja muita ominaisuuksia arvostavia naisia on paljon.

Suurin osa? Tunnen yhden miehen joka on kaljuuntunut näkyvästi alle 40 v. 

Suurin osa kaljuuntumisesta jos on tapahtuakseen, tapahtuu alle 40v. Siis kaljuuntuminen alkaa aika varhain. Kaljuuntumista on erilaista ja kaikki ei koskaan kaljuunnu kuin joiltain alueilta päälaelta.

Vierailija
49/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts. I feel you, ap. Itsekin kuulun naisiin, jota viehättää miehissä pitkät tuuheat hiukset (ja alle kolmikymppisyys..) Nykyiseni on sellainen, että vielä nuorena ison tukkapehkonsa kanssa on suloinen ja viehättävä, mutta harvenevilla hiuksilla näyttäisi varmasti aika pahalta... Joillekin miehille kalju sopii upeasti, esim Jason statham, Bruce Willis, Juha Tapio jne. Omani ei ole yhtään näiden tyyppinen ja jos hiukset alkavat lähteä ja/tai vatsa kasvaa, niin on varmasti kriisi itselleni. Joo joo olen pinnallinen, mutta niin me ollaan kaikki. Joka muuta väittää, valehtelee.

Olen myös lopen kyllästynyt tähän valheelliseen pakotettuun narratiivi, että naiset ei muka välitä miehen iästä, ulkonäöstä tai iän tuomista muutoksista. Kyllä muuten välitetään, seksi maistui ihan eri tavalla kun vaihdoin keski-ikäustyvän, pallomahaa ja roikkoposkia kasvattaneen puoli-impotentin nuoreen, tiukkavatsaiseen mieheen. Suosittelen muillekin. Miehet ei todellakaan vanhene kuin viini!

Katso joskus P0rnhubista vanhoja naisia makaamassa nuorempien miesten kanssa, irvokasta. Rahasta/hyötymisen takia he sitä tekevät ei siksi että haluaisivät nähdä, miltä esm. vanhan naisen pi**u näyttää. Samalta näytät myös sinä kun ikää tulee lisää.

Vierailija
50/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se ikääntyminen on.

Eihän se niin kovin esteettistä ole, mutta eikös rakkaudessa ole vanhemmiten ja kiintymyksen myötä kyse kuitenkin paljon muusta(kin) kuin estetiikasta?

Harva mitenkään komistuu/kaunistuu iän myötä, mutta ei sen pitäisi suhteeseen vaikuttaa.

Kaljuuntuminen ei ole varsinaisesti ikääntymiseen liittyvä asia. Monilla alkaa hiustenlähtö jo murrosiässä. Minulla oli ohimot paljaana 16-vuotiaana. Monilla ensimmäiset viitteet hiustenlähdöstä näkyvät jo 12-13-vuotiaana.

Se on se mieshormooni.

Vierailija
51/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se ei varmaan alunperinkään näyttänyt hyvältä

Tämän teorian perusteella miesmallitkin voisivat olla kaljuja. Vaan aina lähtökohtaisesti komeilla miehillä on päässään paksut hiukset. Eli kyllä hiuksilla jotain vaikutusta taitaa kuitenkin olla...

Tupeet, "hiustuuhenteet" ja ihan hiussiirteet ovat aika kovassa käytössä pintaliitomaailmassa eli mallit, Hollywood ja jenkeillä jopa yritys- ja poliittinen johto.

Eikä ole edes uusi asia - esim. Sean Conneryllähän oli jokaisessa Bondissa käytössä hiuslisäkkeet ja ikää tuon roolin alkaessa vain hieman päälle 30.

Vierailija
52/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän täysin. Itse viehätyn paksuista hiuksista miehellä. Ei kaljuuntumiselle tietenkään mitään voi.

Itse taas viehätyn naisista jotka eivät juuri ikäänny kasvoista ja vartalolta vaan näyttävät mahdollisimman pitkään alle 25 vuotiaalta.

Mies35

Vierailija
53/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se sika!

Vierailija
54/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pinnallinen ap. Nait siis miehen hiukset, et miestä? Suurin osa miehistä menettää pehkonsa ennen 40 ikävuottaan.

Ehkä miehesi ajattelee sinusta samoin? Vai? Huolestu siis itsestäsi. Liikakilot ja muut näkyvät 'puutteet ' voivat laskea miehen mielenkiintoa.

Mutta varo, meitä kaljuja miehiä ja heidän älyään ja muita ominaisuuksia arvostavia naisia on paljon.

Taitaa olla hyvin pienet piirit. Ensimmäinen luokkakaveri alkoi kaljuuntumaan lukion alussa ja kolmekymppisenä kaljuuntumisen merkkejä on todella monella - hiusrajaan on tullut "ohimolahdekkeet" varmaan kolmasosalle ja harvemmilla sitten päälaki(-kin) paistaa.

Jaa-a, työskentelen miesvaltaisessa pörssiyhtiössä ja meillä on ilmeisesti sitten poikkeuksellisen onnekkaita tukkajumalia töissä. Huomaathan että muut eivät toki kiinnitä huomiota kuin oikeasti näkyvään kaljuuntuniseen, en minä huomaa jos jannen tukka on vähän ohentunut sitten armeijan. Eikä ketään muuta edes kiinnosta, ongelma on omien korvien välissä tuossa kohtaa. 

Vierailija
55/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ällöttää umpipaksut miehen hiukset. Jokainen pehkopää jonka kanssa ollut yli 30 vuotiaana on jotenkin aika huono sängyssä. Kaljuista ei voi sanoa samaa. Ehkä ei liity hiuksiin vaan on sattumaa. Mutta testosteronihan on se kaljuutta edistävä joten....

Voiko naisista sanoa kuka on hyvä sängyssä ja kuka ei? Tasan samanlaisia lahnoja kaikki jotka vain pyllistää ja miehen pitää tehdä about kaikki. Kaljuuntumiselle ei voi mitään mutta ylipainolle voi joten turha niitä verrata.

Vierailija
56/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä oli, mutta minulle miehen kaljuuntuminen on täysin OK eikä sitä tarvitse peitellä. Itse asiassa peitteleminen on noloa. En tykkää myöskään siitä, että kaljuuntuvat miehet usein ajavat koko pään kaljuksi näyttääkseen muka jotenkin rokimmalta.

Ikä tietysti on tehnyt tehtävänsä, kun on itse yli 40. Joskus 20-vuotiaana se olisi ollut oman ikäisellä miehellä outoa (eikä sellaisia oikein olekaan). Minusta kaljuuntuminen on vain luonnollista ja miehekästäkin.

Minä olen kyllä myös niitä, joita ei pikku iskämaha haittaa yhtään. Jotenkin noloja ne, jotka yrittävät jotenkin olla ikinuoria pitämällä itseään vinttikoiramaisessa kuosissa viehättääkseen itseään yli 10 v nuorempia naisia. Se ei ole miehekästä, siinä on mukana niin paljon epävarmuutta omasta ulkonäöstä, epätoivoa jopa.

Vierailija
57/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla hyvin pienet piirit. Ensimmäinen luokkakaveri alkoi kaljuuntumaan lukion alussa ja kolmekymppisenä kaljuuntumisen merkkejä on todella monella - hiusrajaan on tullut "ohimolahdekkeet" varmaan kolmasosalle ja harvemmilla sitten päälaki(-kin) paistaa.

Jaa-a, työskentelen miesvaltaisessa pörssiyhtiössä ja meillä on ilmeisesti sitten poikkeuksellisen onnekkaita tukkajumalia töissä. Huomaathan että muut eivät toki kiinnitä huomiota kuin oikeasti näkyvään kaljuuntuniseen, en minä huomaa jos jannen tukka on vähän ohentunut sitten armeijan. Eikä ketään muuta edes kiinnosta, ongelma on omien korvien välissä tuossa kohtaa. 

Tuo on kyllä totta, että asiaan kiinnittää erilailla huomiota, kun on itselle jollain lailla läheinen. Kun ostaa auton X, niin näitä näkyy yhtäkkiä paljon liikenteessä. Tai kun omalta mieheltä hiusrajan huomaa häiritsevästi karkaavan - tai omat hiukset "ikäohenee" - niin yhtäkkiä koko työpaikka on täynnä kohtalontovereitaan.

Vierailija
58/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen näyttää hyvältä kaljunakin

Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Riippuu hirveästi miehen kallon muodosta, sopiiko kalju vai ei. Joiltakin miehiltä se seksikkyys häviää hiusten mukana kokonaan.

Vierailija
59/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika julmaa omasta rakkaasta (?) puolisostaan ajatella noin, että ei hyväksy, että ulkonäkö ja keho muuttuvat kun vuosia vierii. Oikeasti se on sikamaista, ei vain pinnallista.

Maailma on mennyt inhottavaksi. Pysyvään aitoon rakkauteen on enää hyvin vaikea luottaa. Omaa kumppania katsotaan kriittisesti ja ulkonäön muuttuminen aiheuttaa tunteiden loppumisen.

Oletteko itse niin täydellisiä? Jos olette, niin muistakaa, että täysin täydelliset ihmiset ovat yleensä valtava rasite ympäristölleen.

Toivottavasti ap:n mies löytäisi itselleen paremman vaimon. Kyllä, paremman,

Vierailija
60/133 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet vanhenevat kuin viini. Vain pieni % viineistä paranee vanhetessaan, kun kaikki olosuhteet ovat kohdillaan. Suurin osa viinistä on bulkkia ja tislataan väkeviksi. Pätee ihan myös miehiin.