Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kaljuuntuu ja ei näytä enää yhtään hyvältä…

Vierailija
17.01.2022 |

Hirvee kriisi kun mun mielestä mun mies ei ole enää viehättävä.. Onko muilla ollut samaa ongelmaa vai olenko joku hirvee pinnallinen idiootti?!

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin puolisoni kaljuuntumisen takia. Tavatessamme hänellä oli tuuheat hiukset ja hän oli ihanan älykäs, myös tunnetasolla ja sängyssä käsittämättömän upea. 42 vuotiaana hiukset alkoivat lähteä nopeasti. En voinut katsoa, kun ihana mies muuttuu kaljuksi tolloksi, kytkin nousi välittömästi!

Mutta samanlaista rakastajaa ei ole vielä vastaan tullut. Muutama yhden yön juttu ollut. Kaikkea ei voi tässä elämässä näköjään saada. 🤷🏼‍♂️

Älykyys sijaitsee hiuksissa? 

Tuskin löydät ikinä toista samanlaista minkälaista alussa kehuit. Pinnallinen saa mitä ansaitsee.

Vierailija
122/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tunteilleen mitään voi, paitsi sietää ja tarkastella niitä. Tyttöystäväni on kalju terveyssyistä (ei syöpä) ja se on ihan ok. Näyttää peruukissa paremmalta, muttei minusta ole kaljunakaan yhtään pahan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaljuista, tosin pakko myöntää, ettei se kaikille sovi. Jos on kovin haljut, pyöreät ja vaaleat piirteet, voi kaljuna näyttää, no, isolta vauvalta. Mieheni on kalju, mutta hänellä on normisuomalaista tummemmat ja vahvat piirteet, joten kalju minusta sopii hänelle hyvin.

Vierailija
124/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä oli, mutta minulle miehen kaljuuntuminen on täysin OK eikä sitä tarvitse peitellä. Itse asiassa peitteleminen on noloa. En tykkää myöskään siitä, että kaljuuntuvat miehet usein ajavat koko pään kaljuksi näyttääkseen muka jotenkin rokimmalta.

Ei siinä varmaan yleensä ole rokimmalta näyttäminen tavoitteena, vaan mahdollisimman hyvältä näyttäminen. Tuskin kovinkaan monet pitävät juicetukkaa, tai edes lyhyttä rengassänkeä paremman näköisenä kuin täyskaljua?

Vierailija
125/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset alkavat ohenemaan, niin kaikki pois vaan ja semmoista siistiä partaa kasvattamaan, antaa hyvin luonetta kasvoille eikä ole pää semmoinen "muna" 🙂

Vierailija
126/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskikaljun peittäminen onnistuu hyvin, kun kasvattaa sivuhiukset pitkiksi ja kampaa ne siihen päälle. Kaupanpäällisiksi tulee sellainen nuorekas retrofiilis.

Joo, mulla oli kerran esimies, joka teki näin. Kovat lakat päälle. Liukastui kerran toimiston pihassa ja tukka repsahti pahasti. Oli kyllä naurussa pitelemistä, itse tapahtumassahan ei mitään nauramista ollut, mutta se lippa, lakattu levy sojotti suoraan sivulle. Siitä ei onneksi puhuttu koskaan.

Vierailija
127/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen näyttää hyvältä kaljunakin

Mutta kaunis nainen ei näytä kauniilta turvonneena.

Vierailija
128/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen näyttää hyvältä kaljunakin

No ei kaikki näytä, joillain se kaljuuntuminen tekee tosi ison muutoksen.

Mutta joo vaikeeta on jos meinaa löytää kumppanin joka ei koskaan vanhene. Silloin kannattaa oikeastaan olla vaan yksin.

Vierailija
129/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskikaljun peittäminen onnistuu hyvin, kun kasvattaa sivuhiukset pitkiksi ja kampaa ne siihen päälle. Kaupanpäällisiksi tulee sellainen nuorekas retrofiilis.

Joo, mulla oli kerran esimies, joka teki näin. Kovat lakat päälle. Liukastui kerran toimiston pihassa ja tukka repsahti pahasti. Oli kyllä naurussa pitelemistä, itse tapahtumassahan ei mitään nauramista ollut, mutta se lippa, lakattu levy sojotti suoraan sivulle. Siitä ei onneksi puhuttu koskaan.

Kaljun peittely ei kerro mistään muusta kuin huonosta itsetunnosta. Kaikki pois vaan, jos ei kerran kasva.

-jokainen mies tietää tämän ja piilottelijoille naureskellaan

Vierailija
130/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että itseä häiritsi edellisessä suhteessa miehen pahasti vetäytynyt hiusraja. Tietenkään en sitä ääneen sanonut, miksi olisin loukannut toista asiasta jolle ei voi mitään.

Miesten kaljuuntuminen ja sen eteneminen on valitettavasti geneettistä, periytyy isältä ja isän suvun puolelta. Jotain lääkkeitä on mutta niillä on sivuvaikutuksia ja teho niin ja näin.

Vierailija
131/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisenluokankansalainen2000 kirjoitti:

Eilinen yö meni taas omaa kaljuuntumista vatvoessa. Kaljuuntuminen vienyt pohjan koko elämältä. Kalju ei omaan kallonmalliin sovi.

Kun kalju olisikin sama asia kuin lihavuus, niin voisi itse vaikuttaa. Kaljuun ei ole lääkettä vaan kaljuuntumista voi ainoastaan hidastaa.

Ainoana perheen veljeskatraasta tämän itsetuntoon ja mielenterveyteen vaikuttavan henkisen syövän sai. Kai sitä on sitten ruma ikäloppu 22 vuotiaana.

Ennen meni kaupaksi naisille, mutta nykyään ei. Kuten täällä lukiessa huomaa, kalju on vastenmielisin piirre miehessä.

Köysi kaupoille sitä pitää lähteä...

Entäpä hiussiirteet? Kalliita leikkauksia kyllä, mutta päihittävät köysi kaupan😅

Vierailija
132/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että itseä häiritsi edellisessä suhteessa miehen pahasti vetäytynyt hiusraja. Tietenkään en sitä ääneen sanonut, miksi olisin loukannut toista asiasta jolle ei voi mitään.

Miesten kaljuuntuminen ja sen eteneminen on valitettavasti geneettistä, periytyy isältä ja isän suvun puolelta. Jotain lääkkeitä on mutta niillä on sivuvaikutuksia ja teho niin ja näin.

Periytyy äidin suvusta, joten kannattaa tarkkaan katsoa naisen isän pää, ennen kuin lupautuu lapsia tekemään.

Vierailija
133/133 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan menee joillain tunteisiin jos joku ei tykkää kaljusta🤣