Mies kaljuuntuu ja ei näytä enää yhtään hyvältä…
Hirvee kriisi kun mun mielestä mun mies ei ole enää viehättävä.. Onko muilla ollut samaa ongelmaa vai olenko joku hirvee pinnallinen idiootti?!
Kommentit (133)
Eilinen yö meni taas omaa kaljuuntumista vatvoessa. Kaljuuntuminen vienyt pohjan koko elämältä. Kalju ei omaan kallonmalliin sovi.
Kun kalju olisikin sama asia kuin lihavuus, niin voisi itse vaikuttaa. Kaljuun ei ole lääkettä vaan kaljuuntumista voi ainoastaan hidastaa.
Ainoana perheen veljeskatraasta tämän itsetuntoon ja mielenterveyteen vaikuttavan henkisen syövän sai. Kai sitä on sitten ruma ikäloppu 22 vuotiaana.
Ennen meni kaupaksi naisille, mutta nykyään ei. Kuten täällä lukiessa huomaa, kalju on vastenmielisin piirre miehessä.
Köysi kaupoille sitä pitää lähteä...
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että nuorena kaljuuntuvat miehet ajavat kaikki hiukset pois mutta kun ikää alkaa tulla 60 vuotta niin ei ajeta enää kaljuksi vaan annetaan hiusten kasvaa minkä kasvavat?
Vanhemman sukupolven miehet on arkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköinen näyttää hyvältä kaljunakin
Valitettavasti ei pidä paikkaansa. Riippuu hirveästi miehen kallon muodosta, sopiiko kalju vai ei. Joiltakin miehiltä se seksikkyys häviää hiusten mukana kokonaan.
Ihan mahdollista. Osalle naisista miehen koollakaan ei ole erikoista merkitystä, vaan mies voi olla pienempikokoinen. Ulkonäkö asioihin ei ole oikeaa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pinnallinen idiootti ;)
Sitä paitsi miehen ei kuulukaan olla kovin viehättävä vaan miehekäs. Naisilla on harvemmin kaljua niin kalju kuuluu niihin täysin miehekkäisiin asioihin.
Naisilla on kaljuuntuminen yhtä yleistä kuin miehillä. Toki naiset peittelee tätä ongelmaa esimerkiksi käyttämällä peruukkeja tai hiuslisäkkeitä. Miehillä sellaisten viritysten käyttöä pidetään nolona, naisilla taas niiden käyttämättömyys olisi noloa.
No ei taatusti ole. Mullakin on yhä tosi paksut hiukset, muutama harmaa toki ilmestynyt. Mies alkanut pahasti kaljuuntumaan. Ollaan nelikymppisiä.
Mitä jos teen topicin että "nainen lihoo ja ei ole enää viehättävä". Se poistetaan alle viiden minuutin muutta tämä miesten dissaaminen kaljuuntumisesta saa jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos teen topicin että "nainen lihoo ja ei ole enää viehättävä". Se poistetaan alle viiden minuutin muutta tämä miesten dissaaminen kaljuuntumisesta saa jatkua.
Uhrihierarkiassa mies on alempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhrihierarkiassa mies on alempana.
Huvittavinta on myös se, että miesten ns. "rumille ominaisuuksille" harvemmin voi mitään tehdä. Naisten "rumat ominaisuudet" sen sijaan ovat yleensä joko itse aiheutettuja tai niihin voi puuttua.
En kovin montaa naista tunne, jotka esim. menevät aamulla jo kello 5-7 aikaan salille. Miehiä sen sijaan tunnen, jotka näin tekevät.
Toiselle sukupuolelle uhriutuminen on helpompaa kuin toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten totta tuli kokeiltua jokin aika sitten. Tietää kyllä modet jo ulkonäöltä. Taitaa palstan modeilla olla paksut sormet ja lakatut kynnet tälläkin hetkellä sipsukkapussilla?
Jätin puolisoni kaljuuntumisen takia. Tavatessamme hänellä oli tuuheat hiukset ja hän oli ihanan älykäs, myös tunnetasolla ja sängyssä käsittämättömän upea. 42 vuotiaana hiukset alkoivat lähteä nopeasti. En voinut katsoa, kun ihana mies muuttuu kaljuksi tolloksi, kytkin nousi välittömästi!
Mutta samanlaista rakastajaa ei ole vielä vastaan tullut. Muutama yhden yön juttu ollut. Kaikkea ei voi tässä elämässä näköjään saada. 🤷🏼♂️
Vierailija kirjoitti:
Jätin puolisoni kaljuuntumisen takia. Tavatessamme hänellä oli tuuheat hiukset ja hän oli ihanan älykäs, myös tunnetasolla ja sängyssä käsittämättömän upea. 42 vuotiaana hiukset alkoivat lähteä nopeasti. En voinut katsoa, kun ihana mies muuttuu kaljuksi tolloksi, kytkin nousi välittömästi!
Mutta samanlaista rakastajaa ei ole vielä vastaan tullut. Muutama yhden yön juttu ollut. Kaikkea ei voi tässä elämässä näköjään saada. 🤷🏼♂️
Melko homoa
Minä olen 50-vuotias mies, ja minulla on yhä todella paksu tukka, niin kuin on aina ollut. Toinen asia on kuitenkin se, millaisia leikkauksia tämän ikäisen kannattaa suosia. Jos se on liian pitkä, voi tulla vaikutelma siitä että äijä yrittää epätoivoisesti pitää kiinni jostain nuoruuden rippeistä. Nuorena hevarina minulla oli pitkä tukka. Nyt pidän sen hyvin lyhyenä ihan tämän ikäisen imagosyistä.
Poikani alkoi kaljuuntua noin 25 vuoden iässä. Ei voi mitään, koska geenit. Isältäni alkoivat hiukset lähetä vasta kuusikymppisenä. Pojan isän puolelta sitten tukattomia useassa määrin.
Hän näyttää hyvältä tukkansa ajettuaan.
Kun tätä palstaa lukee, niin pakostakin alkaa ajatella, että suomalainen nainen ei ole olento, jonka kanssa enää koskaan haluaisin parisuhteen. Onneksi löysin ihanan aasialaisen vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Miten "ihanan älykäs, myös tunnetasolla ja sängyssä käsittämättömän upea" mies voi muuttua "kaljuksi tolloksi", kun "42 vuotiaana hiukset alkoivat lähteä nopeasti" ja "kytkin nousi nopeasti". Jos tämä on totta, niin voi todeta vaan, että elämä on sarja valintoja. Joskus onnistuu, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä palstaa lukee, niin pakostakin alkaa ajatella, että suomalainen nainen ei ole olento, jonka kanssa enää koskaan haluaisin parisuhteen. Onneksi löysin ihanan aasialaisen vaimon.
Joo. Eipä näille "rohkeille" "itsenäisille" karkkihyllyllä juokseville suomalaistantta syöttöporsaille mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta samanlaista rakastajaa ei ole vielä vastaan tullut. Muutama yhden yön juttu ollut. Kaikkea ei voi tässä elämässä näköjään saada. 🤷🏼♂️Miten "ihanan älykäs, myös tunnetasolla ja sängyssä käsittämättömän upea" mies voi muuttua "kaljuksi tolloksi", kun "42 vuotiaana hiukset alkoivat lähteä nopeasti" ja "kytkin nousi nopeasti". Jos tämä on totta, niin voi todeta vaan, että elämä on sarja valintoja. Joskus onnistuu, joskus ei.
Koska hän muuttui kaljuuntumisen yhteydessä muutenkin hiljaiseksi ja masentuneeksi. Olemuksellaan pyysi anteeksi olemassaoloaan. Nuorempana joskus sanoin rakastavani hänen tuuheankiharaa tukkaansa ja että en kestäisi hänen kaljuuntumistaan. Siitä kai se masennus ja olemuksen putoaminen idiootiksi johtui. Mutta mennyt on mennyttä. Olen itse kuitenkin suht kaunis nainen mm. missikisoihin osallistunut, joten enköhän ansaitse mitä haluan. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joka yö hän tulee unessa luoksesi... <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta samanlaista rakastajaa ei ole vielä vastaan tullut. Muutama yhden yön juttu ollut. Kaikkea ei voi tässä elämässä näköjään saada. 🤷🏼♂️Miten "ihanan älykäs, myös tunnetasolla ja sängyssä käsittämättömän upea" mies voi muuttua "kaljuksi tolloksi", kun "42 vuotiaana hiukset alkoivat lähteä nopeasti" ja "kytkin nousi nopeasti". Jos tämä on totta, niin voi todeta vaan, että elämä on sarja valintoja. Joskus onnistuu, joskus ei.
Koska hän muuttui kaljuuntumisen yhteydessä muutenkin hiljaiseksi ja masentuneeksi. Olemuksellaan pyysi anteeksi olemassaoloaan. Nuorempana joskus sanoin rakastavani hänen tuuheankiharaa tukkaansa ja että en kestäisi hänen kaljuuntumistaan. Siitä kai se masennus ja olemuksen putoaminen idiootiksi johtui. Mutta mennyt on mennyttä. Olen itse kuitenkin suht kaunis nainen mm. missikisoihin osallistunut, joten enköhän ansaitse mitä haluan. Sori siitä.
Trolololollololloloo hahahaa trololololllollo hah hah hahah haa!
Ymmärrän. En itse pidä yhtään kaljuista.