Miksi naiset eivät peräkammaroidu kuten miehet?
Miksi naiset muuttavat monet jo 16 vuotiaana peräkyliltä isompiin kaupunkeihin, mutta minä tunnen pääministeriämme vanhempia peräkammarinpoikia takahikiältä? Eräänkin kaverini pikkusisko asuu nykyään Birminghamissa ja täältä pieneltä kylältä lähti heti lukion jälkeen.
Miksi ne on aina miehet,ketkä jäävät peräkammareihin?
Sivuhuomiona mainittakoon, että em. syystä isoissa kaupungeissa on miesten markkinat.
Kommentit (879)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tätä liipaten, kaverini, miespuolinen siis, (ei peräkamarin poika ) on aina leveillyt että rahaa on niin ettei kakkalle taivu. Kun tuota sitten vähän raaputteli, niin sen ensiasunnon maksoi lähes kokonaan vanhemmat. Äiti valitsi ja maksoi sisustuksen, ja poika sai kuukausirahaa muutamia satasi vanhemmiltaan (ja tämä siis melkein 30-vuotiaana). Ruokaa pojan ei tarvinnut tehdä, kun kävi 2 kertaa viikossa äidin lihapatojen äärellä, ja toi rasioittain ruokaa kotiinsa sieltä niille päiville jolloin ei käynyt äidin ruokia paikan päällä syömässä.
Niin tutunkuuloista. Naisilla tuota samaa esiintyy siten, että sen sijaan, että kouluttauduttaisi hyvään ammattiin, etsittäisi hyvä työpaikka, etsitäänkin varakas mies, joka kustantaa naisen elämän. Mies sitten oman päivätyönsä lisäksi tekee vielä kaikki kotityötkin. Nainen valitsi talon, sisustuksen ja auton, jotka mies maksoi. Myöskään laihduttaa naisen ei tarvitse, koska hänen yli 100-kiloista ruhoaan tasapainottaa pitkän ja komean miehen hoikka ja jäntevä vartalo.
Mistä tuollaisia miehiä löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat niin kehityksestä ja sivistyksestä jäljessä, että ovat keksineet pilkkanimen miehille, jotka auttavat rakkaita vanhempiaan. Itse muutin kotoa pois, kun olin 15v, mutta varmasti moni asia olisi ollut toisin, jos olisin asunut kotona pidempään.
Jos käytettäisi naisten logiikkaa myös naisiin arvioimalla usein täysin keksittyjä ominaisuuksia, kuten miehille tehdään, teistä olisi peräkammarin tyttäriä vähintään 95%.
Peräkammarinpojat eivät auta vanhempiaan. Päinvastoin. Nähty on. Kotikylässä, jossa kasvoin on näitä.
Vanha äiti laittaa ruuan ja pesee pyykit ja käy siivoamassa poikakullan asunnon. Vanha isä auraa lumet talvella ja leikkaa nurmikon kesällä. Näin meidän naapurissa, jossa asuu peeäkamnarinpoika, joka on ryypännyt työpaikkansa.
Miksi halveksut ihmistä, jolla on selvästi pahoja ongelmia? Juuri sinunkaltaisten kylmien kusipäiden takia niin moni mies sortuu hakemaan lohtua viinasta, kun naiset eivät osaa kuunnella, saati auttaa mitenkään.
Näyttää sitä jo äiti auttavan ja jopa isäkin, mutta miksei toisten miesten kuuntelu- ja muu apu kelpaa, vaan apuun huudetaan vain naisia? Eikö miesten tule tukea heikompiaan?
Niin, ja miksi miehet ei auta toisia miehiä vaikeuksissa? Missä veljeys? Ei kai naisten tarvi aina tehdä kaikkea.
Kaipa miehillä on se oma kaveripiirinsä, jonka suhteen ollaan lojaaleja, mutta tarkoituksena ei ole yrittää pelastaa koko maailmaa.
Juu, mutten sitten ei kannata uhriutua, kun naisetkaan ei ala pelastamaan koko maailmaa.
Ei kai vaan tässä suurennella naisiin kohdistuvia vaatimuksia, eihän?
Nolottaako kun itsekin hoksasit teoriasi logiikan uupuvan?
Kommentoin tuota edellistä. En tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tätä liipaten, kaverini, miespuolinen siis, (ei peräkamarin poika ) on aina leveillyt että rahaa on niin ettei kakkalle taivu. Kun tuota sitten vähän raaputteli, niin sen ensiasunnon maksoi lähes kokonaan vanhemmat. Äiti valitsi ja maksoi sisustuksen, ja poika sai kuukausirahaa muutamia satasi vanhemmiltaan (ja tämä siis melkein 30-vuotiaana). Ruokaa pojan ei tarvinnut tehdä, kun kävi 2 kertaa viikossa äidin lihapatojen äärellä, ja toi rasioittain ruokaa kotiinsa sieltä niille päiville jolloin ei käynyt äidin ruokia paikan päällä syömässä.
Niin tutunkuuloista. Naisilla tuota samaa esiintyy siten, että sen sijaan, että kouluttauduttaisi hyvään ammattiin, etsittäisi hyvä työpaikka, etsitäänkin varakas mies, joka kustantaa naisen elämän. Mies sitten oman päivätyönsä lisäksi tekee vielä kaikki kotityötkin. Nainen valitsi talon, sisustuksen ja auton, jotka mies maksoi. Myöskään laihduttaa naisen ei tarvitse, koska hänen yli 100-kiloista ruhoaan tasapainottaa pitkän ja komean miehen hoikka ja jäntevä vartalo.
"Korkeakouluissa opiskelevat naiset valmistuvat miehiä todennäköisemmin ja nopeammin
Naiset valmistuvat nopeammin kuin miehet
Naiset valmistuvat miehiä todennäköisemmin koulutusalasta riippumatta
Tutkinnon suorittaminen lisää työllistymistä
Syitä naisten ja miesten opiskeluvauhdin eroihin etsittävä muualta kuin korkeakouluista"
Låhde stat.fi
Sama pätee varmasti muuhunkin koulutukseen. Eli ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia vanhempiensa kanssa asuva aikuinen nainen ei ole yhtälailla pilkan kohde? Aikusta miestä pilkataan kotona asumisesta vaikka kävisi normaalisti töissä ja omaisi harrastuksia. Kun asuminen on nykyään tähtitieteellisesn kallista niin ihmettelen ettei tuollainen asumisjärjestely ole yleisempää.
Vanhempiensa luona asuva nainen yleensä huolehtii omista asioistaan ja myös vanhemmistaan. Peräkammarin poika ei, on mieluummin passattavana.
Minun ystäväpiirissä on kaksi kaveria, joista toinen toimii isänsä ja toinen toimii äitinsä omaishoitajina. Molemmat heistä ovat noin 50-vuotiaita miehiä, niin että toinen on ainoa lapsi ja toisella on yksi veli toisella puolella Suomea. Toinen heistä muutti toiselta puolelta Suomea hiukan höpertävän isänsä luokse ja luopui vuoden päästä vuokra-asunnostaan, sillä ei ollut järkevää pitää kahta asuntoa. Toisella on vielä omistusasunto vaikka käytännössä hän käy siellä vain satunnaisesti toimiessaan ilmeisen heikkokuntoisen äitinsä omaishoitajana. Heistä tuli "peräkammarinpoikia" vasta siinä vaiheessa kun heistä tuli omaishoitajia ja sitä ennen he asuivat omissa asunnoissaan varmaankin 20-vuotiasta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tukea maksetaan sukupuolen perusteella?
Vain naiset saavat ilmaiset syöpäseulonnat
Siitä tosiaan kannattaa olla kateellinen. Kerro minulle, mitkä ovat sellaisia miesten syöpiä, joiden seulonta tulee edullisemmaksi kuin hoitaminen. Olen aivan varma, että tieto kiinnostaa myös niitä, jotka päättävät seulonnoista.
Jos logiikkasi kulkee niin, että koska naisille on papa niin miesten pitää päästä säännöllisesti tutkituttamaan eturauhasensa, niin niinhän se ei mene. Eturauhassyöpä on vanhojen miesten sairaus. Sen seulominen kaikilta miehiltä olisi turhaa ja kallista. Sen sijaan papaseulonnoilla säästetään rahaa, kun päästään hoitamaan nuorten ihmisten pahalaatuiset kasvaimet ajoissa.
On sitä kivessyöpääkin.
Mutta pyysit esimerkin, sen sait.
Kivessyövän seulonnan voi tehdä ihan itse tunnustelemalla, kohdunkaulaa on hieman vaikeampi itse tutkailla.
Niin voi rintasyövänkin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset peräkammiriutuvat Facebookin avohoito-osastolle. Kissakuvia, ateriakuvia, yleisiä latteuksia jne.
Eli sinä olet FBssä, sulla on paljon naispuolisia ystäviä, joiden päivityksiä seuraat silmä kovana???? Hanki hyvä mies elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tosiaan kannattaa olla kateellinen. Kerro minulle, mitkä ovat sellaisia miesten syöpiä, joiden seulonta tulee edullisemmaksi kuin hoitaminen. Olen aivan varma, että tieto kiinnostaa myös niitä, jotka päättävät seulonnoista.
Jos logiikkasi kulkee niin, että koska naisille on papa niin miesten pitää päästä säännöllisesti tutkituttamaan eturauhasensa, niin niinhän se ei mene. Eturauhassyöpä on vanhojen miesten sairaus. Sen seulominen kaikilta miehiltä olisi turhaa ja kallista. Sen sijaan papaseulonnoilla säästetään rahaa, kun päästään hoitamaan nuorten ihmisten pahalaatuiset kasvaimet ajoissa.
On sitä kivessyöpääkin.
Kivessyövän seulonnan voi tehdä ihan itse tunnustelemalla, kohdunkaulaa on hieman vaikeampi itse tutkailla.
Niin voi rintasyövänkin.
Ei voi. Et ole lääjetieteen asiantuntija. Seulonnat perustuvat laajaan tutkimusnäyttöön. Älä ala levittämään täällä mitään pskaa, mikä ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat niin kehityksestä ja sivistyksestä jäljessä, että ovat keksineet pilkkanimen miehille, jotka auttavat rakkaita vanhempiaan. Itse muutin kotoa pois, kun olin 15v, mutta varmasti moni asia olisi ollut toisin, jos olisin asunut kotona pidempään.
Jos käytettäisi naisten logiikkaa myös naisiin arvioimalla usein täysin keksittyjä ominaisuuksia, kuten miehille tehdään, teistä olisi peräkammarin tyttäriä vähintään 95%.
Peräkammarinpojat eivät auta vanhempiaan. Päinvastoin. Nähty on. Kotikylässä, jossa kasvoin on näitä.
Vanha äiti laittaa ruuan ja pesee pyykit ja käy siivoamassa poikakullan asunnon. Vanha isä auraa lumet talvella ja leikkaa nurmikon kesällä. Näin meidän naapurissa, jossa asuu peeäkamnarinpoika, joka on ryypännyt työpaikkansa.
Miksi halveksut ihmistä, jolla on selvästi pahoja ongelmia? Juuri sinunkaltaisten kylmien kusipäiden takia niin moni mies sortuu hakemaan lohtua viinasta, kun naiset eivät osaa kuunnella, saati auttaa mitenkään.
Näyttää sitä jo äiti auttavan ja jopa isäkin, mutta miksei toisten miesten kuuntelu- ja muu apu kelpaa, vaan apuun huudetaan vain naisia? Eikö miesten tule tukea heikompiaan?
Niin, ja miksi miehet ei auta toisia miehiä vaikeuksissa? Missä veljeys? Ei kai naisten tarvi aina tehdä kaikkea.
Ei naisten tarvitse tehdä mitään. Kukaan ei ole vaatinut mitään missään. Tämäkin ketju on miehiä vihaavien naisten temmellyskenttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä kivessyöpääkin.
Niin voi rintasyövänkin.
Ei voi. Et ole lääjetieteen asiantuntija. Seulonnat perustuvat laajaan tutkimusnäyttöön. Älä ala levittämään täällä mitään pskaa, mikä ei pidä paikkaansa.
Rintasyövän toteamiseen käytettäviä menetelmiä ovat lääkärin suorittama rintojen tunnustelu ja tarkastelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä kivessyöpääkin.
Tärkeintä olisi löytää kivessyöpä mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, jolloin ennuste on hyvä. Se on mahdollista, mikäli mies opettelee tunnustelemaan kiveksensä ja huomaa niissä tapahtuvat muutokset, sanoo kirurgian professori Teuvo Tammela.
Että.siitä vaan tunnustelemaan. Vai pitäisikö kaikki miehet kutsua vuosittain kivesten kopelointiin sairaalaan, tk: tms?
Ai kuten naiset rintasyövän takia?
Ei tarvitse, perutaan naistenkin "tutkimukset"
On kai se parempi olla syjäytyneenä vanhempien nurkissa( jos se ei vanhempia haittaa) kuin että olisi syrjäytynyt ja yksin itsariyksiössä yhteiskunnan tuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollaisia miehiä löytää?
Minäkin halyan tietää. Voin lopettaa nämä käsienheiluttelutyöt, mies tekee ja maksaa kaiken, ja minä vain voin syödä suköaata, juoda viiniä.lihoa rauhassa.
Taruolento. Yksisarvinen. Ei ole olemassa. Tökkää jo tuohon, että maksaa ja tekee kotityöt. Ei tuommoista miestä.löydy mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä kivessyöpääkin.
Tärkeintä olisi löytää kivessyöpä mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, jolloin ennuste on hyvä. Se on mahdollista, mikäli mies opettelee tunnustelemaan kiveksensä ja huomaa niissä tapahtuvat muutokset, sanoo kirurgian professori Teuvo Tammela.
Että.siitä vaan tunnustelemaan. Vai pitäisikö kaikki miehet kutsua vuosittain kivesten kopelointiin sairaalaan, tk: tms?
Ai kuten naiset rintasyövän takia?
Ei tarvitse, perutaan naistenkin "tutkimukset"
Hei. Et tiedä asiasta mitään. Teet itsestäsi vaan pellen, kun esität näin typeriä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
On kai se parempi olla syjäytyneenä vanhempien nurkissa( jos se ei vanhempia haittaa) kuin että olisi syrjäytynyt ja yksin itsariyksiössä yhteiskunnan tuilla?
Ja samalla katsovat vanhusten perään.
Mutta palstan mukaan nämä vaan passuuttavat ja loisivat juopotellen. Muu ei tunnu olevan mahdollista palstan mielestä.
Pelkkää negaa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naiset osaa keskustella edes yhdessä ketjussa ilman henkilökohtaisuuksia, tai ikäviä tölväisyjä? Nehän aina kuitenkin poikivat vielä ikävämpiä vastauksia.
Tämäkö on koulutuksen tulos?
Hei. Vastaappa nyt, että mitkä kommentit täällä ovat miesten, ja mitkä naisten kirjoittamia? Hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
No koska nainen haluaa komean miehen ja enemmän glamouria elämäänsä. Ja tietenkin uran.
ja se on ihan ok :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla katsovat vanhusten perään.
Mutta palstan mukaan nämä vaan passuuttavat ja loisivat juopotellen. Muu ei tunnu olevan mahdollista palstan mielestä.
Pelkkää negaa vaan!
Katsovat vanhusten perään? " Siinäpä se mamman selkä näkyy, kun se vie mun pyykjejä pyykkikoriin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska nainen haluaa komean miehen ja enemmän glamouria elämäänsä. Ja tietenkin uran.
ja se on ihan ok :)
Kyllä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naiset osaa keskustella edes yhdessä ketjussa ilman henkilökohtaisuuksia, tai ikäviä tölväisyjä? Nehän aina kuitenkin poikivat vielä ikävämpiä vastauksia.
Tämäkö on koulutuksen tulos?
Hei. Vastaappa nyt, että mitkä kommentit täällä ovat miesten, ja mitkä naisten kirjoittamia? Hopi hopi.
Tämä on miehen ja tuo kysyjä on nainen.
Menikö omalta kohdaltasi oikein?
Nolottaako kun itsekin hoksasit teoriasi logiikan uupuvan?