Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät peräkammaroidu kuten miehet?

Vierailija
17.01.2022 |

Miksi naiset muuttavat monet jo 16 vuotiaana peräkyliltä isompiin kaupunkeihin, mutta minä tunnen pääministeriämme vanhempia peräkammarinpoikia takahikiältä? Eräänkin kaverini pikkusisko asuu nykyään Birminghamissa ja täältä pieneltä kylältä lähti heti lukion jälkeen.

Miksi ne on aina miehet,ketkä jäävät peräkammareihin?

Sivuhuomiona mainittakoon, että em. syystä isoissa kaupungeissa on miesten markkinat.

Kommentit (879)

Vierailija
501/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat niin kehityksestä ja sivistyksestä jäljessä, että ovat keksineet pilkkanimen miehille, jotka auttavat rakkaita vanhempiaan. Itse muutin kotoa pois, kun olin 15v, mutta varmasti moni asia olisi ollut toisin, jos olisin asunut kotona pidempään.

Jos käytettäisi naisten logiikkaa myös naisiin arvioimalla usein täysin keksittyjä ominaisuuksia, kuten miehille tehdään, teistä olisi peräkammarin tyttäriä vähintään 95%. 

Peräkammarinpojat eivät auta vanhempiaan. Päinvastoin. Nähty on. Kotikylässä, jossa kasvoin on näitä.

Vanha äiti laittaa ruuan ja pesee pyykit ja käy siivoamassa poikakullan asunnon. Vanha isä auraa lumet talvella ja leikkaa nurmikon kesällä. Näin meidän naapurissa, jossa asuu peeäkamnarinpoika, joka on ryypännyt työpaikkansa.

Miksi halveksut ihmistä, jolla on selvästi pahoja ongelmia? Juuri sinunkaltaisten kylmien kusipäiden takia niin moni mies sortuu hakemaan lohtua viinasta, kun naiset eivät osaa kuunnella, saati auttaa mitenkään.

Näyttää sitä jo äiti auttavan ja jopa isäkin, mutta miksei toisten miesten kuuntelu- ja muu apu kelpaa, vaan apuun huudetaan vain naisia? Eikö miesten tule tukea heikompiaan?

Niin, ja miksi miehet ei auta toisia miehiä vaikeuksissa? Missä veljeys? Ei kai naisten tarvi aina tehdä kaikkea.

Vierailija
502/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on epäsosiaalisempia kuin naiset. Se persoonallisuuhäiriökin on yleisempi juuri miehillä. 

Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö tarkoittaa rikollista käyttäytymistä. Sillä ei ole mitään tekemistä vanhempien kanssa asumisen kanssa.

No naiset nyt vaan on sosiaalisempia. Persoonallisuushäiriö on vaan sen epäsosiaalisuuden ääripää. Naiset kokevat yksinäisyyttäkin tietty miehiä enemmän.  Monimutkaisia syitä. Maajussille morsian ohjelmakin valottaa asiaa. 

Nuorten naisten huoli yksinäisyydestä on kasvanut koronavuonna. Jopa 46 prosenttia 15–29-vuotiaista naisista oli erittäin huolissaan yksinäisyydestä loppuvuodesta 2020.

Olla huolissaan yksinäisyydestä on TÄYSIN ERI ASIA kuin olla yksinäinen! Nuoret naiset ovat ilmeisesti huolissaan esim. vanhusten yksinäisyydestä korona-aikana. Naisilla elämä ei pyöri pelkästään oman navan ympärillä niinkuin miehillä.

En ole koskaan kuullut yhdenkään naisen olevan huolissaan yksinäisestä miehestä

Minä kuulin kerran. Tämä nainen asui omillaan, oli sinkku, hänellä oli oma auto ja kuulin, kun hän läksytti omia vanhempiaan, että heidän pitäisi käydä useammin katsomassa tämän naisen isoisää. Hän ei itse viitsinyt kuitenkaan käydä siellä koskaan. Kaikki asuivat kuitenkin lähellä toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset/tytöt ovat opportunistisempia, yksilöllisempiä ja itsekkäämpiä, kun miehet/pojat taas vuorostaan yhteisöllisempiä ja enempi yhteiseen kekoon kortensa kantavia ja siksi jäävät useammin asuinpaikkakunnalleen rakentamaan tulevaisuuttaan. Naisilla/tytöillä ajaa alituinen huomion tarve hyväksynnän etsintään maailmalle. He haluavat nk. näytille mittauttamaan tasoansa. Miehillä/pojilla vahva itsetunto, kun tietää ettei siellä maailmalla ole mikään sen paremmin ja voi itse rakentaa ympäristönsä paremmaksi ja missä vaan.

Siis eihän ole olemassa ketään tai mitään pinnallisempaa kuin nuori nainen vai tuleeko mieleen? Minä minä minä. Monet tytöt myös riitautuvat äitinsä kanssa peruuttamattomasti murrosiän kuohunnoissa ja nämä myös raskautuvat nuorella iällä missä vaan sattuvat sitten olemaankaan.

Sinne maailmalle mennää hyvin usein opintojen ja työpaikan perässä. Hyvä niin.

Niin mennään kun kotipaikkakunnan tarjota ei kelpaa vaan vaaditaan parempaa koulutusta, parempaa työtä ja parempia palveluita. Naiset ovat nirsompia sen suhteen mitä suostuvat tekemään oman elannon takia. Mies tekee työkseen sitä mikä on pakko tehdä ja naiset tekevät sitä mitä tahtovat tehdä

Miehetkin muuttaisivat paljon mieluummin kaupunkeihin, jos miehillekin olisi luotu pilvin pimein suojatyöpaikkoja, joissa "työ" on lähinnä käsien heiluttelua, somettamista ja paskanjauhamista.

Mitä ovat nämä mystiset käsienheiluttelutyöt, jotka on rajattu vain naisille? Haen heti, kun laitat linkin.

Minä myös.

Mäkin! :D

Vierailija
504/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset/tytöt ovat opportunistisempia, yksilöllisempiä ja itsekkäämpiä, kun miehet/pojat taas vuorostaan yhteisöllisempiä ja enempi yhteiseen kekoon kortensa kantavia ja siksi jäävät useammin asuinpaikkakunnalleen rakentamaan tulevaisuuttaan. Naisilla/tytöillä ajaa alituinen huomion tarve hyväksynnän etsintään maailmalle. He haluavat nk. näytille mittauttamaan tasoansa. Miehillä/pojilla vahva itsetunto, kun tietää ettei siellä maailmalla ole mikään sen paremmin ja voi itse rakentaa ympäristönsä paremmaksi ja missä vaan.

Siis eihän ole olemassa ketään tai mitään pinnallisempaa kuin nuori nainen vai tuleeko mieleen? Minä minä minä. Monet tytöt myös riitautuvat äitinsä kanssa peruuttamattomasti murrosiän kuohunnoissa ja nämä myös raskautuvat nuorella iällä missä vaan sattuvat sitten olemaankaan.

Niin mennään kun kotipaikkakunnan tarjota ei kelpaa vaan vaaditaan parempaa koulutusta, parempaa työtä ja parempia palveluita. Naiset ovat nirsompia sen suhteen mitä suostuvat tekemään oman elannon takia. Mies tekee työkseen sitä mikä on pakko tehdä ja naiset tekevät sitä mitä tahtovat tehdä

Miehetkin muuttaisivat paljon mieluummin kaupunkeihin, jos miehillekin olisi luotu pilvin pimein suojatyöpaikkoja, joissa "työ" on lähinnä käsien heiluttelua, somettamista ja paskanjauhamista.

Mitä ovat nämä mystiset käsienheiluttelutyöt, jotka on rajattu vain naisille? Haen heti, kun laitat linkin.

Oisko nää nyt niitä vanhusten kakkavaippojen vaihtamistöitä vanhusten palvelutaloissa? Paljonhan siinä saa käsiä heilutella, kun laajalle levinneet kakkajäämät saa vanhusten pepusta pyyhittyä. Ei kai niitä kakkoja jauheta, vai meneekö vaipat johonkin jätemyllyyn? Kahvitauolla sitten vedetään pakkohymy naamalle, kun tiimistä otetaan yhteiskuva LinkedInin rekryilmoitusta varten, kun on jatkuva henkilöstöpula.

Vierailija
505/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tukea maksetaan sukupuolen perusteella?

Vain naiset saavat ilmaiset syöpäseulonnat

Siitä tosiaan kannattaa olla kateellinen. Kerro minulle, mitkä ovat sellaisia miesten syöpiä, joiden seulonta tulee edullisemmaksi kuin hoitaminen. Olen aivan varma, että tieto kiinnostaa myös niitä, jotka päättävät seulonnoista.

Jos logiikkasi kulkee niin, että koska naisille on papa niin miesten pitää päästä säännöllisesti tutkituttamaan eturauhasensa, niin niinhän se ei mene. Eturauhassyöpä on vanhojen miesten sairaus. Sen seulominen kaikilta miehiltä olisi turhaa ja kallista. Sen sijaan papaseulonnoilla säästetään rahaa, kun päästään hoitamaan nuorten ihmisten pahalaatuiset kasvaimet ajoissa.

On sitä kivessyöpääkin.

Mutta pyysit esimerkin, sen sait.

Tärkeintä olisi löytää kivessyöpä mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, jolloin ennuste on hyvä. Se on mahdollista, mikäli mies opettelee tunnustelemaan kiveksensä ja huomaa niissä tapahtuvat muutokset, sanoo kirurgian professori Teuvo Tammela.

Että.siitä vaan tunnustelemaan. Vai pitäisikö kaikki miehet kutsua vuosittain kivesten kopelointiin sairaalaan, tk: tms?

Vierailija
506/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku heikosti koulutettu mies ilmeisesti marisee kun ei ole päässyt siisteihin sisätöihin. Koulunkäynti kannattaa niin silloin ei vain ajaudu tilanteesta toiseen. Tällä palstalla tuntuu olevan monia miehiä, joille korkeasti koulutetut naiset tuntuvat olevan ongelma. Maisterismiehenä minusta on sitä vastoin mukava jutella semmoista naisten kanssa, jotka ovat viitsineet sivistää itseään ja silloin ei tarvitse tarpeettomasti rajata niitä keskusteluaiheita.

Vierailija
507/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat niin kehityksestä ja sivistyksestä jäljessä, että ovat keksineet pilkkanimen miehille, jotka auttavat rakkaita vanhempiaan. Itse muutin kotoa pois, kun olin 15v, mutta varmasti moni asia olisi ollut toisin, jos olisin asunut kotona pidempään.

Jos käytettäisi naisten logiikkaa myös naisiin arvioimalla usein täysin keksittyjä ominaisuuksia, kuten miehille tehdään, teistä olisi peräkammarin tyttäriä vähintään 95%. 

Peräkammarinpojat eivät auta vanhempiaan. Päinvastoin. Nähty on. Kotikylässä, jossa kasvoin on näitä.

Vanha äiti laittaa ruuan ja pesee pyykit ja käy siivoamassa poikakullan asunnon. Vanha isä auraa lumet talvella ja leikkaa nurmikon kesällä. Näin meidän naapurissa, jossa asuu peeäkamnarinpoika, joka on ryypännyt työpaikkansa.

Miksi halveksut ihmistä, jolla on selvästi pahoja ongelmia? Juuri sinunkaltaisten kylmien kusipäiden takia niin moni mies sortuu hakemaan lohtua viinasta, kun naiset eivät osaa kuunnella, saati auttaa mitenkään.

Näyttää sitä jo äiti auttavan ja jopa isäkin, mutta miksei toisten miesten kuuntelu- ja muu apu kelpaa, vaan apuun huudetaan vain naisia? Eikö miesten tule tukea heikompiaan?

Niin, ja miksi miehet ei auta toisia miehiä vaikeuksissa? Missä veljeys? Ei kai naisten tarvi aina tehdä kaikkea.

Kaipa miehillä on se oma kaveripiirinsä, jonka suhteen ollaan lojaaleja, mutta tarkoituksena ei ole yrittää pelastaa koko maailmaa.

Vierailija
508/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa miehillä on se oma kaveripiirinsä, jonka suhteen ollaan lojaaleja, mutta tarkoituksena ei ole yrittää pelastaa koko maailmaa.

Juu, mutten sitten ei kannata uhriutua, kun naisetkaan ei ala pelastamaan koko maailmaa.

Vierailija
509/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia vanhempiensa kanssa asuva aikuinen nainen ei ole yhtälailla pilkan kohde? Aikusta miestä pilkataan kotona asumisesta vaikka kävisi normaalisti töissä ja omaisi harrastuksia. Kun asuminen on nykyään tähtitieteellisesn kallista niin ihmettelen ettei tuollainen asumisjärjestely ole yleisempää.

Vanhempiensa luona asuva nainen yleensä huolehtii omista asioistaan ja myös vanhemmistaan. Peräkammarin poika ei, on mieluummin passattavana.

Itse asuin melkein kolmekymppiseksi kotona hoitaen omat asiani ja suuren osa pihatöistä. Ruokaa ei kylläkään yleensä tarvinnut tehdä sillä isä teki niin paljon kerralla ettei ollut tarpeen itse lisätä tiskin määrää. Kun armeijasta pääsin työelämään niin sen jälkeen maksoin kaikki omat laskuni ja hoidin oman autoni.

Tuo passaaminen on metka sana kun siitä minulle aina sanottiin varsinkin veljen vaimon taholta. Ei kuitenkaan nähnyt passaamisena sitä että kiikutti aina nuhaiset lapsensa joko meille tai omille vanhemmilleen sensijaan, että itse olisivat niitä jääneet hoitamaan. Samoin heidän lemmikit aina meille hoitoon jos jonnekkin kauemmas lähtivät. Jos heidän talossa joku meni rikkin tai suunnittelivat remppaa niin isän puhelin kyllä soi ja siihen sai sitten osallistua kummankin perheen vanhemmat ja sisarukset.

Sain ihan mukavan riidan aikaiseksi kun mainitsin tästä mielestäni tekopyhästä käyttäytymisestä.

Ilmeisesti se on eriasia kun perheelliset passuuttaa vanhemmillaan kaiken mitä ei itse viitsi/osaa tehdä?

Vierailija
510/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on enemmän valinnanvaraa olla millainen haluaa olla.

Miehille on niin ahtaat ja tiukat rooliodotukset, että jos niitä ei onnistu täyttämään, niin jää herkästi yksiin ja syrjään.

Naiset julistaa, että "on ihanaa olla nainen!" Mutta itse en voi sanoa samaa miehenä olemisesta. Jos ei ole pitkä, kiiinnostunut tekniikasta, koneista yms. niin aika yksin jää ja välit vanhempiinkin jää etäisiksi.

Itse olen ratkaissut ongelman ryhtymällä muunsukupuoliseksi. Paljon mukavampaa näin, kun tiedän, että en voi muuttua pidemmäksi enkä suureksi menestyjäksi. Voin olla kiinnostunut semmoisista asioista, joista miehet ei saa olla kiinnostuneita.

PASKAA SUOLLAT!

Miehillä on enemmän valinnanvaraa olla millainen haluaa. Naisen asema ja rooli on paljon kapeampi.

Olen eri mieltä. Jokainen voi sukupuolesta riippumatta tehdä mihin rohkeus ja rahkeet riittävät. Ei tarvi odottaa siloteltua tietä, kiinnostavampaa on tehdä itse omat polkunsa.

N

Yhtään väheksymättä edellisen kokemusta, kieltämättä kävi mielessä että se ahdas roolilokero on toisten miesten ylläpitämä.

Mitä nyt naiset vaatii lihaksia ja yli 180cm pituutta.

Miten nainen sinulta on "vaatinut" noita asioita? Kuulostaa siltä, että hän on vaatinyt niitä sinulta itselleen, kun esität sen noin. Moni nainen saattaa valita miehen, jolla on lihaksia ja pituutta. He eivät silloin vaadi sinulta yhtään mitään, he vain tekevät valintansa jolla ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. 

Olen sivusta seurannut lyhyen miehen perheenperustamisyrityksiä. Hänellä on ollut kivoja naisystäviä ja yksi suhde kesti pitempään.  Mutta kun hän etsii partneria nettipalstojen kautta, se on toivotonta. Ilmeisesti lyhyt mies karkottaa naiset pois jo ennen kuin on edes tavattu. Joillakin naisilla on outo harhakuva, että lyhyt mies on huono rakastaja. En keksi muuta syytä. Itse olen nainen ja olen kuullut ikäviä  kommentteja pituudestani.  Pituus on seikka, jolle ihminen ei voi yhtään mitään.

Vierailija
511/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös.

Sepä onkin mielipidekysymys.

Ne ammatit, jotka tuottavat joka kuukausi verotuloja valtion kassaan eivät ole käsienheiluttelua. Tämä tarkoittanee siis yksityisen sektorin työpaikkoja. Vaikka sitten lumen luontia.

Mutta toisaalta on niitä välillisesti verotuloja aikaan saattavia töitä mm. sotealan sairaanhoitotyöt, jotka mahdollistavat sairaan työhön paluun. Opetustoimi ja lastenhoito myöskin. Välillisesti tuottavia niitä on monia muitakin, jos tarkkoja ollaan.

En viitsi sanoa niitä töitä, joita pidän käsienheilutteluna. Ne ovat palstalla perinteisesti tulenarkoja aiheita.

*eri

Vierailija
512/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin peräkammarin tyttö sinne 28v saakka... Asuin kotona ja yhdessä huoneessa oleskelin päivät pitkät. Syynä tähän teini-iän kiusaaminen ja itsetuntoni oli nollassa, on uskoltanut tehdä mitään ilman äitiäni. Onneksi hain apua ja nyt asun omillani, 30 .vuotiaana. Onhan tämä ihanaa nyt. Olisinpa saanut aikaisemmin apua.

Vierailija
513/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin låhden heti! Nämä hoitajan työt teholla ovat raskaita ja palkka huono.

Vierailija
514/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutten sitten ei kannata uhriutua, kun naisetkaan ei ala pelastamaan koko maailmaa.

Ei kai vaan tässä suurennella naisiin kohdistuvia vaatimuksia, eihän?

Vierailija
515/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös.

Ne ammatit, jotka tuottavat joka kuukausi verotuloja valtion kassaan eivät ole käsienheiluttelua. Tämä tarkoittanee siis yksityisen sektorin työpaikkoja. Vaikka sitten lumen luontia.

Mutta toisaalta on niitä välillisesti verotuloja aikaan saattavia töitä mm. sotealan sairaanhoitotyöt, jotka mahdollistavat sairaan työhön paluun. Opetustoimi ja lastenhoito myöskin. Välillisesti tuottavia niitä on monia muitakin, jos tarkkoja ollaan.

En viitsi sanoa niitä töitä, joita pidän käsienheilutteluna. Ne ovat palstalla perinteisesti tulenarkoja aiheita.

*eri

Ihanko totta. Kun pitää säästää trollaamista muihinkin ketjuihin.

Vierailija
516/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 3 peräkamarin naista, asuivat äitinsä kanssa ikänsä ja hoitivat äitinsä hautaan. Kaksi näistä takahikiältä, mistä itsekin kotoisin, yksi kaupungissa. Yksi näistä oli sellainen, jolla kauniisti sanottuna "ei aivan kaikki kotona". Nämä pari muuta kävivät töissä. Peräkamarin naisilla harvemmin on päihdeongelmaa ja usein päihdeongelmaiset naiset löytävät samankaltaisen miehen.

Vierailija
517/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät että viimeistään sosiaaliturva elättää sillä missä itse haluaa asua. Miehille ei ole tuommoista vaihtoehtoa kun ei saa niin paljoa tukia että voisi itse päättää asuin paikan vaan on pakko asua halvemmalla paikkakunnalla että saa edes tukia. Mies ei voi heittäytyä muiden elätettäväksi niin kuin naiset. Suomessa asunnottomuus on lähes ainoastaan miehiä koskeva asia

Mitä tukea maksetaan sukupuolen perusteella?

Naiset saavat harkinnanvaraista sosiaalitukea huomattavasti helpommin ja enemmän kuin miehet, tämän olen huomannut kun naispuoleisen ystävän kanssa jäimme suunnilleen samaan aikaan työttömäksi koronan takia ja autamme toisiamme. Samanlaisia hakemuksia teemme mitkä hyväksytään naiselle mutta minulle tulee kielteinen päätös

Tutkimustieto asiasta tähän, kiitos!

Yhdessäkö teitte hakemuksenne? Just joo🤣

Joo teimme yhdessä hakemukset mikäs siinä on vaikea uskoa? Miten käännän oman elämän kokemukset viralliseksi tutkimustulokseksi että sinäkin uskoist? Kerro toki niin sen teen

Niin varmaan teitte. Kyllä🤣

Kerropa nyt oikeesti mikä siinä on vaikea uskoa?Onko epäuskoosi muuta syytä kun se että et halua uskoa totuutta?

Teemme yhdessä hakemukset jos haemme samoja tukia samaan asiaan

Ja teillä on tåsmälleen samat tulot, omaisuus, vuokra jne.....

ja sama sossuhenkilö..

en muutenkaan menisi yleistämään tuolla kahden henkilön otannalla..

Vierailija
518/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös.

*eri

Ihanko totta. Kun pitää säästää trollaamista muihinkin ketjuihin.

Ja sinun kommenttisi oli....?

Vierailija
519/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tätä liipaten, kaverini, miespuolinen siis, (ei peräkamarin poika ) on aina leveillyt että rahaa on niin ettei kakkalle taivu. Kun tuota sitten vähän raaputteli, niin sen ensiasunnon maksoi lähes kokonaan vanhemmat. Äiti valitsi ja maksoi sisustuksen, ja poika sai kuukausirahaa muutamia satasi vanhemmiltaan (ja tämä siis melkein 30-vuotiaana). Ruokaa pojan ei tarvinnut tehdä, kun kävi 2 kertaa viikossa äidin lihapatojen äärellä, ja toi rasioittain ruokaa kotiinsa sieltä niille päiville jolloin ei käynyt äidin ruokia paikan päällä syömässä. 

Niin tutunkuuloista. Naisilla tuota samaa esiintyy siten, että sen sijaan, että kouluttauduttaisi hyvään ammattiin, etsittäisi hyvä työpaikka, etsitäänkin varakas mies, joka kustantaa naisen elämän. Mies sitten oman päivätyönsä lisäksi tekee vielä kaikki kotityötkin. Nainen valitsi talon, sisustuksen ja auton, jotka mies maksoi. Myöskään laihduttaa naisen ei tarvitse, koska hänen yli 100-kiloista ruhoaan tasapainottaa pitkän ja komean miehen hoikka ja jäntevä vartalo.

Onko joku pakottanut miehen a) parisuhteeseen b) pysymään parisuhteessa c) elättämään naista. Ei ole. Oma valinta.

Vierailija
520/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kotona 25v asti, mutta ehdinpä kartuttaa ison pääoman ennen maailmalle lähtöä.

Tarkoitan isoa maailmaa:

Lähtiessä puhuin 5 kieltä, nyt 9.

Naiset käyttävät suurempaa sanavarastoa kuin miehet, siksi tykkään jutella 

naisten kanssa kaikesta. 

25 vuotiaaksi kotona asuminen on jokseenkin vielä ymmärrettävää. Taloudellista ja järkevääkin. Mutta se on kyllä viimeinen hetki itsenäistymiselle. Vaikka olisikin lievä kehitysvamma/autismi tai muu sosiaalisten tilanteiden pelko. Noissa tapauksessa ymmärrän ”hitaamman kypsymisen” mutta en sentään loputtomiin. Tavoite pitää olla itsenäistymisessä ja apua/tukea tulee hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän