Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät peräkammaroidu kuten miehet?

Vierailija
17.01.2022 |

Miksi naiset muuttavat monet jo 16 vuotiaana peräkyliltä isompiin kaupunkeihin, mutta minä tunnen pääministeriämme vanhempia peräkammarinpoikia takahikiältä? Eräänkin kaverini pikkusisko asuu nykyään Birminghamissa ja täältä pieneltä kylältä lähti heti lukion jälkeen.

Miksi ne on aina miehet,ketkä jäävät peräkammareihin?

Sivuhuomiona mainittakoon, että em. syystä isoissa kaupungeissa on miesten markkinat.

Kommentit (879)

Vierailija
41/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on enemmän valinnanvaraa olla millainen haluaa olla.

Miehille on niin ahtaat ja tiukat rooliodotukset, että jos niitä ei onnistu täyttämään, niin jää herkästi yksiin ja syrjään.

Naiset julistaa, että "on ihanaa olla nainen!" Mutta itse en voi sanoa samaa miehenä olemisesta. Jos ei ole pitkä

Lopetin lukemisen tähän. Napoleon ja Hitler oli alle 160cm.

Vierailija
42/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on niin ahtaat ja tiukat rooliodotukset, että jos niitä ei onnistu täyttämään, niin jää herkästi yksiin ja syrjään.

Naiset julistaa, että "on ihanaa olla nainen!" Mutta itse en voi sanoa samaa miehenä olemisesta. Jos ei ole pitkä, kiiinnostunut tekniikasta, koneista yms. niin aika yksin jää ja välit vanhempiinkin jää etäisiksi.

Itse olen ratkaissut ongelman ryhtymällä muunsukupuoliseksi. Paljon mukavampaa näin, kun tiedän, että en voi muuttua pidemmäksi enkä suureksi menestyjäksi. Voin olla kiinnostunut semmoisista asioista, joista miehet ei saa olla kiinnostuneita.

PASKAA SUOLLAT!

Miehillä on enemmän valinnanvaraa olla millainen haluaa. Naisen asema ja rooli on paljon kapeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat eivät voi päästä au pairiksi. Heidän on vaikeampi saada asuntoa, sata kertaa vaikeampaa saada rakkautta ja ihailua ja suurin osa väkivallasta ja ikävistä asenteista kohdistuu heihin. 

Naisella on perusturvallisuuden tunne siitä, että hänestä pidetään; miehellä ei. 

Naiset voivat jakaa kaikista halutuimmat chadit keskenään, mutta miehet eivät voi jakaa niitä harvoja naisia, jotka heistä kiinnostuvat. Tämä perustuu ihan evoluutiobiologiaankin; kunhan nainen saa halutuimmalta urokselta siemenet, hän tietää onnistuneensa biologisessa tarkoituksessaan ja tietää, että kenen lapsi on. Mies taas ei voi tietää, että onko hänen kasvattamansa lapsi hänen omansa vai ei eikä joka tapauksessa voi saada halutuimpia naisia, vaan tällainen nainen on sitoutettu yhteen mieheen. 

Tavallisten miesten on pakko nuolla lähes kaikkien naisten persettä, jotta hyvä sana leviäisi ja he saisivat joskus edes lähelle tasoaan olevan tyttöystävän. Tämä tarkoittaa loputonta somekaverien ja verkostojen haalimista ja ilmaisten palvelusten ja terapioiden antamista kaverinaisille. Tätä kautta järjestyy myös kämpät, harrastukset ja työt vaikka Vinku-Intiasta.

Mutta kun esim.minulla on miehenä syntymäpäivä, yksikään näistä verkostojen naisista ei toivota onnea, vaan lisäarvo toimii vain yhteen suuntaan. Miehenä pitää olla jotain todella erityistä, että saa mojovat turvaverkot ja tasokkaita ihmisiä joka sormelle elämäänsä. 

No nyt on harhat valloillaan siellä traumahautomossa.

Minä olen introvertti, semiasperger nainen, jolla ei ollut kouluaikaan juurikaan ystäviä, sattuneesta syystä. Loistin sitten koulussa, eikä minulle ollut koskaan muuta vaihtoehtoa kuin lähteä Helsinkiin opiskelemaan. Vaikka suvussa ei ollut yhtään akateemista, eikä minulla siellä mitään verkostoja ollut. Nykyään asun ulkomaassa. Pari vuotta nuorempi veljeni kävi kotikaupungissa amiksen, nai naapurintytön ja elelee siellä edelleen. Samoin siskoni pakertaa samassa (tylsässä) virastotyössä varmaan eläkkeelle asti. Molemmat asuvat edelleen alle kilometrin päässä synnyinkodistamme.

Vierailija
44/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun näiltä mollatuilta yksinäisiltä miehiltä jää kohtalaisia rahatukkoja valtion ja kuntien hassattavaksi.

Rahakos se on kaiken mitta? "Eli täyden elämän - kuoli peräkammariinsa rikkaana".

Jos naiselta kysyy, niin kyllä miehen tulot ovat hyvin tärkeä asia.

Vierailija
45/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne vanhat piiat sitten on?

Naimattomia yksinasuvia naisia.

Vierailija
46/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ryhdyn muusuksi heti kun mahdollista, niin loppuu se ainainen väninä.

Vierailija
47/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun näiltä mollatuilta yksinäisiltä miehiltä jää kohtalaisia rahatukkoja valtion ja kuntien hassattavaksi.

Rahakos se on kaiken mitta? "Eli täyden elämän - kuoli peräkammariinsa rikkaana".

Jospa se oli hänen onnensa mitta? Saattoi olla tyytyväisempi elämäänsä, kuin moni meistä palstaolioista.

Vierailija
48/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset julistaa, että "on ihanaa olla nainen!" Mutta itse en voi sanoa samaa miehenä olemisesta. Jos ei ole pitkä, kiiinnostunut tekniikasta, koneista yms. niin aika yksin jää ja välit vanhempiinkin jää etäisiksi.

Itse olen ratkaissut ongelman ryhtymällä muunsukupuoliseksi. Paljon mukavampaa näin, kun tiedän, että en voi muuttua pidemmäksi enkä suureksi menestyjäksi. Voin olla kiinnostunut semmoisista asioista, joista miehet ei saa olla kiinnostuneita.

PASKAA SUOLLAT!

Miehillä on enemmän valinnanvaraa olla millainen haluaa. Naisen asema ja rooli on paljon kapeampi.

Olen eri mieltä. Jokainen voi sukupuolesta riippumatta tehdä mihin rohkeus ja rahkeet riittävät. Ei tarvi odottaa siloteltua tietä, kiinnostavampaa on tehdä itse omat polkunsa.

N

Vierailija
49/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKAA SUOLLAT!

Olen eri mieltä. Jokainen voi sukupuolesta riippumatta tehdä mihin rohkeus ja rahkeet riittävät. Ei tarvi odottaa siloteltua tietä, kiinnostavampaa on tehdä itse omat polkunsa.

N

Yhtään väheksymättä edellisen kokemusta, kieltämättä kävi mielessä että se ahdas roolilokero on toisten miesten ylläpitämä.

Vierailija
50/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti asian oikeaa laitaa voisi lähestyä kysymyksellä, että miksi naisista jo lähes 90% napostelevat lääkkeitä mielenterveysongelmiinsa?

Asiaa voisi tietenkin lähestyä myös hämmästelemällä Suomen naismäärän vähäisyyttä: vuonna 2017 Suomessa psyykenlääkkeitä käytti m. 8% väestöstä. Jos ajatellaan, että yksikään mies ei Suomessa käytä lääkkeitä mielenterveysongelmiin, tarkoittaa tuo sitä, että meitä naisia on tässä maassa vain jotain 440 000. Milloin ja miten tällainen naiskato pääsi tapahtumaan?

”Brittiläistutkimuksen mukaan Suomessa masennuslääkkeitä käytetään kuitenkin väestön määrään suhteutettuna vähemmän kuin muissa Pohjoismaissa.

Suomessa luku oli noin 8 prosenttia, kun taas korkeimmillaan se oli Portugalissa, missä se oli 17 prosenttia.”

https://yle.fi/uutiset/3-10506161

Tai olisko kuitenkin niin, että sulla on niin suunnaton tarve haukkua ja halventaa naisia, että et malta pitää mitään kärjellistä suodatinta tuossa trollaamisesi määrässä tai laadussa?

Vierailija
51/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs sitä palstajarmoa, joka aina pätee "miesten keksinnöillä". Itse ei uskalla peräkamarista ulos saati että olisi keksinyt itselleen koulutuksen ja ammatin. Vähänks nolo.

Vierailija
52/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti. Pojille passaava mahdollistaja ja tytöille alati vaativa kurittaja ja latistaja.

Vierailija
53/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKAA SUOLLAT!

N

Yhtään väheksymättä edellisen kokemusta, kieltämättä kävi mielessä että se ahdas roolilokero on toisten miesten ylläpitämä.

Tietenkin se on. Yksikään nainen ei ole koskaan kritisoinut sitä, että en ole käynyt armeijaa. Miehiltä ja setämiehiltä erityisesti olen sen sijaan saanut kuulla vaikka mitä v*ttuilua.

M32

Vierailija
54/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska nainen haluaa komean miehen ja enemmän glamouria elämäänsä. Ja tietenkin uran.

Vierailija
55/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKAA SUOLLAT!

N

Mitä nyt naiset vaatii lihaksia ja yli 180cm pituutta.

Vierailija
56/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt muuttaa pois käpykylistä koska pienillä syrjäisillä kylillä on ahdas naiskuva ja kyräilevä ilmapiiri. Ne jotka jäävät pikkukylille ovat usein niitä kouluaikojen suosituimpia tyyppejä joiden kaveritkin ovat jääneet kotiseudulle asumaan.

Vierailija
57/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin halunnut jäädä peräkammarin tytöksi niin mistä olisin saanut rahaa? En saanut sitä kotiväeltä lapsena enkä teininäkään. Pakko oli muuttaa pois ja alkaa tehdä töitä ja opiskella.

Vierailija
58/879 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmillä ja keskisuurillakin paikkakunnilla suurin osa nuorista lähtee lukion jälkeen muualle opiskelemaan, en huomannut tässä ainakaan omassa lukiossani aikoinaan mitään eroa miesten ja naisten välillä. Ammattiin paikkakunnalla opiskelleet taas tuntuivat hankkivan oman kodin kun rahat alkoivat riittää tai kun löytyi puolisoehdokas.

Sitten on ihmisiä, jotka eivät viitsi tai halua nähdä vaivaa enempää kuin on pakko. Ei opiskella, ei muuteta, ei tehdä mitään minkä voi edes teoriassa jättää tekemättä. Tyttöjä ei tähän lähes koskaan kasvateta, jotkut pojat kyllä. Tottakai sillä on sitten seurauksensa.

En olisi mistään hinnasta jäänyt vanhempieni kotiin asumaan tai edes paikkakunnalle; oma rauha, valta omaan elämään ja itsenäisyys ovat niin tärkeitä. Sittemmin olen havainnut, että useampi tuhat kilometriä on omalla kohdallani paras etäisyys.

Vierailija
59/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usea nainen pakenee maailmaa tekemällä lapsia ja pelkäämällä apteekissakin asiointia ja sukulaisvierailuja,

Vierailija
60/879 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pojat jää pitämään kotitaloa/sukutilaa.

Oliko muuta kysyttävää?

Ps.Birmingham on likainen työläiskaupunki joka on vitsailun kohteena Englannissa. Englannin Turku.

Ei siellä mitään"sukutiloja"ole vaan tavallinen talo, joka ei mitään ylläpitoja tarvitse ja nämä tapaukset elävät kelan rahoilla ja ovat työttömiä ja kouluttamattomia.

Peräkammarinpoika ei ole mikään maajussille morsian mies.

Armeijassa oli yks mies jonka suku on asunu 1700-luvulta samalla paikalla ja sen tienki nimi oli niiden sukunimen tie.

Pitäskö senki lähteä humputtelemaan maailman ääriin ja heittää roskiin 300-vuotinen kulttuuriperintö?

No kenenkään ei kyllä kannata alkaa mitään taloa varten elämään. Aivan sama millainen talo, vaikka olisi kartano. Siinä ei ole mitään järkeä. Jos peräkammarinpoika ei saa jälkeläisiä, sukutila menee joka tapauksessa jollekkin muulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi