No niin tein mensan virallisen äo testin ja sain tulokseksi 78.
Selvisi syy nuoruuden oppimisvaikuksiin ja pienluokka opetukseen,taidan raapasta kännit tyhmyyteni kunniaksi.
Kommentit (71)
Sovellut mainiosti kiinteistönvälittäjäksi.
Poliisikoulussa olisit kurssin priimus
Pienemmillä arvoilla voi päästä vaikka valtiovarainministeriksi, joten ei syytä huoleen.
Kävitkö paikanpäällä testissä vai teitkö nettitestin?
Täällä ÄO 145 ja tuntuu, että aivot 130% nopeudella muihin verrattuna. Puhun paljon ja nopeasti, joten ihmisten on vaikea pysyä mukana ajatuksenjuoksussani. Näen ikään kuon monen ihmisen läpi, hahmotan isoja kokonaisuuksia, mutta myös yksityiskohtien vaikutuksen siihen. Miinuspuolina keskivaikea ahdistus, masennus ja päihderiippuvuus. Päihteiden vaikutuksen alaisena koen helpommaksi asettua ns. normaalin ihmisen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ÄO 145 ja tuntuu, että aivot 130% nopeudella muihin verrattuna. Puhun paljon ja nopeasti, joten ihmisten on vaikea pysyä mukana ajatuksenjuoksussani. Näen ikään kuon monen ihmisen läpi, hahmotan isoja kokonaisuuksia, mutta myös yksityiskohtien vaikutuksen siihen. Miinuspuolina keskivaikea ahdistus, masennus ja päihderiippuvuus. Päihteiden vaikutuksen alaisena koen helpommaksi asettua ns. normaalin ihmisen tasolle.
Sulla on mania ja suuruusharhat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain jotain tuota luokkaa aikoinaan - ja tein myös saman eli join kännit ahdistukseen ja pytytykseen. Kuvaavaa on, että olen saanut kuitenkin maisterintutkinnon suoritettua huolimatta ÄO:n tasosta. Töissä on kyllä vaikeaa, kun ei muisti toimi eikä järki leikkaa.
Uskoo ken tahtoo. Toki voi olla joku hetkittäinen ongelma. Mutta matalan tason äo:lla ei yliopiston ovet aukene valmistumisesta puhumattakaan.
Minä huippuälykäs. Minä musta mies. Minun äö yli 500. Jos oikein muistan. Sinä tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Minä huippuälykäs. Minä musta mies. Minun äö yli 500. Jos oikein muistan. Sinä tyhmä.
Vau, uusi ÄO-ennätys löydetty... Eli tämän kirjoittajanakin nyt sitten todistetusti tyhmä, kouluttamaton valkoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, uusi ÄO-ennätys löydetty... Eli tämän kirjoittajanakin nyt sitten todistetusti tyhmä, kouluttamaton valkoinen mies.
Minä väärä numero. Minä äö 5000.
Olin ihan maassa kerran kun tein jotain testejä ja mokailin ajan kanssa ja jossain. Kirjoitin tännekin kauheat itsehaukkumiset, miten tyhmä olen ja että olen suunnilleen kehitysvammainen. Ja miten oon voinut läpäistä koulut. Sitten testitulokset tulivat ja olikin mennyt keskimääräistä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mania ja suuruusharhat päällä.
Ei ole kaksisuuntaista. Kaikki tutkittu tarkasti. En ole mitenkään suuruudenhullu, enkä hae ns. menestystä, muuten kuin oman mielen tyydyttämisen kannalta. Harrastan monipuolisesti, mutta työntekoon minulla ei ole suurempaa kunnianhimoa, kuin hoitaa päivätyö niin, että perustulo on turvattu. Työ on vaativaa asiantuntijatyötä ja tuntuu kohtalaisen helpolta, lukuunottamatta hetkittäisiä kuormituksia ylimääräisistä projekteista.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain jotain tuota luokkaa aikoinaan - ja tein myös saman eli join kännit ahdistukseen ja pytytykseen. Kuvaavaa on, että olen saanut kuitenkin maisterintutkinnon suoritettua huolimatta ÄO:n tasosta. Töissä on kyllä vaikeaa, kun ei muisti toimi eikä järki leikkaa.
"Kuvaavaa"
Mietitäänpä hetki käyttämiäsi sanavalintoja. Tuolla nimittäin paljastat olevasi provo. Haluat siis mollata yliopiston käyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan maassa kerran kun tein jotain testejä ja mokailin ajan kanssa ja jossain. Kirjoitin tännekin kauheat itsehaukkumiset, miten tyhmä olen ja että olen suunnilleen kehitysvammainen. Ja miten oon voinut läpäistä koulut. Sitten testitulokset tulivat ja olikin mennyt keskimääräistä paremmin.
Keskimääräinen ÄO on ainakin 120 - 130 paikkeilla. 100 on maailmanlaajuinen keskiarvo, joka sisältää dementikot ja aivosairaat yms.
Muuta Gasaan, siellä olet älykkö.
Vierailija kirjoitti:
No hohhoijaa. Itsellä ÄO n. 130 (eli noin 2%:lla kansasta sama ÄO tai yli) ja aivan tavallisesti voin puhua ihmisten kanssa. Sulla saattaa olla esim. ADHD, jos et pysty hillitsemään nopeaa puhetta. Se, että hahmottaa isoja kokonaisuuksia ja myös yksityiskohtien vaikutusta niihin kuulostaa myös aika selvältä pässilihalta. Kannattaisi etsiä apua noihin ongelmiin, kuten päihdeongelmaan ja hankaluuksiin olla kontaktissa ihmisten kanssa. Lisäksi, ÄO:n korkeinta päätyä on myös hyvin vaikea tarkasti määritellä, koska siellä on niin vähän henkilöitä ja erot siellä tulee esim. ÄO-kokeissa pienemmästä määrästä tehtäviä. Esim. Suomessa Mensa ei edes kerro sulla tarkkaa ÄO:ta, vaan sain sen pääsitkö Mensaan sisään. Tai näin ainakin oli lähisukulaiselleni tehty jokunen vuosi sitten siellä.
Jos jotain lohtua kaipaat niin olet huomattavasti viisaampi kuin suurin osa suomalaisista ideologisista nuorista naisista jotka kannattaa vihervasemmistoa kun ei osaa omilla aivoilla ajatella ja lampaana toistelee samaa ideologista mantraa mitkä on käsketty toistaa jossain pienessä ideologisesti kuplassa.
Onko yhtään yliopisto kaupunkia missä ei olisi suuri huume ongelma?