Mikä se BB:n Mika on miehiään?
Kommentit (32)
ehehehe!!! Entäs Mira? Silläkin on iso tatuointi niskassa?
Voin kuvitella millaiset ihmiset näitä juttuja kirjoittavat. Varmaan juuri ne eläkeläiset joiden mies maku on tyyliin Tomi Metsäketo. Hyi hitto!
aika lyhyt se tosiaan on, mutta veikeä poikamainen hymy...
kyllähän se on sen vakavamman ja vastuuntuntoisemmankin puolen itsestään osoittanut.
En ole kuullut sen sanovan mitään järkevää koko aikana. eikä onnistu olemaan edes hauska, kuten perttu viime vuonna.
mikan pikkupoikalook ei kyllä ainakaan minuun vetoa, vaikka olen mikaa nuorempi...
toivottavasti tippuu pian!
Vierailija:
Niin ja Mika puhuu kuten puhuu, koska on stadilainen ja pyörinyt tietynlaisissa piireissä koko elämänsä. Nuoret todellakin puhuvat noin nykyään Helsingissä.
T: Nuorten kanssa työtä tekevä stadilainen
mutta 25-vuotias ei ole enää mikään nuori, vaan aikuinen! Ja btw, minun tuntemani nuoret kykenevät huomattavasti parempaan ulosantiin kuin tämä male-blonde.
t. olisko ollut ysi
Vierailija:
Sulla, joka kiskaisit herneet nenään siitä Mikan " eläkeläinen" jutusta, kommentista tais osua
t. 34-vuotias eläkeläinen
Sitäpaitsi vaan " kovikset" ja kouluttamattomat jää puhumaan " stadia" ja nuorisokieltä.
ps. onko Mika oikea stadilainen ei ainakaan puheesta kuule.
T. paljasjalkainen nuorisotyöntekijä jonka mielestä Mikaa olisi mukava katsoa jos hän olisi 16v, mutta kun tietää iän niin myötähäpeä on aika kova..
Ehkäpä siksi se puhe on sellaista möngerrystä. Plus stadilainen vääntö vielä päälle.
nähtiin mika Mika on " miehiään" . Sanonko.
in sinulla? Ei minun mielestäni.