Mikä se BB:n Mika on miehiään?
Kommentit (32)
Epistä, vaikka sitä onkin kiva katsoa
Ei nimittäin yhtään nappaa tuo Mikan ulkonäkö. Kyllä miehessä pitää olla näön lisäksi kokoa. Ei tosiaankaan kiinnosta itseäni lyhyemmät miehet. Ja toisekseen Mika on ihan täys male-blonde. Tyhmä kuin pässi. Ei ikinä uskoisi, että mies on 25-vuotias. Siis haloo!! Sanoo 30-vuotiasta eläkeläiseksi! Mä luulen, että Mika on näitä pikkupillunjahtaajia, jotka notkuu K18-baareissa iskemässä just täysikäiseksi tulleita pimuja. Ja ihmeen teennäinen tapa puhua tyyliin " Wazaa" , " Kazaa" ... Häh?
Ja onhan se vähän simppeli, mutta mitäs väliä, jos on hyvännäköinen.
Minustakin se on tosi hyvännäköinen vaikka onkin mua 10v nuorempi.
älykkyys näkyy ihmisestä ulospäin ja Mikassa ei kumpaakaan ole. Pelkkä lihanilo ei minua viehätä ;)
t.8
on semmonen hedelmäkakkupojan näkönen.. yök
Mies isolla ämmällä ei näytä tolta.. Mies näyttää esim. Vin Dieseliltä :)
Mies joka raidottaa fledaa ei sytytä mua, mä en voi koskaan olla repeemättä kun näen jonkun miehen kampaajalla foliot päässä.
Jotenkin kaunis mieheksi. Eihän sen tarvitse olla " omaa miestyyppiä" näyttääkseen hyvältä.
T. Mikan mittapuun mukaan vanhus
Muuten ei varmaan mikään älynväläys. Onkohan hyvä sängyssä?
toivottavasti ei voita pelkästää teinityttöjen suosiolla!
se ei edes kävele vaan valuu ympäri taloa.
joten katson sitä vaan pikkupoikana, joka on syötävän suloinen.
Ehkä nuoremmat katsoo sitä poikaystävä/mies-kandidaattina, mutta mulle se on kaunis kuvatus. Kommentoin perheellekin joskus, että mielestäni Mika on kaunis.
Ei siis tarvetta osoittaa mitään merkkejä, joita puolisosta hakee.
Ja onhan se suht kohtelias, osaa pelata. Poikamainen.
T. oisko ollut 18, ennen RisaMayaa kirjoittanut
Tomi eri tyyppiä, ei vetoa tähän nälkään.
Mika nimittäin ei miellytä minua mitenkään. Ärsyttävä suorastaan.
Eiköhän sen koko kyljen kokoinen tatuointikin kerro, että älyä ei todellakaan löydy....
Niin ja Mika puhuu kuten puhuu, koska on stadilainen ja pyörinyt tietynlaisissa piireissä koko elämänsä. Nuoret todellakin puhuvat noin nykyään Helsingissä.
T: Nuorten kanssa työtä tekevä stadilainen
Mut on se hyvännäköinen...